Wycieruchowski nagabuje mnie pisząc jakieś głup awe e-maile!

Data: 2009-11-18 10:46:17
Autor: boukun
Wycieruchowski nagabuje mnie pisząc jakieś głup awe e-maile!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:bf138c45-3669-4c0f-916a-1c228876ae5cx31g2000yqx.googlegroups.com...
Odwal się ode mnie głupi chamie! :E

Antenka

Możesz wrzucić na grupę z nagłówkiem? Może wcale nie takie głupawe...

boukun

Data: 2009-11-18 09:52:33
Autor: Hans Kloss
Wycieruchowski nagabuje mnie pisząc jakieś głupawe e-maile!
Możesz wrzucić na grupę z nagłówkiem? Może wcale nie takie głupawe...
Oho, wyłażą z ciebie bekon stare esbeckie przyzwyczajenia. Poczytałbyś chętnie
znowu czyjąś prywatną korespondencję gnido jak za starych dobrych czasów pracy
w służbach hehe...
J-23

Data: 2009-11-18 11:14:25
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:he0g51$8bl$1inews.gazeta.pl...

[...]

A wierzysz w tą "korespondencję"? Bo mi to wygląda, jak zachowanie typowej nawiedzonej moherówki...

boukun

Data: 2009-11-18 10:35:46
Autor: Hans Kloss
Wycieruchowski nagabuje mnie pisząc jakieś głupawe e-maile!
A wierzysz w tą "korespondencję"? Bo mi to wygląda, jak zachowanie typowej nawiedzonej moherówki...

A dlaczego mam nie wierzyć? Ten wyciruchoski vel baca-gównozjad dał się tu na
grupie poznać na tyle że można sie po nim spodziewać  takiego zachowania.
J-23

Data: 2009-11-18 15:59:10
Autor: Roger Perejro
[...]

Jak prywatna, to po co chwali się nią publicznie?

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Wycieruchowski nagabuje mnie pisząc jakieś głup awe e-maile!