Wyciszenie Xbox 360

Data: 2009-05-31 22:04:29
Autor: domin
Wyciszenie Xbox 360
Piotrek pisze:
Witam,
Od niedawna jestem posiadaczem używanej konsoli Xbox 360 z dyskiem 20 GB. Urz±dzenie zostało wyprodukowane w 2005 roku. Problem polega na tym że podczas pracy szum wentylatorów skutecznie osłabia przyjemno¶ć z gry. Czy macie jakie¶ sprawdzone sposoby na wyciszenie tej zabawki? Z sieci dowiedziałem się że w 2005 roku były produkowane stare wersje z kiepskim systemem chłodzenia. Konsla naprawdę jest super ale muszę znaleĽć skuteczny sposób na jej wyciszenie bo niedługo stracę słuch :). Pozdrawiam.

Piotrek

na poczatek proponuje rozkrecenie, przeczyszczenie i naoliwienie wentylatorow, po 3,5roku napewno sa cale zapierniczone kurzem, jak dalej   bedzie za glosno (masz stara wersje konsoli wiec i tak bedzie glosno nie ma co sie oszukiwac) to kup jakies inne dedykowane wentyle do x'a o mniejszej ilosci decybeli

Data: 2009-06-01 00:00:23
Autor: Artur Bross
Wyciszenie Xbox 360
Najlepszym sposobem na wyciszenie iksboksa jest zakup PS3...

:-)

Data: 2009-05-31 15:07:32
Autor: SzalonyKapelusznik
Wyciszenie Xbox 360
On 1 Cze, 00:00, Artur Bross <go_...@hotmail.com> wrote:
Najlepszym sposobem na wyciszenie iksboksa jest zakup PS3...

:-)

Najlepszym sposobem wyciszenia jakiejkolwiek konsoli jest odlaczenie
jej od pradu :P.

Data: 2009-06-01 01:04:00
Autor: doslaw
Wyciszenie Xbox 360
SzalonyKapelusznik pisze:
[...]

najlepszym sposobym odłączenia od pradu jest bycie hardkorem ;)

Data: 2009-05-31 16:21:49
Autor: SzalonyKapelusznik
Wyciszenie Xbox 360
On 1 Cze, 01:04, doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> wrote:
SzalonyKapelusznik pisze:

> Najlepszym sposobem wyciszenia jakiejkolwiek konsoli jest odlaczenie
> jej od pradu :P.

najlepszym sposobym odł±czenia od pradu jest bycie hardkorem ;)

Znaczy sie przegryzc kable wysokiego napiecia trzeba?

Data: 2009-06-01 02:41:30
Autor: Paweł Tyll
Wyciszenie Xbox 360
On Mon, 01 Jun 2009 01:21:49 +0200, SzalonyKapelusznik  <szalonykapelusznik@gmail.com> wrote:
najlepszym sposobym odłączenia od pradu jest bycie hardkorem ;)
Znaczy sie przegryzc kable wysokiego napiecia trzeba?
Raczej urwać.
Skur#@!$, urwiesz mi od elektrowni! ;)

Dla niewtajemniczonych: http://www.youtube.com/watch?v=8nd5n5KVOUo

Data: 2009-06-04 10:29:54
Autor: Tomek GĹ‚owacki
Wyciszenie Xbox 360
Paweł Tyll pisze:
[...]

Ech, wtajemniczony... lubisz w towarzystwie palić dowcipy, co? Weź uważnie się wsłuchaj w ten filmik. Tam jest - "od internetu" a nie od elektrowni.

Pozdr,
Tomek

Data: 2009-06-04 14:54:59
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
[...]