Wydaje się, że Rosjanie w czasie lotu podmienili Tupolewa

Data: 2018-09-04 08:23:00
Autor: boukun
Wydaje się, że Rosjanie w czasie lotu podmienili Tupolewa
"10 kwietnia 2010 r. w Smoleńsku Rosjanie znaleźli nieuszkodzone rejestratory lotu polskiego tupolewa, które po zapakowaniu w worki zostały zabrane z wrakowiska i zniknęły. W ich miejscu kilka godzin później pojawiły się identycznie wyglądające skrzynki - tyle że z poważnymi uszkodzeniami" - informuje dziennik.

"GP" zapowiada publikację protokołów oględzin miejsca katastrofy smoleńskiej, pochodzących z 10 kwietnia 2010 r., które mają dowodzić fałszerstwa. Protokoły te, sporządzone rosyjskich funkcjonariuszy, miały znaleźć się a waktach rosyjskich oraz polskich śledczych.

Jak dowodzą dzienikarze "GP", przez lata żaden z polskich prokuratorów nie poddał jednak analizie treści tych zapisków. Mieli to zrobić dopiero eksperci podkomisji smoleńskiej Antoniego Macierewicza. Oni też mieli odkryć wagę tych dokumentów.

https://wiadomosci.wp.pl/katastrofa-smolenska-rosjanie-podmienili-czarne-skrzynki-tu-154-6291603230815873a

piotr12345
1h temu

Wydaje się, że Rosjanie w czasie lotu podmienili Tupolewa ...Postawili swojego z bombą termobaryczną i tak uszkodzonego by załoga nie mogła wylądować .. . To wszystko działo się w powietrzu, załogę i pasażerów uśpiono na 5 minut w specjalnym polu magneto-halucynogennym .... i teleportowano do innego samolotu .... Tak .. to musi być prawda ...;-);-)

mina
1h temu

Antek reaktywacja, sztuczna mgła, bomba termobaryczna, rozrzedzenie powietrza, teleskopowa brzoza, a teraz w ciągu 4h ktoś zgrał skrzynkę, przemontował i nagrał na inną. WOW McGiwer jest z PiS

Olo
1h temu

W ogóle podmienili samolot i całe lotnisko ... a w obiedzie Antka była pigułka nasenna aby mieli czas na te wszystkie podmiany gdy on smacznie bedzie spał i beda mu podstawiać pociąg ... bo zmusili go zapewne do wyjazdu. Inni starali sie przyjechać o on biedaczek MUSIAŁ wyjechać.

Data: 2018-09-04 15:10:40
Autor: jsen
W dniu wtorek, 4 września 2018 08:23:03 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
[...]

wydaje sie, ze podmieniono mozgi tym osobom, ktore nie widza,
ze przez zabojstwo Lecha Kaczynskiego i osob majacych w sercu Polske,
Niemcy i Rosja zyskaly z 8 lat; pierwsi w okradaniu Polski, drudzy
we swoich wplywach, tak agenturalnych, jak i dzieki oslabieniu naszego kraju
i mozliwosci wzajemnego wspoldzialania z pierwszymi.

jacek

Data: 2018-09-04 15:21:17
Autor: japanizer
On Wednesday, September 5, 2018 at 1:10:41 AM UTC+3, js...@op.pl wrote:
> [...]

we swoich wplywach, tak agenturalnych, jak i dzieki oslabieniu naszego kraju
i mozliwosci wzajemnego wspoldzialania z pierwszymi.

Ależ masz wyprany mózg pisiorską sraczką.

Data: 2018-09-05 00:38:16
Autor: u2
Wydaje się, że Rosjanie w czasie lotu podmienili Tupolewa
W dniu 05.09.2018 o 00:21, japanizer@japanizer.org pisze:
Ależ mam wyprany mózg pisiorską sraczką.

fuj:))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-09-08 17:30:07
Autor: jsen
W dniu środa, 5 września 2018 00:21:18 UTC+2 użytkownik japa....@japanizer.org napisał:
> [...]
> i mozliwosci wzajemnego wspoldzialania z pierwszymi.

