Wycięte drzewa w lasie kabackim ....

Data: 2012-02-07 09:42:06
Autor: Endriu
Wycięte drzewa w lasie kabackim ....
Potęga Mocy Skrzydła...
http://akwedukt.nowyekran.pl/post/51599,potega-mocy-skrzydla

"[...]
Pokazy lotnicze w Tuluzie. Samolot A-320 z 136 osobami na pokładzie wleciał w las. Gęsty, "dorosły" las a nie jakieś tam brzózki. Zginęły tylko 3 osoby. Prędkość podobna jak TU-154M.

http://www.youtube.com/watch?v=-kHa3WNerjU&feature=player_embedded

Co potrafią zdziałać skrzydła? Tnąc las - zdjęcia z katastrofy w Lesie Kabackim - IŁ-62. Rok 1987.
http://m.nowyekran.pl/2d1bc478efebb10d32c6d8b60f43a8f9,0,0.jpg
[...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-07 10:07:59
Autor: Michal W.

Endriu wrote:

[...]

Juz Ci pisalem, zaloz grupe rekonstrukcyjna "Smolensk2010"
kup do spolki z Prezesem PIS drugiego Tupolewa od AMW
potem przyspieszony kurs ATPL+ME i biegiem do lasu robic testy.

Michal W.

Data: 2012-02-07 10:22:00
Autor: Endriu
Wycięte drzewa w lasie kabackim ....
Juz Ci pisalem, zaloz grupe rekonstrukcyjna "Smolensk2010"
kup do spolki z Prezesem PIS drugiego Tupolewa od AMW
potem przyspieszony kurs ATPL+ME i biegiem do lasu robic testy.

Nie oburzasz sie Michale na brednie komisji Millera ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-07 10:25:33
Autor: Michal W.
Endriu wrote:

> [...]
> potem przyspieszony kurs ATPL+ME i biegiem do lasu robic testy.

Nie oburzasz sie Michale na brednie komisji Millera ?.

Nie oburzam sie, idz juz prosze stad. Blagam. Michal W.

Data: 2012-02-07 10:27:16
Autor: /dev/SU45
Wycięte drzewa w lasie kabackim ....

Nie oburzam sie, idz juz prosze stad.
Blagam.

Błaganie nic nie da. Jedyne wyjście to nie odpisywać i ignorować.

Data: 2012-02-07 10:33:11
Autor: Endriu
Wycięte drzewa w lasie kabackim ....
Jedyne wyjście to nie odpisywać i ignorować.

Kolego Dev (zwykły antykaczystowski huju). Smoleńsk to nie afera hazardowa na którą można przymknąć oko. Za to polecą głowy ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-07 10:37:41
Autor: Big Back
Wycięte drzewa w lasie kabackim ....
Kolego Dev (zwykły antykaczystowski huju). Smoleńsk to nie afera hazardowa

prowadziś konwersancje tak jak Binienda robi symulację....

Antek

Data: 2012-02-07 10:42:19
Autor: Endriu
Wycięte drzewa w lasie kabackim ....
prowadziś konwersancje tak jak Binienda robi symulację....

Nie dorastasz prof. Biniendzie do pięt ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-07 10:49:17
Autor: Big Back
Wycięte drzewa w lasie kabackim ....
Nie dorastasz prof. Biniendzie do pięt ....

mamy wspulną cechę: ja pracuje w takim samym wymiaże dla NASA jak i on

AA

Data: 2012-02-07 18:37:40
Autor: mkarwan

From: "Big Back" <BigcBack@onnet.pl>
Newsgroups: pl.rec.lotnictwo
Subject: Re: Wycięte drzewa w lasie kabackim ....
Date: Tue, 7 Feb 2012 10:49:17 +0100

Data: 2012-02-08 00:27:34
Autor: Marek
W dniu 2012-02-07 10:49, Big Back pisze:
Nie dorastasz prof. Biniendzie do pięt ....

mamy wspulną cechę: ja pracuje w takim samym wymiaże dla NASA jak i on

AA

To odłóż parę groszy na słownik ortograficzny.

Marek

Data: 2012-02-07 15:47:33
Autor: =Marcos=
Wycięte drzewa w lasie kabackim ....
prowadziś konwersancje tak jak Binienda robi symulację....

