"Wyczyszczenie" konta w PKO BP - co robić dalej?

Data: 2012-09-13 12:18:48
Autor: Anbu
"Wyczyszczenie" konta w PKO BP - co robić dalej?
Witam!
Jestem wspólwła¶cicielem konta "rachunek superkonto" w PKO BP. Do konta nie była wydana żadna karta. Raz na miesi±c w oddziale banku robiłem jedn± wypłatę. Tymczasem na ostatnim wyci±gu widnieje transakcja wypłaty której nie wykonałem.
Nie wykonał jej również drugi wspólwła¶ciciel konta.
Próbowałem złożyć reklamację w oddziale w mie¶cie w którym mieszkam (tak poradono mi na infolinii, tak też pisze w regulaminie), jednak odmówiono mi przyjęcia reklamacji i poradzono, aby reklamację wysłać do oddziału który porwadzi rachunek, co też uczyniłem.
Zastanawiam się co dalej - czy poprzestać na razie na reklamacji, czy powiadamiać od razu Urz±d Ochrony Konkurencji i Konsumentów, czy jeszcze jakie¶ inne instytucje, może napisać do jakiej¶ gazety?
Podczas wizyty w banku dowiedziałem się, że wypłaty dokonano w Krakowie, gdzie nie byłem od ponad roku, a który jest oddalony ok 300 km od miejsca mojego zamieszkania.
Dowodu osobistego nie zgubiłem, ani też nikomu nie udostępniałem.
Na jakiej podstawie dokonano więc wypłaty?
Jak zabezpieczyć się na przyszło¶ć?
Strata w sumie nie jest zbyt wielka bo na koncie było nieco ponad 200 zł i cało¶c została wybrana, jednak s±dzę, że gdyby było więcej to i strata byłaby większa.
Z góry dziękuję za wszystkiw rady dotycz±ce dalszego sposbu działania.

Data: 2012-09-13 22:08:32
Autor: m4rkiz
"Anbu" <anbu2@poczta.onet.pl> wrote in message news:148e8439-2f4a-4efe-8ca9-06d0d845f45cgooglegroups.com...
Tymczasem na ostatnim wyci±gu widnieje transakcja wypłaty której nie
wykonałem. Nie wykonał jej również drugi wspólwła¶ciciel konta.

jezeli jestes tego pewien to musisz sie wybrac na policje

może napisać do jakiej¶ gazety?

jak ci ktos ukradnie portfel to tez piszesz do gazet?

Data: 2012-09-14 18:55:47
Autor: xbartx
"Wyczyszczenie" konta w PKO BP - co robić dalej?
Dnia Thu, 13 Sep 2012 12:18:48 -0700, Anbu napisał(a):

Witam!
Jestem wspólwłaścicielem konta "rachunek superkonto" w PKO BP. Do konta
nie była wydana żadna karta. Raz na miesiąc w oddziale banku robiłem
jedną wypłatę. Tymczasem na ostatnim wyciągu widnieje transakcja wypłaty
której nie wykonałem.

Jeżeli ani Ty ani współwłaściciel nie pobraliście tych pieniędzy, to reklamacją powinno pomóc.

--
xbartx

Data: 2012-09-14 22:41:56
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
"Wyczyszczenie" konta w PKO BP - co robić dale j?
Anbu pisze:

Zastanawiam się co dalej - czy poprzestać na razie na reklamacji, czy powiadamiać od razu Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, czy jeszcze jakieś inne instytucje, może napisać do jakiejś gazety?

Muszę przyznać, że często zadziwia mnie brak odrobiny "życiowej" wiedzy
obywateli tego kraju... UOKiK cię okradł? Gazeta gmerała w Twoich
rachunkach??? Bank tylko wykonał jakąś operację, jakich miliony
wykonuje. Nikt nie ma tam zielonego pojęcia, że coś poszło nie tak,
dopóki ich nie zawiadomisz i nie zażądasz wyjaśnień/zwrotu. Gazeta ma to
za Ciebie zrobić?

Z góry dziękuję za wszystkiw rady dotyczące dalszego sposbu działania.

Reklamację składa się w banku, a kradzież zgłasza na Policję.
Elementarne, Watsonie...

Pierwsze już wykonałeś, i brawo! Teraz pora na drugie. :-)

--
MiCHA

Data: 2012-09-15 00:40:09
Autor: S
"Wyczyszczenie" konta w PKO BP - co robić dale j?
W dniu 2012-09-14 22:41, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:> Reklamację składa się w banku, a kradzież zgłasza na Policję.

