Wycieruchowski nagabuje mnie pisząc ja kieś głupawe e-maile!

Data: 2009-11-18 10:52:31
Autor: Jadrys
Wycieruchowski nagabuje mnie pisząc ja kieś głupawe e-maile!
Antenka pisze:
Odwal się ode mnie głupi chamie! :E

Antenka

Oj to bardzo nieładnie :-(  . Antenko, a może on usiłuje Cię poderwać? :-D

Data: 2009-11-18 02:21:09
Autor: Antenka
On 18 Lis, 10:52, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> Odwal się ode mnie głupi chamie! :E

> Antenka

Oj to bardzo nieładnie :-(  . Antenko, a może on usiłuje Cię poderwać? :-D

To rzeczywiście przyjął  "właściwą strategię" - pełną chamstwa,
prostactwa i łajdactwa ha ha ha. Głupek!

Antenka

Tylko szlachetny rycerz ma szansę ;-) niekoniecznie w zbroi hihi

Data: 2009-11-18 11:35:29
Autor: Jadrys

Antenka pisze:

[...]

Dobrze chociaż że nie gejem i mnie nie nagabuje.  Zresztą gdyby nawet był to też nie miałby u mnie szans.. Nie jestem homo, a poza tym szanse u mnie maja tylko damy, szczególnie te piękne, te blondynki o cudownych niebieskich oczach. :-)

Data: 2009-11-18 13:11:26
Autor: mkarwan
Wycieruchowski nagabuje mnie pisząc jakieś głupa we e-maile!
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:he0ill$h6o$1news.onet.pl...
Nie jestem homo,

No i popatrz wydało się.
Jesteś małpą?

Data: 2009-11-18 13:22:00
Autor: HaMMeR
Antenka pisze:

Odwal się ode mnie głupi chamie! :E
Antenka
Oj to bardzo nieładnie :-( . Antenko, a może on usiłuje Cię poderwać?
:-D

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Tak tak.., nie zapomnij nakremowac dlon po...'blondynce'...

Data: 2009-11-18 19:47:22
Autor: Jadrys
HaMMeR pisze:
Antenka pisze:

Odwal się ode mnie głupi chamie! :E
Antenka
Oj to bardzo nieładnie :-( . Antenko, a może on usiłuje Cię poderwać?
:-D

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
[...]

Dzięki Hammer za dobre rady, ale nie skorzystam.

Wycieruchowski nagabuje mnie pisząc ja kieś głupawe e-maile!