Wycieruchowski nagabuje mnie pisząc jakieś głup awe e-maile!

Data: 2009-11-18 13:11:52
Autor: Konstanty Wycirowski
Wycieruchowski nagabuje mnie pisząc jakieś głup awe e-maile!

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:bf138c45-3669-4c0f-916a-1c228876ae5cx31g2000yqx.googlegroups.com...
Odwal się ode mnie głupi chamie! :E

Antenka

Muszę ze skruchą przyznać, że w ferworze walki nadusiłem nie ten button i zamiast  na grupę, poszło do wywłoki. Wiec pozwolę sobie zacytować, jaki to miłosny email wszechpolacka szmata dostała :)

"-- -- - Original Message -- -- - From: "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl>

Jasna ch......ra! Cyc chce uchodzić za świeckeigo myśliciela, ba
teologa!  Pierwej wyjmij dębowy konar ze swojego ślepia, a potem
wypominaj innym ich słabości! Na zdrowie! Widzę, że tekst mocno
zakropiony okowitą hehehe

Antenka

P.s. Bardzo mnie rozczuliłeś...he he he

A niby jak, on przecież z takimi wytytłanymi w brunatnym-wszechpolackim gównem wywłokami się nie zadaje.
To nie rozczulenie, druciaro, to ci spermą ksiedza dobrodzieja w ruyju odbija. Szmatławcu parszywy!"

Jakby ktoś w jej marzenia uwierzył, że "ktokolwiek" by się do niej mógł dostawiać.

A jeśli o bacę chodzi, to jakbyś druciaro myślała tym co między uszami, a nie tym co między udami, to po nagłówkach emaili mogłabyś poznać, skąd ja wysyłam a skąd on swoje posty! Tobie się napradwę marzy, aby ktoś się tobą zainteresował? I roi sie w twojej pojebanej główce, że odstawiał bym do CIEBIE końskie zaloty po przebraniem bacy? Już bym sobie wolał drzwiami przytrzasnąć, niż z takim wywłokowatym, hitlerowskim szmatławcem się zadawać!

[...]

A jeśli o bacę chodzi, to jakbyś druciaro myślała tym co między uszami, a nie tym co między udami, to po nagłówkach emaili mogłabyś poznać, skąd ja wysyłam a skąd on swoje posty! Tobie się napradwę marzy, aby ktoś się tobą zainteresował? I roi sie w twojej pojebanej główce, że odstawiał bym do CIEBIE końskie zaloty po przebraniem bacy? Już bym sobie wolał drzwiami przytrzasnąć, niż z takim wywłokowatym, hitlerowskim szmatławcem się zadawać!- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Nooonooo...widze, ze elita jest z nami...

Wycieruchowski nagabuje mnie pisząc jakieś głup awe e-maile!