Miałem kiedyś w PKO BP podobną sytuację. Zgłosiłem reklamację - nie uznano. Zgłosiłem na policję - umorzono. Napisałem artykuł do gazety - odpowiedziano, że w sumie dobrze, iż straciłem tylko tyle, bo mogłem więcej (czyli w zasadzie jak u Ciebie). Cóż... PKO BP. Zrezygnowałem z usług tego banku. Od tamtej pory nigdy żadne pieniądze z kont mi nie znikły (odpukać) ;-)

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2012-09-14 23:11:05
Autor: cef
Anbu wrote:

Zastanawiam się co dalej - czy poprzestać na razie na reklamacji, czy
powiadamiać od razu Urz±d Ochrony Konkurencji i Konsumentów, czy
jeszcze jakie¶ inne instytucje, może napisać do jakiej¶ gazety?

W literaturze powojennej na tak± okazję było:
"Do Bieruta napiszemy!"
Może spróbuj pój¶ć t± drog±.

Data: 2012-09-15 20:10:43
Autor: Robert Tomasik
"Wyczyszczenie" konta w PKO BP - co robić dalej?
Użytkownik "Anbu" <anbu2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:148e8439-2f4a-4efe-8ca9-06d0d845f45cgooglegroups.com...

Poczekaj na odpowiedĽ banku, bo moze to jaki¶ bł±d techniczny. A je¶li sie nie wyja¶ni, to składasz zawiadomienie o przestępstwie.

Data: 2012-09-16 11:22:11
Autor: Marek
On Thu, 13 Sep 2012 12:18:48 -0700 (PDT), Anbu <anbu2@poczta.onet.pl> wrote:
Jestem wspólwłaścicielem konta "rachunek superkonto" w PKO BP. Do
kon=

Tylko nie zapomnij napisać, jak sprawa siÄ™ zakoĹ„czyĹ‚a  bo to ciekawy przypadek.

--
Marek

Data: 2012-09-16 12:15:22
Autor: SQLwiel
wrote:
Jestem wspólwłaścicielem konta "rachunek superkonto" w PKO BP. Do
kon=

Tylko nie zapomnij napisać, jak sprawa się zakończyła bo to ciekawy
przypadek.

Obstawiam, że to współwłaściciel się nie przyznaje, albo zapomniał.

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-09-16 15:50:58
Autor: Jean
"Wyczyszczenie" konta w PKO BP - co robić dalej?
Obstawiam, że to współwłaściciel się nie przyznaje, albo zapomniał.

może to nie była wyplata w Krakowie, tylko obciążenie płatności elektronicznej dla podmiotu z Krakowa?

Jean

Data: 2012-09-20 12:24:19
Autor: Anbu
"Wyczyszczenie" konta w PKO BP - co robić dalej?
Witam!
Jako autor tego w±tku chciałbym poinformawać o pozytywnym zakończeniu sprawy. Miałem dzi¶ telefon z oddziału krakowskiego, że pieni±dze s± zwrócone, a pobrała je osoba która miała takie sami imię i nazwisko jak ja. Pozdrawiam wszystkich i dziękuje za udzielone mi rady.
Anbu.

Data: 2012-09-20 21:34:06
Autor: osa
W dniu 2012-09-20 21:24, Anbu pisze:
Jako autor tego w±tku chciałbym poinformawać o pozytywnym zakończeniu sprawy. Miałem dzi¶ telefon z oddziału krakowskiego, że pieni±dze s± zwrócone, a pobrała je osoba która miała takie sami imię i nazwisko jak ja.

Czy to oznacza że pracownik banku wyszukał klienta po nazwisku bez sprawdzania adresu/pesela/numeru dowodu i my¶l±c że wypłaca wła¶cicielowi obci±żył nie to konto, które powinien?

Data: 2012-09-21 08:20:06
Autor: z
W dniu 2012-09-20 21:34, osa pisze:
Czy to oznacza że pracownik banku wyszukał klienta po nazwisku bez
sprawdzania adresu/pesela/numeru dowodu i my¶l±c że wypłaca
wła¶cicielowi obci±żył nie to konto, które powinien?

Co się dziwisz? przecież to "instytucja zaufania publicznego". Tam s± wyższe standardy :-)
Ja za takie niedopełnienie obowi±zków na drugi dzień wylatuję z roboty z hukiem.
Strach takim dawać pieni±dze do przetrzymania.

Data: 2012-09-20 23:25:12
Autor: Krystek
[...]