Nie dorastasz prof. Biniendzie do pięt ....

Binienda to doktor, nie profesor.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2012-02-07 17:20:05
Autor: mkarwan

http://www.uakron.edu/engineering/about-us/people-directory/profile.dot?identity=1064521

Data: 2012-02-07 22:46:54
Autor: =Marcos=
Wycięte drzewa w lasie kabackim ....
Nie dorastasz prof. Biniendzie do pięt ....
Binienda to doktor, nie profesor.

http://www.uakron.edu/engineering/about-us/people-directory/profile.dot?identity=1064521

No, właśnie to miałem na myśli. Tam właśnie napisano, że jest doktorem.
I na swojej prywatnej stronie też pan Binienda przyznaje się do tytułu doktora. Pan Binienda pracuje na stanowisku profesora, ale nie ma to nic wspólnego z tytułem naukowym. Przyjęte jest, że jeśli coś dajemy przed nazwiskiem, to tytuł naukowy, a nie stanowisko.
Warto też nadmienić, że Uniwersytet Akron jest obecnie na miejscu 623 na liście 650 najlepszych uniwersytetów w USA (ranking Forbes, dosyć uznawany). Przyjmowalność studentów wynosi około 72%. Dla porównania przyjmowalność w Princeton i Harvardzie wynosi około 9%, a w uniwersytetach poza pierwszą setką najlepszych - około 40%.

Nie piszę tego, żeby być złośliwym, tylko uważam, że postać pana Biniendy jest niepotrzebnie mitologizowana. Jest doktorem, tak. Jest przeciętnym naukowcem, tak. Nie jest profesorem. Nie pracował nigdy w NASA.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2012-02-07 23:04:34
Autor: mkarwan
Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w wiadomości news:jgs63v$gqu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czy w USA jest tytuł naukowy "profesor"?

Data: 2012-02-07 10:39:47
Autor: /dev/SU45
Wycięte drzewa w lasie kabackim ....
Kolego Dev (zwykły antykaczystowski huju).

Po pierwsze - ortografia :)
Po drugie - to są ch*** niezwykłe?
Po trzecie - kto normalny jest kaczystowski?

Smoleńsk to nie afera hazardowa na którą można przymknąć oko. Za to polecą głowy ....

Już poleciała jedna kacza głowa, i Gosiowa i jeszcze kilka innych. Już słoneczko coraz wyżej już kaczory coraz niżej :)

Data: 2012-02-07 10:31:31
Autor: Endriu
Wycięte drzewa w lasie kabackim ....
Nie oburzam sie, idz juz prosze stad.

Kolego to jeszcze nie koniec .... Prawdziwe piekło rozpęta się jak Putin przerżnie wybory ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-07 10:38:27
Autor: mkarwan
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:jgqr1j$rkt$1usenet.news.interia.pl...
Nie oburzam sie, idz juz prosze stad.
Kolego to jeszcze nie koniec .... Prawdziwe piekło rozpęta się jak Putin przerżnie wybory ....

Dlaczego miałby przerżnąć?

Data: 2012-02-07 21:43:28
Autor: Endriu
Wycięte drzewa w lasie kabackim ....
Dlaczego miałby przerżnąć?

Kolego mkarwan, po pierwsze to niepokoi mnie mocno ewidentna wojna na górze obitująca a to zatrzymaniem Gromosława Cz., a to co chwilę jakąś próbą nieudanego samobójstwa czy tam nawet trupem:

Premier się zepsuł, czy został popsuty?

"[...] ..zaś prezydent Komorowski "podjął decyzję" o zmianie szefa Naczelnej Prokuratury Wojskowej dopiero po wiadomości o zgodnie generała Henryka Szumskiego, byłego szefa Sztabu Generalnego, którego zadźgał nożem syn, uprzednio przezornie leczący się psychiatrycznie. [...]".

.... po drugie kolego różnie ptaszki ćwierkają, i nie wiadomo czy to akurat nie Soros pomógł wyłożyć 800 baniek pewnemu "miliarderowi" na demokrację w Rosji:

Zanim zwycięży demokracja

"[...]Skąd u biednych Ukrainców takie możliwości - trudno byłoby odpowiedzieć, gdyby nie brytyjski "Guardian", który poinformował, że "filantrop", czyli Jerzy Soros wyłożył na tę rewolucję całe 20 mln dolarów. [...]

