Wyczyściłem sobie łańcuch i chrzęści piach w nim :-(

Data: 2010-05-05 14:48:02
Autor: Korban
Wyczyściłem sobie łańcuch i chrzęści piach w nim :-(
Dnia Wed, 5 May 2010 14:30:22 +0200, Agent 0700 napisał(a):

Witam

Przyszło mi do łba wyczyścić łańcuch pędzelkiem w benzynie.

Niby łańcuch czysty, ale chrzęści w nim piach.

Chyba jest zakuty bo nie ma spinki.

Jak najprościej go doczyścić?

Jeszcze go myć w benzynie czy zdjąć i wykąpać?

Zdejmowania chciałbym uniknąć bo nie mam zakuwarki.

Jakieś rady?

Pozdraiwam

Jacek

Kupić maszynkę do mycia łańcucha np. taką http://www.allegro.pl/item1020127411_myjka_do_lancucha_bikestudio_krakow.html Używam jej z powodzeniem i skuwacz mi niepotrzebny

Mirek

Data: 2010-05-05 14:49:12
Autor: Korban
Dnia Wed, 5 May 2010 14:48:02 +0200, Korban napisał(a):

[...]

I zapomniałbym, zamiasta zalecanego płynu, wystarczy benzyna. Jest taniej
:)

Data: 2010-05-05 18:11:38
Autor: Doczu
W dniu 2010-05-05 14:48, Korban pisze:

Kupić maszynkę do mycia łańcucha np. taką
http://www.allegro.pl/item1020127411_myjka_do_lancucha_bikestudio_krakow.html
Używam jej z powodzeniem i skuwacz mi niepotrzebny

Te maszynki nie sa w stanie doczyścić tak łańcucha żeby nie chrzęściło.
Uzywałem takiej maszynki przez kilka lat i nieraz nawet po kilka razy zmieniałem płyn do czyszczenia, tak że po wyczyszczeniu płyn nie był nawet brudny, ale zawsze chrzęściło.
Powiem więcej - nawet rozkuty łańcuch i shake w nafcie nie wyeliminuje do końca chrzęszczenia jak poskręcamy łańcuch na boki.
Po prostu trzeba to zlać i nie przejmować się. Nasmarować i jeździć dalej.

--
-= Pozdrawiam Doczu =-
adres do korespondencji

Wyczyściłem sobie łańcuch i chrzęści piach w nim :-(