No to fajne procedury weryfikacji osób, które chc± mieć dostęp do rachunku w oddziale maj± w tym bank. Nie ma co. Swoj± drog± to się nadaje do prasy. A potem ludzie się dziwi±, że można "na słupa" wypłacać kasę...

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-09-21 19:03:29
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
"Wyczyszczenie" konta w PKO BP - co robić dalej?
Pewna osoba, czyli Anbu
o¶wiadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

[...]

Fajnie, że nie mieli¶cie obaj w tym samym czasie większej lokaty...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2012-09-24 13:23:27
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 20 Sep 2012 12:24:19 -0700 (PDT), Anbu wrote:
[...]

Ja piernicze, to jest jednak parabank...

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-09-24 07:50:23
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 24 wrze¶nia 2012 15:23:27 UTC+2 użytkownik Michal Tyrala napisał:

Ja piernicze, to jest jednak parabank...
Zwykły bł±d pracownika.
Bank przecież kasę zwrócił, klient nic nie stracił. Nie zebym bronił PKO bo mnie to ani grzeje ani ziębi ale tu bank zachował sie prawidłowo. Pomyłki się zdarzaja niesztety

Data: 2012-09-24 08:41:15
Autor: Piotr Hołda
W dniu poniedziałek, 24 wrze¶nia 2012 16:50:23 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

Zwykły bł±d pracownika.

Bank przecież kasę zwrócił, klient nic nie stracił. Nie zebym bronił PKO bo mnie to ani grzeje ani ziębi ale tu bank zachował sie prawidłowo. Pomyłki się zdarzaja niesztety

Żartujesz prawda? Pracownik ma dostęp i może bez problemu pobrać komu¶ kasę z konta. Żadna procedura wewnętrzna tego nie kontroluje. Wystarczy znajomo¶ć imienia i nazwiska. Można sobie na ¶lepo wpisać np. Jan Kowalski i wyskoczy kilkaset kont do wyczyszczenia jak na tacy.

Data: 2012-09-24 09:16:25
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 24 wrze¶nia 2012 17:41:15 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda napisał:
Żartujesz prawda? Pracownik ma dostęp i może bez problemu pobrać komu¶ kasę z >konta.
Musi mieć dostęp. Żeby np Tobie kasę wypłacić jak staniesz przy okienku.

Żadna procedura wewnętrzna tego nie kontroluje.

Zapewne jest na to procedura ale pracownik czego¶ nie dopatrzył(np nie zweryfikował peselu klienta czy czego¶ tam. Teraz pewnie poniósł za to konsekwencje- jak tamten klient nie odda kasy/nie zgodzi się na obci±żenie swojego konta to obci±ż± pracownika zapewne.

>Wystarczy znajomo¶ć imienia i nazwiska. Można sobie na ¶lepo wpisać np. Jan >Kowalski i wyskoczy kilkaset kont do wyczyszczenia jak na tacy.

Pewnie tak można w wielkim uproszczeniu oczywi¶cie i takie sytuacje sie zdarzały przecież w bankach(czynnik ludzki). Ale żaden z Janów Kowalskich nie powinien być mimo to stratny ni grosza- to sprawa pomiędzy bankiema a nieuczciwym pracownikiem.
Oczywi¶cie odpowiednie pocedury każdy bank ma ale zdarza się że czynnik ludzki zawodzi(zwykła pomyłka lub nieuczciwo¶ć)
listonosz też czasami list wrzuci nie do tej skrzynki co trzeba, komornik zwindykuje nie tego co powinien itp.

Data: 2012-09-24 20:39:51
Autor: Krzysztof Halasa
"Wyczyszczenie" konta w PKO BP - co robić dalej?
Kris <kszysztofc@gmail.com> writes:

Zapewne jest na to procedura ale pracownik czegoś nie dopatrzył(np nie
zweryfikował peselu klienta czy czegoś tam.

Nie wszyscy klienci muszą mieć PESEL.

Teraz pewnie poniósł za to
konsekwencje- jak tamten klient nie odda kasy/nie zgodzi siÄ™ na
obciÄ…ĹĽenie swojego konta to obciÄ…ĹĽÄ… pracownika zapewne.

Niby jak miałby się nie zgodzić, w przypadku wypłaty gotówkowej
w okienku?
Przeksięgowali zapewne i tyle, najwyżej wejdzie w debet. Problemy są
z przelewami (bo nie można zabrać pieniędzy z cudzego konta,
w szczególności w innym banku), ale nie przy wypłacie.