[...] No a w Rosji start w wyborach prezydenckich zapowiedział multimiliarder Michał Prochorow. Na politykę nie żałuje; powiadają, że w partię "Słuszna Sprawa" zainwestował 800 mln dolarów, a przecież nie jest to jego ostatnie słowo. Na Ukrainę wystarczyło 20 mln, no ale Rosja większa, a w Moskwie i Petersburgu lubią dobrze wypić i zakąsić. [...]".

.... a po trzecie to ostanio Leszek Miller jakiś taki pewny siebie wydał taką swoistą deklarację:

Po tej wojnie pokój będzie straszny

"[...] Jaką karę obmyślą premieru Tusku szefowie wszystkich rodzin tym razem - i jemu i nam zostanie to objawione we właściwym czasie - ale dopiero na tym tle możemy lepiej zrozumieć deklaracje Leszka Millera, że rząd premiera Tuska nie przetrwa tego roku. Czyżby dostał jakiś cynk od zimnego ruskiego czekisty Putina, który niedawno gościł zarówno jego, posła Andrzeja Rozenka z trzódki Palikota i red. Michnika w ramach tzw. klubu wałdajskiego...[...]".

Gdyby to powiedział Bronek Komorowski (kojarzony raczej z kręgami WSI) to bym zrozumiał, gdyby to powiedział Janusz Palikot (związany z nazwijmy to "opcją niemiecką) też bym to rozumiał, ale że to powiedział Leszek Miller który to grzecznie wespół z Kwaśniewskim godzili się na przetrzymywanie talibów w Klewkach, i bez zająknięica wysłali nasze wojsko bez zgody narodu do Afganistanu ......

Nie wiem kolego ale pachnie mi tu jakimś większym przemeblowaniem ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-07 22:19:59
Autor: mkarwan

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:jgs2ct$qbr$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Mam wrażenie, ze to co się dzieje w Rosji jest pod kontrolą, trudno więc się spodziewać, ze Putin nie zostanie wybrany na trzecia kadencję.

Data: 2012-02-18 05:02:01
Autor: Endriu
[...]

O proszę kolego mkarwan, kolejny trup z otoczenia WSI wyleciał z
szafy:

Samobójcy seryjni

"[...] Mnożą się oznaki, że nasz nieszczęśliwy kraj może wzbogacić
światową jurysprudencję o nową kategorię - seryjnych samobójców. Takim
seryjnym samobójcą był np. Ireneusz S., który - zanim taktownie przez
telefon zawiadomił rodzinę o swojej śmierci, strzelił do siebie aż
trzy, a może nawet cztery razy. Później do grona seryjnych samobójców
dołączył "Baranina", a podczas energicznego śledztwa w sprawie
zabójstwa Krzysztofa Olewnika wysyp seryjnych samobójców był wyjątkowo
obfity. I kiedy wydawało się, wydano rozkaz zmiany modus operandi - by
seryjni samobójcy, nawet jeśli umierają na zawał serca, zostali
zastąpieni przez ojcobójców, którzy wcześniej przezornie leczyli się
psychiatrycznie - jak grom z jasnego nieba gruchnęła wieść o nagłej i
niespodziewanej śmierci pułkownika Leszka Tobiasza, za komuny w WSW, a
za demokracji - w Wojskowych Służbach Informacyjnych. Pułkownik
Tobiasz 1 marca br. miał zeznawać przed niezawisłym sądem w sprawie
ujawnienia "Aneksu" do "Raportu w sprawie działalności Wojskowych
Służb Informacyjnych" - ale w związku z tym, że taktownie umarł, to
już chyba zeznawać nie będzie. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-02-07 17:22:41
Autor: Delfino Delphis
Wyci?te drzewa w lasie kabackim ....
Endriu wrote:

Gęsty, "dorosły" las a nie jakieś tam brzózki. Z

Bzdura. Sam podałeś dobry przykład jak wiarygodne są te źródła.

Data: 2012-02-07 17:58:27
Autor: Big Back
Wyci?te drzewa w lasie kabackim ....
Bzdura. Sam podałeś dobry przykład jak wiarygodne są te źródła.

wontpisz w słowa "profesora" z "NASA"?

Marek

Data: 2012-02-07 18:36:56
Autor: mkarwan