Wycieraczki - które najlepsze?

Data: 2009-10-12 07:17:34
Autor: WOJO
Wycieraczki - które najlepsze?
Wycieraczki przy ruchu w jedną stronę strasznie głośno skrobią mi po szybie i niedokładnie ścierają wodę. Niedawno je wymieniałem. Fakt, że nie na żadne Valeo ani tym podobne. Ale nie sądzę, żeby aż tak były kiepskie. Co może być przyczyną  takiego działania?
Jakie byście polecali na wymianę? Samochód to Nissan Maxima.

Valeo silencer - za komplet zapłaciłem 50 zł. Jednak po ostatnich doświadczeniach z wymianą samych piór stwierdzam, że to niebo, a ziemia :)
Przy czym pióra wymieniałem także w uchwytach valeo, więc nacisk ten sam, jednak guma jakby trochę inna...
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2009-10-12 11:15:37
Autor: ąćęłńóśźż
Wycieraczki - które najlepsze?
Bosch, ale TwinBlade (nie jakieś Eko).
Kilka lat, w praktyce niezniszczalne do czasu kolejnej kradziezy wycieraczek lub podmiany w warsztacie.
Kupowane w ASO jako OEM.
JaC

-- -- -