Data: 2009-09-06 09:07:15 | |
Autor: MarcinJM | |
Wycinamy drzewka i filary? | |
DoQ pisze:
Witam, Nie znasz sie, tam na pewno bylo ograniczenie do 40, a pirat drogowy pedzil 52. Na pierwszej fotce widac, ze pasy ruchu nie sa oddzielone bariera energochlonna, a poniewaz wypadki ZAWSZE beda sie zdarzac, brak tej bariery powoduje, ze zamiast niegroznego, bedzie pewnie smiertelny. Tak samo najazd na filar: czysty, zywy beton. A wiadomo, ze z mostu bedzie splywala woda, bedzie przymarzala, bedzie slisko, niebezpiecznie. I co? Nic, postawi sie kolejne ograniczenie. Moze nawet do (30)?. Dorzuci sie ze dwie suszarki i po klopocie... Jak wiadomo nie predkosc zabija, tylko sposob jej utylizacji. W powyzszym organizatorzy ruchu wybrali najgorszy sposob utylizacji tej predkosci. -- Pozdrawiam MarcinJM |
|
Data: 2009-09-06 02:50:29 | |
Autor: mw | |
Wycinamy drzewka i filary? | |
On 6 Wrz, 09:07, MarcinJM <mar...@inetia.pl> wrote:
[....] Jak wiadomo nie predkosc zabija, tylko sposob jej utylizacji. WNie ma na świecie jeszcze takiej drogi gdzie można by było popylać z dowolnie dobraną prędkością, zupełnie bezmyślnie. Innymi słowy, jeżeli już zacznie się budować drogi dla kompletnych bez mózgów, kierowcy biologiczni staną się nieuzasadnionym ryzykiem, i kierowanie przejmą roboty. |
|
Data: 2009-09-06 16:43:52 | |
Autor: elmer radi radisson | |
Wycinamy drzewka i filary? | |
mw wrote:
Nie ma na świecie jeszcze takiej drogi gdzie można by było popylać z Ale tez mozna zgodnie ze zdrowym rozsadkiem wplywac poprzez efekty danej pracy na bezpieczenstwo - nazwijmy to umownie - osob postronnych. Czestokroc przejezdzajac tym miejscem odnosilem niemile wrazenie, ze aby wmeldowac sie w taki filar nie trzeba wcale wlasnej inwencji. Wystarczy byc na lewym pasie i to ze ktos z prawego nie wyrobi sie uderzajac w Ciebie nie dajac szansy na opanowanie wozu i jest juz zle. AFAIR podobnie sprawa ma sie z wjazdem do tunelu kolo Dworca Zachodniego jadac od strony Woli, zreszta tam barierki, na szczescie nieco wczesniej niz zaczyna sie tunel, potrafia lezec sugestywnie demolowane czasem i pare razy w roku. -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2009-09-06 10:54:37 | |
Autor: jerzu | |
Wycinamy drzewka i filary? | |
On Sun, 06 Sep 2009 09:07:15 +0200, MarcinJM <marcin@inetia.pl> wrote:
Nie znasz sie, tam na pewno bylo ograniczenie do 40, a pirat drogowy pedzil 52. Nie ma tam żadnego specjalnego ograniczenia - czyli 50/60 km/h. A busem się tam spokojnie jedzie 70-80 km/h. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |
|
Data: 2009-09-06 11:14:18 | |
Autor: Adam Szewczak | |
Wycinamy drzewka i filary? | |
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:34u6a5da7t00pgaugakdbkjvvbd8fq8nf54ax.com... On Sun, 06 Sep 2009 09:07:15 +0200, MarcinJM <marcin@inetia.pl> wrote: Chyba prawym pasem. Bo lewym malo kto sie tam miesci bez zjezdania na prawy. Jakby nie kombinowac to gosc ostro popylal. W dol i w sumie dosc ciasny zakret i mamy. Nie bede krytykowac, ale nie jestem zwolennikiem jezdzenia z takimi predkosciami w takich miejscach. W sumie zaraz wyjezdzajac z tunelu mamy przejscie dla pieszych. PZDr Adam |
|
Data: 2009-09-06 11:51:08 | |
Autor: jerzu | |
Wycinamy drzewka i filary? | |
On Sun, 6 Sep 2009 11:14:18 +0200, "Adam Szewczak"
<horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote: Chyba prawym pasem. Bo lewym malo kto sie tam miesci bez zjezdania na prawy. Jakby nie kombinowac to gosc ostro popylal. W dol i w sumie dosc ciasny zakret i mamy. Nie bede krytykowac, ale nie jestem zwolennikiem jezdzenia z takimi predkosciami w takich miejscach. W sumie zaraz wyjezdzajac z tunelu mamy przejscie dla pieszych. Owszem, prawym. A z tym zjeżdżaniem z lewego na prawy to też prawda, klika razy już mi szybcy i wściekli taki numer robili. A przejście dla pieszych to inna bajka. Zatrzymujesz się na prawym, a lewym smiga taki "SZiW" przejeżdżając pieszym po piętach, albo, co gorsza, po palcach. To zwężenie do jednego pasa Chrobrego powinno być przed przejściem dla pieszych, i najlepiej takie z betonowych zapór, wymalowanie wysepki nic nie da. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |
|
Data: 2009-09-06 18:59:51 | |
Autor: Adam Szewczak | |
Wycinamy drzewka i filary? | |
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:b917a59rn5j5onicqeqnvg9org1pu2bgr64ax.com... On Sun, 6 Sep 2009 11:14:18 +0200, "Adam Szewczak" Takich miejsc jest w Wawie wiecej, Ty chyba tez zawodowo jezdzisz po miescie to wiesz. PZDr Adam |
|
Data: 2009-09-06 19:32:38 | |
Autor: jerzu | |
Wycinamy drzewka i filary? | |
On Sun, 6 Sep 2009 18:59:51 +0200, "Adam Szewczak"
<horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote: Takich miejsc jest w Wawie wiecej, Ty chyba tez zawodowo jezdzisz po miescie to wiesz. Nie tylko w Warszawie. A zawodowo jeżdżę po całym kraju. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |
|
Data: 2009-09-06 19:50:58 | |
Autor: Adam Szewczak | |
Wycinamy drzewka i filary? | |
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:rgs7a5pl1rm1d56im73n70p8ei9rtmsv7p4ax.com... On Sun, 6 Sep 2009 18:59:51 +0200, "Adam Szewczak" No to wiemy o co chodzi, ja niestety codziennie ale raczej juz w wiekszosci po Wawie. W kraj mam mniej wyjazdow :/ PZDr Adam |
|