Wycieruchowski nagabuje mnie pisząc jakieś głupa we e-maile!

Data: 2009-11-18 01:37:08
Autor: Antenka
Wycieruchowski nagabuje mnie pisząc jakieś głupa we e-maile!
Odwal się ode mnie głupi chamie! :E

Antenka

Data: 2009-11-18 07:44:27
Autor: Bruner

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:bf138c45-3669-4c0f-916a-1c228876ae5cx31g2000yqx.googlegroups.com...
Odwal się ode mnie głupi chamie! :E

Antenka

nie lepiej byc milym i sie bzyknac, kochaj blizniego

Data: 2009-11-18 10:46:17
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:bf138c45-3669-4c0f-916a-1c228876ae5cx31g2000yqx.googlegroups.com...
Odwal się ode mnie głupi chamie! :E

Antenka

Możesz wrzucić na grupę z nagłówkiem? Może wcale nie takie głupawe...

boukun

Data: 2009-11-18 09:52:33
Autor: Hans Kloss
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Możesz wrzucić na grupę z nagłówkiem? Może wcale nie takie głupawe...
Oho, wyłażą z ciebie bekon stare esbeckie przyzwyczajenia. Poczytałbyś chętnie
znowu czyjąś prywatną korespondencję gnido jak za starych dobrych czasów pracy
w służbach hehe...
J-23

Data: 2009-11-18 11:14:25
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:he0g51$8bl$1inews.gazeta.pl...
[...]

A wierzysz w tą "korespondencję"? Bo mi to wygląda, jak zachowanie typowej nawiedzonej moherówki...

boukun

Data: 2009-11-18 10:35:46
Autor: Hans Kloss
Wycieruchowski nagabuje mnie pisząc jakieś głupawe e-maile!
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
A wierzysz w tą "korespondencję"? Bo mi to wygląda, jak zachowanie typowej nawiedzonej moherówki...

A dlaczego mam nie wierzyć? Ten wyciruchoski vel baca-gównozjad dał się tu na
grupie poznać na tyle że można sie po nim spodziewać  takiego zachowania.
J-23

Data: 2009-11-18 15:59:10
Autor: Roger Perejro
[...]

Jak prywatna, to po co chwali się nią publicznie?

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-18 10:52:31
Autor: Jadrys
Antenka pisze:
Odwal się ode mnie głupi chamie! :E

Antenka

Oj to bardzo nieładnie :-(  . Antenko, a może on usiłuje Cię poderwać? :-D

Data: 2009-11-18 02:21:09
Autor: Antenka
On 18 Lis, 10:52, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> Odwal się ode mnie głupi chamie! :E

> Antenka

Oj to bardzo nieładnie :-(  . Antenko, a może on usiłuje Cię poderwać? :-D

To rzeczywiście przyjął  "właściwą strategię" - pełną chamstwa,
prostactwa i łajdactwa ha ha ha. Głupek!

Antenka

Tylko szlachetny rycerz ma szansę ;-) niekoniecznie w zbroi hihi

Data: 2009-11-18 11:35:29
Autor: Jadrys

Antenka pisze:

[...]

Dobrze chociaż że nie gejem i mnie nie nagabuje.  Zresztą gdyby nawet był to też nie miałby u mnie szans.. Nie jestem homo, a poza tym szanse u mnie maja tylko damy, szczególnie te piękne, te blondynki o cudownych niebieskich oczach. :-)

Data: 2009-11-18 13:11:26
Autor: mkarwan
Wycieruchowski nagabuje mnie pisząc jakieś głupa we e-maile!
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:he0ill$h6o$1news.onet.pl...
Nie jestem homo,

No i popatrz wydało się.
Jesteś małpą?

Data: 2009-11-18 13:22:00
Autor: HaMMeR
Antenka pisze:

Odwal się ode mnie głupi chamie! :E
Antenka
Oj to bardzo nieładnie :-( . Antenko, a może on usiłuje Cię poderwać?
:-D

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Tak tak.., nie zapomnij nakremowac dlon po...'blondynce'...

Data: 2009-11-18 19:47:22
Autor: Jadrys
HaMMeR pisze:
Antenka pisze:

Odwal się ode mnie głupi chamie! :E
Antenka
Oj to bardzo nieładnie :-( . Antenko, a może on usiłuje Cię poderwać?
:-D

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
[...]

Dzięki Hammer za dobre rady, ale nie skorzystam.

Data: 2009-11-18 11:23:09
Autor: Polok_Prawdziwy
Wycieruchowski nagabuje mnie piszącjakieśgłupawe e-maile!
Odwal się ode mnie głupi chamie! :E

Amoze namie zaś godać bedzies...!?

- cheba wis, ze molestowań wirtułalnych nierobiem...!!!

Coto za psyjemność po laptoku klupać...?

To ino te robić mogom, wture nałokrongło 24 godzny nadobem psed komputrem
siedzom, boim kukaraca inacej niewstowo...!!!!

Jotam zecywistość wolem, dlotego ciongle ciem nagabujem, zebyś mi troseckem
wielgachnymi cycorami psed gałami powywijała, jak u Poznania bedem...

Ale cyte cycory zecywiście takie wielgachne som...?