Ależ masz wyprany mózg pisiorską sraczką.

być może, jakimiś tam odchodami, wypełniony masz ty.
natomiast ja myślę samodzielnie, a w naprawdę trudnych sprawach nie pomaga mi nikt.
oczywiście nikt, prócz Trójcy Przenajświętszej i istot Dobrej Woli, skądkolwiek by nie pochodziły.

jacek

Data: 2018-09-09 10:40:28
Autor: Pajdak
Użytkownik <jsen@op.pl> napisał w wiadomości news:cd068f74-e161-4b7b-8694-bb200f16cdc5googlegroups.com...
W dniu środa, 5 września 2018 00:21:18 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Ależ masz wyprany mózg pisiorską sraczką.

być może, jakimiś tam odchodami, wypełniony masz ty.

"Wystarczy mówić prawdę!" ;-)))

natomiast ja myślę samodzielnie,

POciągany za sznurki z Nowogrodzkiej.

a w naprawdę trudnych sprawach nie pomaga mi nikt.
oczywiście nikt, prócz Trójcy Przenajświętszej i istot Dobrej Woli,

Przestań tu serwować swoje górnolotne teksty.
Tyle masz wspólnego z chrześcijaństwem co kot prezesa.

skądkolwiek by nie pochodziły.

Oczywiście. Módlmy się bracia i siostry.

--
Pajdak

Data: 2018-09-09 16:15:30
Autor: jsen
W dniu niedziela, 9 września 2018 10:46:22 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]

> Ależ masz wyprany mózg pisiorską sraczką.

>być może, jakimiś tam odchodami, wypełniony masz ty.

sam jestes nowo grodzka, CZY JAK TAM  w waszej mowie swinstwa sie nazywa:)

> a w naprawdę trudnych sprawach nie pomaga mi nikt.
>oczywiście nikt, prócz Trójcy Przenajświętszej i istot Dobrej Woli,

Przestań tu serwować swoje górnolotne teksty.

nie sa górnolotne; są prawdziwe:)

Tyle masz wspólnego z chrześcijaństwem co kot prezesa.

:))) dobre, ale nie na tyle, zeby ktos w twoja opinie uwierzyl.

>skądkolwiek by nie pochodziły.

Oczywiście. Módlmy się bracia i siostry.

modlisz sie codziennie; swoim postepowaniem, praca, niekrzywdzeniem pracownikow;
tsk to mniej wiecej wyglada. tez kazda inna czynnoscia, jesli jestes w stanie uswieconym.

jacek

Data: 2018-09-10 07:43:49
Autor: Pajdak
żywcem do nieba z augustowskiej puszczy
chrzesijanin <jsen@op.pl> napisał w wiadomości news:dd775a2a-0501-4388-b28b-041fdad1389fgooglegroups.com...
W dniu niedziela, 9 września 2018 10:46:22 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
POciągany za sznurki z Nowogrodzkiej.

sam jestes nowo grodzka, CZY JAK TAM  w waszej mowie swinstwa sie nazywa:)

Te, świadek, wypad do chlewa!

Tyle masz wspólnego z chrześcijaństwem co kot prezesa.

:))) dobre, ale nie na tyle, zeby ktos w twoja opinie uwierzyl.

Wystarczy ze ty jesteś przekonany. ;-))

Oczywiście. Módlmy się bracia i siostry.

modlisz sie codziennie;

Nie jestem faryzeuszem  jak ty.

swoim postepowaniem, praca, niekrzywdzeniem pracownikow;

Rozumiem, ze ty jestes tak doskonaly,. że do pójdziesz żywcem! ;-)))

tsk to mniej wiecej wyglada. tez kazda inna czynnoscia,
jesli jestes w stanie uswieconym.

Ty jesteś? Raczej nawiedzonym.