Tamten klient może się zdziwić jedynie zawartością swojej kopii kwitu
wypłaty, jeśli taką posiada.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2012-09-24 12:33:00
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 24 wrze¶nia 2012 20:39:51 UTC+2 użytkownik Krzysztof Halasa napisał:

Niby jak miałby się nie zgodzić, w przypadku wypłaty gotówkowej

w okienku?

Kowalski1 nic nie wypłacał. Wypłacił z konta Kowalskiego2. Kowalskiemu2 bank kase odda- łaski nie robi, Kowalskiemu1 nie mog± bez jego zgody wyksięgować kasy z konta. Bo maja tylko KW z danymi Kowalskiego1 podpisany "kowalski" Podejrzewaja ze wypłacał Kowalski2 i jak ten uczciwy to podpisze co trzeba i wyprostuj±. Jak pójdzie w zaparte to bank będzie miał trudniej(ale to poblem banku a nie Kowalskiego1)

w szczególno¶ci w innym banku), ale nie przy wypłacie.
Musz± najpierw byc pewni ze wypłaty dokonywał Kowalski2 i uzyskać jego zgode na wyksięgowanie. Bo inaczej jaka¶ nierozgarnieta kasjerka powiedziała by np: wypłacał Halasa ale pomyłkowo wyplaciłam z konta Kowalskiego1. I co mieli by od razu Halasie kase zabrać?

Tamten klient może się zdziwić jedynie zawarto¶ci± swojej kopii kwitu

wypłaty, je¶li tak± posiada.
A to fakt

Data: 2012-09-25 07:21:44
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-09-24 21:33, Kris pisze:
[...]

Mog±. Mnie tak zrobili, jak mi wpadła na konto jaka¶ drobna kwota nie-dla-mnie. Dziwnym trafem w tymże samym banku.

Inny przypadek w tymże samym banku, jeszcze w epoce przedinternetowej: Dostawałem w kopertach do skrzynki nie-moje wyci±gi.

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-09-25 04:11:50
Autor: Kris
W dniu wtorek, 25 wrze¶nia 2012 07:22:10 UTC+2 użytkownik SQLwiel napisał:

Mog±. Mnie tak zrobili, jak mi wpadła na konto jaka¶ drobna kwota nie-dla-mnie. Dziwnym trafem w tymże samym banku.

Sytuacja troszkę inna. Tobie wpadła na konto nienalezna wpłata więc ja wyksiegowali, w przypadku opisanym w tej dyskusji na konto Kowalskiego1 nic nie wpadło, bank tylko podejrzewa że Kowalskiemu1 wypłacono omyłkowo kase z konta Kowalskiego2. Pisze podejrzewa bo co ma bank: Podpisane KW z danymi Kowalskiego2- nie ma pewno¶ci czy podpisywał Kowalski1. Ok ew jest jeszcze zapis z monitoringu. Teraz bank oddał Kowalskiemu2a Kowalskiego1 grzecznie zapytaj± czy dnia tego i tego wypłacał, jesli potwierdzi to przeprosza poinformuja o pomyłce i poprosze o zgode na korekty..

Data: 2012-09-25 21:11:10
Autor: Krzysztof Halasa
[...]

Problem w tym, że Kowalski1 może wypłacać głównie ze swojego konta,
i dokładnie tak zrobił. Błędne księgowanie da się poprawić.

Kowalskiemu2 bank kase odda- Ĺ‚aski nie robi, Kowalskiemu1 nie mogÄ… bez
jego zgody wyksięgować kasy z konta.

Oczywiście że nie. Tyle że on już się na to zgodził, i bank zapewne ma
jego podpis na kwicie wypłaty.

Bo maja tylko KW z danymi
Kowalskiego1 podpisany "kowalski" Podejrzewaja ze wypłacał Kowalski2 i
jak ten uczciwy to podpisze co trzeba i wyprostujÄ…. Jak pĂłjdzie w
zaparte to bank będzie miał trudniej(ale to poblem banku a nie
Kowalskiego1)

Bardzo piękna teoria, tyle że całkowicie nieprawdziwa.
Co to znaczy: maja tylko KW z danymi Kowalskiego1 podpisany "kowalski"?
Mają kwit na wypłatę X zł podpisany przez odpowiednią osobę? Mają. To
w czym problem?

