Data: 2013-02-26 15:29:27 | |
Autor: Sebastian | |
Wyczyny US - 71% | |
a jak kto¶ rozliczy się poprawnie - to damy mu mandat za "utrudnianie pracy urzędu" - bo skoro brak jest pomyłek to obywatel utrudnia wykonanie planu, a jak utrudnia to mandatem go, mandatem... ;)
|
|
Data: 2013-02-27 09:11:23 | |
Autor: Maruda | |
Wyczyny US - 71% | |
W dniu 2013-02-27 00:29, Sebastian pisze:
a jak ktoś rozliczy się poprawnie - to damy mu mandat za "utrudnianie pracy urzędu" - bo skoro brak jest pomyłek to obywatel utrudnia wykonanie planu, a jak utrudnia to mandatem go, mandatem... ;) Nie zrozumiałeś :) Nasi prorządowi koledzy twierdzą, że skoro minister zarządził, że 71% kontroli ma się zakończyć mandatem, to będzie ok, jeśli US przeprowadzi 4 kontrole, z których 3 zakończą się mandatem (=75%). A, że w gestii dowolnego US nie znajdzie się 3 podmiotów zasługujących na mandat - to nie wierzę. Dawniej minister zarządzał wysokość łącznej kwoty mandatów. Wtedy tych trzech miałoby przechlapane. Czekam niecierpliwie na informację o urzędniku, który spłaca odszkodowanie za swój błąd. -- Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda |
|
Data: 2013-02-27 10:34:39 | |
Autor: adam | |
Wyczyny US - 71% | |
Czekam niecierpliwie na informację o urzędniku, który spłaca A jest już stosowny przepis? |
|
Data: 2013-02-27 12:53:20 | |
Autor: Sebastian | |
Wyczyny US - 71% | |
a jak sobie wyobrażasz typowanie tych osób do skontrolowania?
będ± i¶ć przez targ, "szukać zaczepki" z każdym przedsiębiorc± i pokazywać legitymację dopiero gdy widzimy zielony kolor twarzy i blady strach w oczach? |
|
Data: 2013-03-01 09:37:30 | |
Autor: Przemek | |
Wyczyny US - 71% | |
Użytkownik "Sebastian" <zarzadkomplementariusza@gg.pl> napisał w wiadomo¶ci news:f90c69f8-7dd5-4a5d-8145-e387370d604cgooglegroups.com... a jak sobie wyobrażasz typowanie tych osób do skontrolowania? będ± i¶ć przez targ, "szukać zaczepki" z każdym przedsiębiorc± i pokazywać legitymację dopiero gdy widzimy zielony kolor twarzy i blady strach w oczach? Raczej zaprzyjaznione firmy wskaza swoja konkurencje do kontroli ... |
|