--
Pajdak

Data: 2018-10-07 15:59:44
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 10 września 2018 07:48:16 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]

Rozumiem, ze ty jestes tak doskonaly,. że do pójdziesz żywcem! ;-)))

>tsk to mniej wiecej wyglada. tez kazda inna czynnoscia,

KAZDY, KTO JEST W USWIECONYM, BYWA W NAWIEDZONYM.
jesli nie odwiedzaja ciebie istoty swiete, to jestes tylko pajdak.

Data: 2018-10-08 12:59:24
Autor: Pajdak
napisał:
Ty jesteś? Raczej nawiedzonym.

KAZDY, KTO JEST W USWIECONYM, BYWA W NAWIEDZONYM.

Pzrestańmi tu piewprzyć swoje głodne ambaje.

jesli nie odwiedzaja ciebie istoty swiete,
to jestes tylko pajdak.

Ciebie odwiedzają więc pójdziesz żywcem do nieba.

S pa d a j  p a l a n c i e.

--
Pajdak

Data: 2018-09-08 18:05:53
Autor: jsen
W dniu środa, 5 września 2018 06:35:52 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek napisał:
W dniu 05.09.2018 o 00:10, jsen@op.pl pisze:

> ze przez zabojstwo Lecha Kaczynskiego i osob majacych w sercu Polske,
> Niemcy i Rosja zyskaly z 8 lat; pierwsi w okradaniu Polski, A po kiego ch... mieli okradać, skoro Solidarność i tak oddała im wszystko za grosze?

a po co większa cześć bogatych chce nadal okradać biednych, zazwyczaj aż po grób?

Chyba tylko głupi bawiłby się w cuda z samolotami?

przyjmijmy, ze, ogólnie rzecz biorąc, człowieka ktoś zabije za 100 tysięcy.
czy myślisz, ze za 500 miliardów, sumę 500 milionów razy większa, ktoś nie zleci zabójstwa
100 osób?
doprawdy, ta brzoza była tak samo prawdziwa, jak zamach na WTC.
zresztą tak samo tam, jak i tu, zwykli przestępcy zacierali ślady przestępstwa.
powiem Ci coś: dokąd nie zobaczysz prawdy i jej nie przyjmiesz,
ze większość osób stojących na czele świata to zwykli przestępcy,
wszystko widział będziesz tylko w krzywym zwierciadle.

pomijając nawet finanse, oni maja tylko jeden cel: niezauważalnie zniewolić ludzkość.
stad te ich spółki z o.o., stad korporacje, stad rynek forex, stąd wyganianie dzieci od rodziców
jak najwcześniej do szkol, stąd multi-kulti, stąd setki innych rzeczy.

Napij się wody, może ochłoniesz:)

sam się napij; najlepiej wódy, to może choć wówczas cokolwiek zrozumiesz, Wiesiaczku.

pozdrawiam serdecznie,
jacek

Data: 2018-09-09 10:40:55
Autor: Wiesiaczek
W dniu 09.09.2018 o 03:05, jsen@op.pl pisze:
[...]

Myślę, że nie zleci.
Chyba jakiś głupek zapłaciłby 500 miliardów, żeby zarobić miliard, a do tego rezultat obarczony byłby niesamowitym ryzykiem, bo szansę na katastrofę w Smoleńsku oceniałbym na 1 do >10000.
Nikt rozsądny nie zaryzykowałby nawet 100$ na taki zbieg okoliczności i głupoty załogi i pasażerów.

Pij wodę, ja zostanę przy tym, co piję do tej pory:)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2018-09-09 16:00:18
Autor: jsen
W dniu niedziela, 9 września 2018 10:40:56 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek napisał:

>   >> Chyba tylko głupi bawiłby się w cuda z samolotami?
> czy myślisz, ze za 500 miliardów, sumę 500 milionów razy większa, ktoś nie zleci zabójstwa
> 100 osób?