Data: 2009-11-18 02:33:00
Autor: Antenka
On 18 Lis, 11:23, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
> [...]

wielgachnymi cycorami psed gałami powywijała, jak u Poznania bedem...

Ale cyte cycory zecywiście takie wielgachne som...?

No właśnie! Teraz się przyznałeś do tego, że ty i Wycieruchalski to 2
w 1, czyli "Baca_Fałszywy"!!!

Antenka

Data: 2009-11-18 11:36:08
Autor: Polok_Prawdziwy
Wycieruchowski nagabuje mnie piszącjakieśgłupawe e-maile!
No właśnie! Teraz się przyznałeś do tego, że ty i Wycieruchalski to 2
w 1, czyli "Baca_Fałszywy"!!!

AMTENKO, MARYNOPOSPOLITO...!!!

- daleko ci do ymteligencji, atym bardzij do SB...!!!

Conojwyzej błyscys "psebiegłościom" wspułcesnych "susb wywiadowcych"...

Data: 2009-11-18 02:53:09
Autor: Antenka
On 18 Lis, 11:36, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
> [...]

- daleko ci do ymteligencji, atym bardzij do SB...!!!

Conojwyzej błyscys "psebiegłościom" wspułcesnych "susb wywiadowcych"...

:-E

Z ciebie jest taki baca jak....z Donaldino cudotwórca! :-P

Antenka

Data: 2009-11-18 13:25:40
Autor: HaMMeR
Polok_Prawdziwy wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

A co to, juz stado welnianych 'maryn', rozpieszchle w przestrachu
po halach, juz nie wystarcajo, Cepeliozo zalosna?
A zesywistość sksecy...

Data: 2009-11-18 09:45:44
Autor: Antenka
On 18 Lis, 13:25, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:
Polok_Prawdziwy wrote:

> [...]

A co to, juz stado welnianych 'maryn', rozpieszchle w przestrachu
po halach, juz nie wystarcajo, Cepeliozo zalosna?
H- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Nawet Gienia Hachulińska lat 75 (stale o niej nawraca)  nie chce mu
już dawać! Takiemu staremu satyrowi, trykowi i lubieżnikowi hehehe

Data: 2009-11-18 21:33:53
Autor: Polok_prawdziwy
HaMMeR wrote:

A co to, juz stado welnianych 'maryn', rozpieszchle w przestrachu
po halach, juz nie wystarcajo, Cepeliozo zalosna?
A zesywistość sksecy...

Coto, zaś na sparkem mojego Burka smak mos...!?

- niewim ino, cy Burek tak censte mlaskanie sparki ździerzy...

Data: 2009-11-18 13:11:52
Autor: Konstanty Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:bf138c45-3669-4c0f-916a-1c228876ae5cx31g2000yqx.googlegroups.com...
Odwal się ode mnie głupi chamie! :E

Antenka

Muszę ze skruchą przyznać, że w ferworze walki nadusiłem nie ten button i zamiast  na grupę, poszło do wywłoki. Wiec pozwolę sobie zacytować, jaki to miłosny email wszechpolacka szmata dostała :)

"-- -- - Original Message -- -- - From: "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl>

Jasna ch......ra! Cyc chce uchodzić za świeckeigo myśliciela, ba
teologa!  Pierwej wyjmij dębowy konar ze swojego ślepia, a potem
wypominaj innym ich słabości! Na zdrowie! Widzę, że tekst mocno
zakropiony okowitą hehehe

Antenka

P.s. Bardzo mnie rozczuliłeś...he he he

A niby jak, on przecież z takimi wytytłanymi w brunatnym-wszechpolackim gównem wywłokami się nie zadaje.
To nie rozczulenie, druciaro, to ci spermą ksiedza dobrodzieja w ruyju odbija. Szmatławcu parszywy!"

Jakby ktoś w jej marzenia uwierzył, że "ktokolwiek" by się do niej mógł dostawiać.

A jeśli o bacę chodzi, to jakbyś druciaro myślała tym co między uszami, a nie tym co między udami, to po nagłówkach emaili mogłabyś poznać, skąd ja wysyłam a skąd on swoje posty! Tobie się napradwę marzy, aby ktoś się tobą zainteresował? I roi sie w twojej pojebanej główce, że odstawiał bym do CIEBIE końskie zaloty po przebraniem bacy? Już bym sobie wolał drzwiami przytrzasnąć, niż z takim wywłokowatym, hitlerowskim szmatławcem się zadawać!

[...]

A jeśli o bacę chodzi, to jakbyś druciaro myślała tym co między uszami, a nie tym co między udami, to po nagłówkach emaili mogłabyś poznać, skąd ja wysyłam a skąd on swoje posty! Tobie się napradwę marzy, aby ktoś się tobą zainteresował? I roi sie w twojej pojebanej główce, że odstawiał bym do CIEBIE końskie zaloty po przebraniem bacy? Już bym sobie wolał drzwiami przytrzasnąć, niż z takim wywłokowatym, hitlerowskim szmatławcem się zadawać!- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Nooonooo...widze, ze elita jest z nami...

Wycieruchowski nagabuje mnie pisząc jakieś głupa we e-maile!