Wycieraczki na sztorc - po co?

Data: 2010-01-06 20:19:47
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Wycieraczki na sztorc - po co?
Osobiście podejrzewam "owczy pęd" - bo inni tak robią, to musi być coś
dobrego ;)

Widze to u mnie pod robota - i chyba ja jestem jego sprawca :>
Nikt nie stawial, a jak czulem ze bedzie padac to podnosilem.
I tak widze, ze sie zaczelo ;-)

Po co?
- nie przymarzaja do szyby (kiedys mi sie tak Yaris pokryl lodem, ze ohoho a tu gdzie mieszkam tez jest dosc zimno)
- latwiej spod nich wygarnac snieg (i tak trzeba podniesc)
- nie zamarzaja (wiec po oderwaniu nie trzeba ich jeszcze tluc zeby lod odpadl)
[- teoretycznie nie niszcza sie piora - nie wiem, jak sie zniszcza to wymieniam ;-)]

Obecnie korzystam także z plachty na czesc maski, przednia szybe, dach i czesc tylniej (+boczne).
Ktos znowu spyta - i co robisz jak zdejmiesz? Wrzucasz mokra do bagaznika?
Owszem wrzucam do bagaznika, ale mokra raczej nie jest - jest zrobiona z takiego tworzywa/plastiku ktore nie nasiaka i nie zamarza.

Oczywiscie polecam takze odmrazacz - samochod po zdjeciu plachty zasadniczo sniegu nie ma, ale szyby moga byc zamrozone. Psik-psik i tyle.

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Wycieraczki na sztorc - po co?