Myślę, że nie zleci.

nie myślisz. znaczy myslisz, jesli o mnie by chodzilo; przeciez doskonale to wiem.

Chyba jakiś głupek zapłaciłby 500 miliardów, żeby zarobić miliard, a do tego rezultat obarczony byłby niesamowitym ryzykiem, bo szansę na katastrofę w Smoleńsku oceniałbym na 1 do >10000.

nie przekrecaj danych. okolo 500 miliardow zyskaly kraje zachodnie
na wyzyskiwaniu przez dalsze 8 lat POLSKI, a co do szansy katastrofy to masz CALKOWITA racje.

Nikt rozsądny nie zaryzykowałby nawet 100$ na taki zbieg okoliczności i głupoty załogi i pasażerów.

Pij wodę, ja zostanę przy tym, co piję do tej pory:)

OCZYWISCIE, OCZYWISCIE, mysle ze jestes, jestesmy, po prostu dosc porzadnymi istotamui.

jacek

Data: 2018-09-09 16:30:58
Autor: japanizer
On Monday, September 10, 2018 at 2:00:20 AM UTC+3, js...@op.pl wrote:

> [...]

nie przekrecaj danych. okolo 500 miliardow zyskaly kraje zachodnie
na wyzyskiwaniu przez dalsze 8 lat POLSKI

Źródło tych wyssanych z palca danych?

Data: 2018-09-08 18:14:45
Autor: jsen
W dniu środa, 5 września 2018 08:40:30 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
wydaje sie, ze podmieniono mozgi tym osobom, ktore nie widza,
ze przez zabojstwo Lecha Kaczynskiego
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A mógł przecież nie zabijać siebie i pozostałych 95 osób...

boukun

tak jak można było nie robić powstania warszawskiego, odsieczy wiedeńskiej,
romantyzmu i pozytywizmu tez, unii polsko-litewskiej, bitwy pod Grunwaldem,
scalania kraju przez Piastów.

pozdrawiam,
jacek

Data: 2018-09-09 10:46:14
Autor: Pajdak

tak jak można było nie robić powstania warszawskiego, odsieczy wiedeńskiej,
romantyzmu i pozytywizmu tez, unii polsko-litewskiej, bitwy pod Grunwaldem,
scalania kraju przez Piastów.

Zapominałeś o Targowicy! Jak mogłeś!?

--
Pajdak

Data: 2018-09-09 16:34:29
Autor: jsen
W dniu niedziela, 9 września 2018 10:46:23 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
[...]

wszystko we sprawach waznych pamietam. zreszta PO doskonale mi w tym wzgledzie dzieje historii przpomnialo.
zdrajczyki, sprzedawczyki, zwykle kurwy Narod i Czklowieczenstwo okradajace..

to wszystko co moge o nich powiedziec.
tak po chrzescijansku.

Data: 2018-09-10 07:46:34
Autor: Pajdak
faryzeusz <jsen@op.pl> napisał w wiadomości news:3a36e05d-e53e-48a3-bd30-21cab8b72828googlegroups.com...
[...]

Wybiórczo ;-))

Co z ta Targowicą maniek?

zreszta PO doskonale mi w tym wzgledzie dzieje historii przpomnialo.
zdrajczyki, sprzedawczyki, zwykle kurwy Narod i Czklowieczenstwo okradajace.

Brawo! Brawo! Jakież to chrześcijańskie!

to wszystko co moge o nich powiedziec.
tak po chrzescijansku.

Jestes zdrajca, sprzedawczyk i zwykła kurwa i złodziej. Tak ateistecznie mogę o tobie z calym przekonaniem powiedzieć.