Muszą najpierw byc pewni ze wypłaty dokonywał Kowalski2

Przecież mają jego podpis, jaką jeszcze chcesz mieć dodatkową pewność?
Wszystkie operacje kasowe (poza wyjÄ…tkami) opierajÄ… siÄ™ na podpisanych
kwitach.

Tak w ogóle to nikt nigdy nie ma absolutnej pewności, no i co z tego.

i uzyskać jego
zgode na wyksięgowanie. Bo inaczej jakaś nierozgarnieta kasjerka
powiedziała by np: wypłacał Halasa ale pomyłkowo wyplaciłam z konta
Kowalskiego1. I co mieli by od razu Halasie kase zabrać?

Drobny szczegół - podpis.

Owszem, mogłoby się zdażyć tak, że ktoś podpisałby się zupełnie
nietypowo, inaczej niż zwykle, i w takiej sytuacji byłoby to problemem.
Ale w praktyce ten problem jest pomijalny, w odróżnieniu od takiego
z przelewami.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2012-09-24 09:19:51
Autor: Kris
[...]

Nie bardzo wiem co Ciebie tak dziwi. Wiesz że np byle sklepikarz u którego płaciłe¶ karta ma na wydruku Twój pełny nr twojej karty kredytowej?

Data: 2012-09-24 19:31:35
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
"Wyczyszczenie" konta w PKO BP - co robić dalej?
Pewna osoba, czyli Kris

Hołda napisał:

[...]

Ciekawe; na moim (klienta) wydruku jest tylko końcówka numeru...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2012-09-24 10:46:17
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 24 wrze¶nia 2012 19:34:07 UTC+2 użytkownik Henryk Plumski Plumowski napisał:
Ciekawe; na moim (klienta) wydruku jest tylko końcówka numeru...

Na Twoim tylko końcówka;)

Data: 2012-09-24 12:40:32
Autor: witek
"Wyczyszczenie" konta w PKO BP - co robić dalej?
Pewna osoba, czyli Kris

Hołda napisał:

[...]

na twoim.

bo kliencie wrzeszczeli, ze nie moga wyrzucic slipa do kosza, bo jest na nich za duzo informacji.

wiec jakis czas temu przycieli do 4 cyfr.

Data: 2012-09-28 22:19:05
Autor: Adam Płaszczyca
"Wyczyszczenie" konta w PKO BP - co robić dalej?
Dnia Mon, 24 Sep 2012 19:31:35 +0200, Henryk "Plumski" Plumowski
napisał(a):

[...]

Po to, żebys nie płakał, że jest inaczej i że to straszne zagrożenie etc. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2012-09-30 18:30:25
Autor: Krystek
"Wyczyszczenie" konta w PKO BP - co robić dalej?
Pewna osoba, czyli Kris

Hołda napisał:

[...]

Bo kwitki z terminali i bankomatów przeważnie się wyrzuca (chyba, że kto¶ prowadzi domow± księgowo¶ć i s± mu potrzebne do rozliczeń). Sprzedawca ma cały numer karty na kopii z terminala.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-09-24 12:08:27
Autor: witek
Piotr Hołda wrote:
[...]

A jak chcesz zorganizowac pracę kasjerów w okienku, tak zeby mogli przyjac wplate i wyplacic ci gotowke bez dostępu do towjego konta.

Żadna procedura wewnętrzna tego nie kontroluje.

jeste¶ taki pewien?

Wystarczy znajomo¶ć imienia i nazwiska. Można sobie na ¶lepo wpisać np. Jan Kowalski i wyskoczy kilkaset kont do wyczyszczenia jak na tacy.

jak wyzej.
zorganizuj dostep do konta, tak aby kasjer nie mial dostepu do konta.

Data: 2012-09-24 10:50:51
Autor: Piotr Hołda
W dniu poniedziałek, 24 wrze¶nia 2012 19:08:28 UTC+2 użytkownik witek napisał:
Piotr Hołda wrote:

> [...]

> Żadna procedura wewnętrzna tego nie kontroluje.

Jeżeli pracownik musiałby wpisać obok imienia i nazwiska nr dowodu, PESEL lub cokolwiek innego, czego sobie nie można wymy¶lić, nie byłoby systemowej możliwo¶ci wypłacenia kasy na nazwisko. Wygl±da na to że ze strony systemu nie ma żadnej autentykacji osoby stoj±cej przed okienkiem. Za wszystko odpowiada czynnik ludzki, który jest zawsze najbardziej zawodny.

