Wyciszenie Xbox 360

Data: 2009-05-31 20:56:26
Autor: Piotrek
Wyciszenie Xbox 360
Witam,
Od niedawna jestem posiadaczem używanej konsoli Xbox 360 z dyskiem 20 GB. Urządzenie zostało wyprodukowane w 2005 roku. Problem polega na tym że podczas pracy szum wentylatorów skutecznie osłabia przyjemność z gry. Czy macie jakieś sprawdzone sposoby na wyciszenie tej zabawki? Z sieci dowiedziałem się że w 2005 roku były produkowane stare wersje z kiepskim systemem chłodzenia. Konsla naprawdę jest super ale muszę znaleźć skuteczny sposób na jej wyciszenie bo niedługo stracę słuch :). Pozdrawiam.

Piotrek

Data: 2009-05-31 22:04:29
Autor: domin
Wyciszenie Xbox 360
Piotrek pisze:
[...]

na poczatek proponuje rozkrecenie, przeczyszczenie i naoliwienie wentylatorow, po 3,5roku napewno sa cale zapierniczone kurzem, jak dalej   bedzie za glosno (masz stara wersje konsoli wiec i tak bedzie glosno nie ma co sie oszukiwac) to kup jakies inne dedykowane wentyle do x'a o mniejszej ilosci decybeli

Data: 2009-06-01 00:00:23
Autor: Artur Bross
Wyciszenie Xbox 360
Najlepszym sposobem na wyciszenie iksboksa jest zakup PS3...

:-)

Data: 2009-05-31 15:07:32
Autor: SzalonyKapelusznik
Wyciszenie Xbox 360
On 1 Cze, 00:00, Artur Bross <go_...@hotmail.com> wrote:
Najlepszym sposobem na wyciszenie iksboksa jest zakup PS3...

:-)

Najlepszym sposobem wyciszenia jakiejkolwiek konsoli jest odlaczenie
jej od pradu :P.

Data: 2009-06-01 01:04:00
Autor: doslaw
Wyciszenie Xbox 360
SzalonyKapelusznik pisze:
[...]

najlepszym sposobym odłączenia od pradu jest bycie hardkorem ;)

Data: 2009-05-31 16:21:49
Autor: SzalonyKapelusznik
Wyciszenie Xbox 360
On 1 Cze, 01:04, doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> wrote:
SzalonyKapelusznik pisze:

> Najlepszym sposobem wyciszenia jakiejkolwiek konsoli jest odlaczenie
> jej od pradu :P.

najlepszym sposobym odłączenia od pradu jest bycie hardkorem ;)

Znaczy sie przegryzc kable wysokiego napiecia trzeba?

Data: 2009-06-01 02:41:30
Autor: Paweł Tyll
Wyciszenie Xbox 360
On Mon, 01 Jun 2009 01:21:49 +0200, SzalonyKapelusznik  <szalonykapelusznik@gmail.com> wrote:
najlepszym sposobym odłączenia od pradu jest bycie hardkorem ;)
Znaczy sie przegryzc kable wysokiego napiecia trzeba?
Raczej urwać.
Skur#@!$, urwiesz mi od elektrowni! ;)

Dla niewtajemniczonych: http://www.youtube.com/watch?v=8nd5n5KVOUo

Data: 2009-06-04 10:29:54
Autor: Tomek Głowacki
Wyciszenie Xbox 360
Paweł Tyll pisze:
[...]

Ech, wtajemniczony... lubisz w towarzystwie palić dowcipy, co? Weź uważnie się wsłuchaj w ten filmik. Tam jest - "od internetu" a nie od elektrowni.

Pozdr,
Tomek

Data: 2009-06-04 14:54:59
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Wyciszenie Xbox 360
Tomek Głowacki pisze:
Paweł Tyll pisze:
[...]

A o parafrazie slyszal?

pzdr,
dex

Data: 2009-06-01 16:08:55
Autor: Chris
Wyciszenie Xbox 360
Internauta Piotrek (pkmail@eltrix.pl) w wiadomości
news:gvuk90$128p$1news2.ipartners.pl nabazgrał(a):

[...]

3xRED i czekać na nową :)

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Data: 2009-06-02 08:57:34
Autor: SzczeMar
Wyciszenie Xbox 360
3xRED i czekać na nową :)

Ja mam konsolę z Polskiej premiery wentylatory były ciche za to napęd Samsunga wył jak potępieniec, po 3xROD serwis przysłał mi naprawioną konsolę z cichym LiteOnem oraz jakimś francowatym modelem wiatraka który werczy jak stuletni traktor. Dla tego nie liczyłbym na serwis ;-).
Ja też chciałbym wymienić wentylator na jakiś cichszy tylko nigdzie nie mogę znaleźć materiałów na temat porównań wentylatorów ich wydajności i głośności. Dodatkowo zastanawiam się nad kupnem dysku 120GB do X aby gry ładować na niego co powinno wyciszyć napęd.

Data: 2009-06-02 09:08:29
Autor: Marcin Gardeła
Wyciszenie Xbox 360
SzczeMar wrote:
Dodatkowo zastanawiam się nad kupnem dysku
120GB do X aby gry ładować na niego co powinno wyciszyć napęd.

Możesz być pewny że wyciszy napęd bo przy grze zrzuconej na dysk napęd chodzi leciutko na samym początku odpalenia gry, kila sekund, potem milczy. Sam zaczynam już przeglądać oferty dysków 120 GB bo niby zrzucenie gry nie jest konieczne ale jak raz się zagra na cichym napędzie to już się nie chce więcej grać na tym cholernym wyjcu.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-06-03 20:53:05
Autor: i.tomasz.i
Wyciszenie Xbox 360
On 31 Maj, 20:56, "Piotrek" <pkm...@eltrix.pl> wrote:
[...]

Pewnyś, że to wentylatory a nie napęd?
Jeżeli tak, to kupiłeś konsole z modem 12v na wentyle.
Po takim zabiegu chłodzenie skutecznie zagłusza napęd :)
Często szpece na alledrogo wystawiający się z tekstem 'fix rrod'
jedyne co robią to grzeją układy opalarką i podkręcają wentylatory.

Wyciszenie Xbox 360