Wycieruchowski nagabuje mnie piszącjakieśgłupawe e-maile!

Data: 2009-11-18 11:23:09
Autor: Polok_Prawdziwy
Wycieruchowski nagabuje mnie piszącjakieśgłupawe e-maile!
Odwal się ode mnie głupi chamie! :E

Amoze namie zaś godać bedzies...!?

- cheba wis, ze molestowań wirtułalnych nierobiem...!!!

Coto za psyjemność po laptoku klupać...?

To ino te robić mogom, wture nałokrongło 24 godzny nadobem psed komputrem
siedzom, boim kukaraca inacej niewstowo...!!!!

Jotam zecywistość wolem, dlotego ciongle ciem nagabujem, zebyś mi troseckem
wielgachnymi cycorami psed gałami powywijała, jak u Poznania bedem...

Ale cyte cycory zecywiście takie wielgachne som...?

Data: 2009-11-18 02:33:00
Autor: Antenka
On 18 Lis, 11:23, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
> [...]

wielgachnymi cycorami psed gałami powywijała, jak u Poznania bedem...

Ale cyte cycory zecywiście takie wielgachne som...?

No właśnie! Teraz się przyznałeś do tego, że ty i Wycieruchalski to 2
w 1, czyli "Baca_Fałszywy"!!!

Antenka

Data: 2009-11-18 11:36:08
Autor: Polok_Prawdziwy
Wycieruchowski nagabuje mnie piszącjakieśgłupawe e-maile!
No właśnie! Teraz się przyznałeś do tego, że ty i Wycieruchalski to 2
w 1, czyli "Baca_Fałszywy"!!!

AMTENKO, MARYNOPOSPOLITO...!!!

- daleko ci do ymteligencji, atym bardzij do SB...!!!

Conojwyzej błyscys "psebiegłościom" wspułcesnych "susb wywiadowcych"...

Data: 2009-11-18 02:53:09
Autor: Antenka
On 18 Lis, 11:36, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
> [...]

- daleko ci do ymteligencji, atym bardzij do SB...!!!

Conojwyzej błyscys "psebiegłościom" wspułcesnych "susb wywiadowcych"...

:-E

Z ciebie jest taki baca jak....z Donaldino cudotwórca! :-P

Antenka

Data: 2009-11-18 13:25:40
Autor: HaMMeR
Polok_Prawdziwy wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

A co to, juz stado welnianych 'maryn', rozpieszchle w przestrachu
po halach, juz nie wystarcajo, Cepeliozo zalosna?
A zesywistość sksecy...

Data: 2009-11-18 09:45:44
Autor: Antenka
On 18 Lis, 13:25, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:
Polok_Prawdziwy wrote:

> [...]

A co to, juz stado welnianych 'maryn', rozpieszchle w przestrachu
po halach, juz nie wystarcajo, Cepeliozo zalosna?
H- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Nawet Gienia Hachulińska lat 75 (stale o niej nawraca)  nie chce mu
już dawać! Takiemu staremu satyrowi, trykowi i lubieżnikowi hehehe

Data: 2009-11-18 21:33:53
Autor: Polok_prawdziwy
HaMMeR wrote:

A co to, juz stado welnianych 'maryn', rozpieszchle w przestrachu
po halach, juz nie wystarcajo, Cepeliozo zalosna?
A zesywistość sksecy...

Coto, zaś na sparkem mojego Burka smak mos...!?

- niewim ino, cy Burek tak censte mlaskanie sparki ździerzy...

Wycieruchowski nagabuje mnie piszącjakieśgłupawe e-maile!