--
Pajdak

Data: 2018-09-10 22:52:59
Autor: u2
Wydaje się, że Rosjanie w czasie lotu podmienili Tupolewa
W dniu 10.09.2018 o 07:46, sprzedawczyk pisze:
Jestem zdrajca, sprzedawczyk i zwykła kurwa i złodziej. Tak ateistecznie mogę o sobie z calym przekonaniem powiedzieć.

ano piździak:))))))))))))))))

Data: 2018-10-07 16:04:24
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 10 września 2018 07:48:17 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]

Jestes zdrajca, sprzedawczyk i zwykła kurwa i złodziej. Tak ateistecznie mogę o tobie z calym przekonaniem powiedzieć.

chlopcze, jeszcze jeden taki wybryk, a zaplacisz kilkadziesiat tysiecy:
i masz to pewne bardziej niz w banku:)

narka:)

Data: 2018-10-07 16:22:13
Autor: Zenek Kapelinder
Wydaje się, że Rosjanie w czasie lotu podmienili Tupolewa
A dlaczego jeszcze jeden raz? Jak Cie zwyzywa od chujow to dasz mu szanse zeby drugi raz tego nie robil. Ale i tak zostales zwyzywany. Nie stosuje sie zasady kolejnych powaznych ostrzezen. Inna sprawa ze mu nic nie zrobisz bo to idiota i ma na to papiery.

Data: 2018-10-07 16:42:50
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 8 października 2018 01:22:14 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Zenku, chyba juz te 77 razy sie wyczerpaly, te 777 wyczerpuja sie aktualnied;
i nie o to chodzi, czy tak jest, ale o to, ze zawsze sa granice.
czesto bardzo rozmyte, jednakze nie na tyle, zeby ich w przyblizeniu okreslic
nie bylo mozna. co do papierow, to mozna je mu zabrac, jesli kolokwiaklnie mowiac
z papierami w huja wali.
bo ma jakies tam uklady.

jacek

Data: 2018-10-08 12:57:08
Autor: Pajdak
pajac <jsen@op.pl> napisał w wiadomości news:43950c6c-3af1-45d4-96b0-97088e8952eegooglegroups.com...
[...]

Wyslijcie do siebie bukieciki sukinsyny! Jesteście siebie warci.

--
Pajdak

Data: 2018-10-12 22:51:52
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 8 października 2018 13:12:19 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]

z papierami w huja wali.
bo ma jakies tam uklady.

Wyslijcie do siebie bukieciki sukinsyny! Jesteście siebie warci.

opowiem ci coś Pajdaczku na konoiec o tych żółtych papierach.
u nas też byl taki jeden facet, Chrulski sie nazywał,
co żóltymi papierami się podpierał.
podpierał sie do czasu, gdy mu mafia wschodnia noża w drzwi, w srodku  blokowiska, nie wbiła i tych drzwi nie podpaliła.
i choć nawet wówczas tam nie przebywał z tego co wiem,
od razu pobiegł na policję i złozył takie zeznania,
że dobrowolnie poszedł do pierdla, czy mówiąc w naszym języku, więzienia.
widać żółte papiery tylko pożółklymi bywają:)

był też drugi facet, ze 140 wagi i 2 metry wzrostu;
ten to był prawdziwy, a nie udawany wariat - słowem był fajny.
jak np. policja zakaz zatrzymywania się czy czegoś tam w nieodpowiednim miejscu postawiła, to przyszedł z siekierą i go porąbał.
a już cinkciarze to bali się go jak ognia:)

raz widzialem jak wpadł do kantoru i wierz mi, że dopóki czterech gliniarzy
nie ściągnęli, to rozrzucał ich jak kukiełki jakieś.

też pamiętam, bo sytuacja była przekomiczna.
Chrulski raz z nim się spotkał w pewnej odległosci
i jak ten zaczął sunąć, Chrul stał się calkiem normalny:
wskoczył czym prędzej do samochodu i dał dyla;
dość podobnie jak da dyla gang sprzedawczyków
i zdrajców narodu pod wezwaniem Tuska Donalda, zaprzedańca.
Chrul, jak to Chrul, wymachiwał piąsteczką i pokrzykiwał
pedał gazu coraz bardziej naciskając:)

i jak tu nie mieć skojarzeń z naszą polską historią
i sytuacjami, które na własne oczy widziałem.

