Wycierkowski w akcji

Data: 2010-08-18 14:36:20
Autor: awe
Wycierkowski w akcji
Data: 2010-08-18 14:38:18
Autor: u2
Wycierkowski w akcji
W dniu 2010-08-18 14:36, awe pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Mezczyzna-z-granatem-zatrzymany-pod-Palacem-,wid,12580517,wiadomosc.html

Zastanawiające, komu zależy na ośmieszeniu obronców krzyża ? Jedynej
pamiątki ofiar zamachu smoleńskiego ?

No może na Węgrzech niedawno uczczono godnie Ich pamięć.

Data: 2010-08-18 18:42:56
Autor: Kostek Wycirowski
Mamusia Awusia zabawia sie z jego siostrą
      Ostrożnie, nie polecam osobom o słąbym żołądku, można zarzygać klawiaturę. I pomyśleć, że w domu awusia to codzienność.

http://restrealitaet.org/two-girls-one-cup-2-1-original-video.html?url=/permalink/2-girls-1-cup-two-one-video-original.html

Data: 2010-08-18 13:01:31
Autor: Antenka
On 18 Sie, 18:42, "Kostek Wycirowski" <kozidupc...@uni.de> wrote:
      Ostrożnie, nie polecam osobom o słąbym żołądku, można zarzygać
klawiaturę. I pomyśleć, że w domu awusia to codzienność.

http://restrealitaet.org/two-girls-one-cup-2-1-original-video.html?ur...

A swoje mamuśce piszesz?

Antenka

Data: 2010-08-18 22:25:23
Autor: awe

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:8a70241e-89a1-444d-ae90-f673330aa04ay11g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
musi byc bo pisal ze ma wielu ojcow
awe

Data: 2010-08-19 00:20:35
Autor: Kostek Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:8a70241e-89a1-444d-ae90-f673330aa04ay11g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

 Tyś nie dość, że kurwiszon i zasyfiona wywłoka, to i czytać ze zrozumieniem też nie umiesz?

Data: 2010-08-19 00:34:06
Autor: MH
Mamusia Awusia zabawia sie z jego siostrą

A swoje mamuśce piszesz?

Antenka

====================

A tebe lekce Polckego radzem !!

MH

P.S. bleee

Data: 2010-08-19 11:44:58
Autor: awe
Mamusia Awusia zabawia sie z jego siostrą

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00001508.4c6c5fdenewsgate.onet.pl...

A swoje mamuśce piszesz?

Antenka

====================

A tebe lekce Polckego radzem !!

MH

P.S. bleee

-- -- -- -- -- -- --
i znowu smierdzielu wpadasz w te swoje merytoryczne dyskusje. pogadaj se z kolesiami spod budki z piwem
awe

Data: 2010-08-19 13:28:52
Autor: Kostek Wycirowski
Mamusia Awusia zabawia sie z jego siostrą

"awe" <

[...]

Poziom kolesia z budki to raczej ty prezentujesz, gównożerco...

Data: 2010-08-20 11:28:43
Autor: awe
Mamusia Awusia zabawia sie z jego siostrą

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i4j4hr$3l8$1news01.versatel.de...

"awe" <

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
u mnie nie ma budek z piwem a przy najmniej nic o tym nie wiem - musialbym pewnie udac sie w twoje okolice
awe

Data: 2010-08-20 11:56:52
Autor: Zahir

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i4lhqv$anm$1news.onet.pl...

[...]

Awe, jesteś łajzą!  Prostakiem, prymitywnym chamem, zakompleksionym pedałem i durniem. Nie bez powodów kandydujesz na pajaca roku! Nie dziwie się, pochodzisz w prostej linii od zdziczałych czerwonoarmiejsców z kałmuckich stepów. Chcesz jeszcze?

--

Zahir

Data: 2010-08-20 16:57:18
Autor: awe

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c6e5162$0$21011$65785112news.neostrada.pl...

[...]

ale o co ci chodzi spedalona pokrako?
awe

Data: 2010-08-20 19:23:11
Autor: [heÂŽsk]
Mamusia Awusia zabawia sie z jego siostrą
On Fri, 20 Aug 2010 11:56:52 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:
  [...]

[...]

 dobrze, dobrze mu tak ! ;o)  nareszcie ma za swoje. daj mu jeszcze popalic ;o).
 takich bandytow jak on trzeba tepic na kazdym kroku.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-21 13:47:01
Autor: Antenka

===================>
A tebe lekce Polckego radzem !!

MH

P.S. bleee

Głupi głupek :-P

Antenka

Data: 2010-08-19 17:48:04
Autor: [heÂŽsk]
!
On Wed, 18 Aug 2010 18:42:56 +0200, "Kostek Wycirowski"
<kozidupczyk@uni.de> wrote:

      Ostrożnie, nie polecam osobom o słąbym żołądku, można zarzygać klawiaturę. I pomyśleć, że w domu awusia to codzienność.

 dobrze mu tak, kanalii ! to chamidlo czulo sie bezkarne !

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-20 11:29:19
Autor: awe
!

<kozidupczyk@uni.de> wrote:

      Ostrożnie, nie polecam osobom o słąbym żołądku, można zarzygać
klawiaturę. I pomyśleć, że w domu awusia to codzienność.

dobrze mu tak, kanalii ! to chamidlo czulo sie bezkarne !
cos  ci sie popierdolilo durniu, nawet nie zagladalem na linka wiec co mi dobrze
awe

Wycierkowski w akcji