Data: 2012-09-24 20:45:01
Autor: Krzysztof Halasa
Piotr Hołda <pholda@gmail.com> writes:

Jeżeli pracownik musiałby wpisać obok imienia i nazwiska nr dowodu,
PESEL lub cokolwiek innego, czego sobie nie można wymyślić, nie byłoby
systemowej możliwości wypłacenia kasy na nazwisko.

Akurat. Pracownicy zapisywali sobie hasła klientów, jakim problemem
miałoby być zapisanie sobie jakiegoś PESELu?

WyglÄ…da na to ĹĽe ze
strony systemu nie ma ĹĽadnej autentykacji osoby stojÄ…cej przed
okienkiem. Za wszystko odpowiada czynnik ludzki, ktĂłry jest zawsze
najbardziej zawodny.

Ryzyko (a przynajmniej dużą część) ponosi ten, kto może popełnić bład
- przynajmniej tu nie ma problemu.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2012-09-24 12:00:28
Autor: Piotr Hołda
W dniu poniedziałek, 24 wrze¶nia 2012 20:45:02 UTC+2 użytkownik Krzysztof Halasa napisał:
> [...]

> systemowej możliwo¶ci wypłacenia kasy na nazwisko.

Akurat. Pracownicy zapisywali sobie hasła klientów, jakim problemem

miałoby być zapisanie sobie jakiego¶ PESELu?

Nie rozumiesz albo udajesz. Sk±d pracownik wzi±łby PESEL osoby mieszkaj±cej w mie¶cie X, której nigdy nie widział na oczy?

Data: 2012-09-25 20:59:00
Autor: Krzysztof Halasa
"Wyczyszczenie" konta w PKO BP - co robić dalej?
Piotr Hołda <pholda@gmail.com> writes:

Nie rozumiesz albo udajesz. SkÄ…d pracownik wziÄ…Ĺ‚by PESEL osoby
mieszkającej w mieście X, której nigdy nie widział na oczy?

A po co ma się tak męczyć, jeśli może wziąć PESEL Kowalskiego, którego
przed chwilą miał przy okienku?
--
Krzysztof Halasa

Data: 2012-09-24 20:41:36
Autor: Krzysztof Halasa
"Wyczyszczenie" konta w PKO BP - co robić dalej?
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> writes:

A jak chcesz zorganizowac pracÄ™ kasjerĂłw w okienku, tak zeby mogli
przyjac wplate i wyplacic ci gotowke bez dostępu do towjego konta.

W ogóle to jest do zrobienia, trzeba użyć podpisu cyfrowego. Ale
w przypadku drobnych klientów to raczej nie zadziała.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2012-09-28 22:16:37
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 24 Sep 2012 08:41:15 -0700 (PDT), Piotr Hołda napisał(a):

[...]

1.  Naucz swój "czytnik" zawijania wierszy
2. No i co, że ma? To problem banku, nie mój. --

Data: 2012-09-27 09:26:27
Autor: Michal Tyrala
On Mon, 24 Sep 2012 07:50:23 -0700 (PDT), Kris wrote:
> Ja piernicze, to jest jednak parabank...
 Zwykły bł±d pracownika.

Bingo. Przez swoich pracownikow PKOBP ma u mnie opinie j/w.

 Bank przecież kasę zwrócił, klient nic nie stracił.

Hm, jakos nikt tutaj nie zalozyl celowego dzialania... W PKOBP maja
czesto rachunki ludzie, ktorzy nie pilnuja na biezaco swoich rachunkow.
Tysiaczek temu, tysiaczek tamtemu... --

Data: 2012-09-27 02:58:27
Autor: Kris
W dniu czwartek, 27 wrze¶nia 2012 11:26:28 UTC+2 użytkownik Michal Tyrala napisał:

> [...]

czesto rachunki ludzie, ktorzy nie pilnuja na biezaco swoich rachunkow.

"Do obowi±zków pracownika banku nie należy popełnianie przestępstw - stwierdzili prawnicy LUKAS Banku w odpowiedzi na skargę klienta, okradzionego przez pracownika tej instytucji. "

Wolałbys tak± odpoowiedz ze strony banku?

Cało¶ć tutaj:
http://nt.interia.pl/internet/bezpieczenstwo/news/pracownik-banku-okradl-konto-klienta,1186997,1276

Data: 2012-09-27 17:02:58
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 27 Sep 2012 02:58:27 -0700 (PDT), Kris wrote:
 Wolałbys tak± odpoowiedz ze strony banku?

Chciałes przez to powiedziec, ze jest wiecej bankow, ktore trzeba
omijac? Odkrywcze.