opowiem ci też dość smutne zakończenie, o kórym nie wiem, czy prawdziwe.
ponoć pózniej tego nieudawanego "wariata" znależli nad jeziorem
z wbitą w plecy butelką i stwierdzili nieszczęśliwy wypadek.
tak całkiem jak wówczas, gdy kwąśniewski po jeziorze u nas pływał
i człowieka po pijaku wyrzucili za burtę; tak ktoś sklasyfikował.

więc może odłóż te swoje żółte papiery na bok.
mnie Bóg chroni. a kto ciebie?

Data: 2018-10-08 12:56:02
Autor: Pajdak
kundel "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:f0359823-c335-4442-af09-5bc9a28a07e6googlegroups.com...
[...]

No prosze! Kolejny świetoszek sie odezwał? Masz skleroze czy ci łeb odświeżyc to co tu wypisywałes i wypisujesz ty podły sukinsynu?

--
Pajdak

Data: 2018-10-08 12:59:39
Autor: Pajdak

chlopcze, jeszcze jeden taki wybryk, a zaplacisz kilkadziesiat tysiecy:
i masz to pewne bardziej niz w banku:)

Zacytować twoje teksty łajzo? Kij ma dwa końce świetoszkowaty sukinsynu.

--
Pajdak

Data: 2018-10-12 22:06:57
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 8 października 2018 13:12:20 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]

>i masz to pewne bardziej niz w banku:)

Zacytować twoje teksty łajzo? Kij ma dwa końce świetoszkowaty sukinsynu.

zacytuj te, ktore Ciebie dotyczą, chłopcze.
i już badż pewien, że sprawa twoich wyzwisk bedzie miala epilog.

Data: 2018-09-05 06:51:08
Autor: Pajdak
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:pml8c5$ttl$1gioia.aioe.org...
[...]

Jest robota dla Antoniego i Wacusia! Będzie kasa na balangi bo "prawda jest coraz bliżej" ;-)))

CL

Data: 2018-09-05 10:01:24
Autor: Lepudruk
W dniu 05.09.2018 o 06:51, Pajdak pisze:
[...]

Jak nasz niemiecki Pan przywróci nasze niemieckie PO do władzy, to będzie trzeba zrobić porządek z tymi pisiorami. Niech se polaczki nie myślą, że mogą sami rządzić bez naszego nie niemieckiego Pana. Przez te trzy lata to im się w dupach poprzewracało.

CL

Data: 2018-09-05 02:01:20
Autor: japanizer
On Wednesday, September 5, 2018 at 11:01:25 AM UTC+3, Lepudruk wrote:

Jak nasz niemiecki Pan przywróci nasze niemieckie PO do władzy, to będzie trzeba zrobić porządek z tymi pisiorami. Niech se polaczki nie myślą, że mogą sami rządzić bez naszego nie niemieckiego Pana. Przez te trzy lata to im się w dupach poprzewracało.

Łot, jak ciężką schizofrenię pisoidalną trzeba mieć, by raz pisać jako Lord Donald, a innym razem podszywać się pod inne osoby na grupie:

From: Lord Donald <ld...@dojcze.de>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Tue, 4 Sep 2018 17:59:08 +0200

From: Lepudruk <dwa...@enekumena.org>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Wed, 5 Sep 2018 10:01:24 +0200

From: Lord Donald <ld...@dojcze.de>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Tue, 4 Sep 2018 17:59:08 +0200

From: Lepudruk <dwa...@enekumena.org>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Wed, 5 Sep 2018 10:01:24 +0200

Nie kombinuj Srajdaku. Jak ciężką schizofrenię trzeba mieć, aby pisać z kilkudziesięciu nicków, później pieprzyć, że to nie ja. Podrabiać nagłówki, system z pendrive, itp... Jesteś tutaj od lat rozpoznawalny. Sam bełkot, który tu serwujesz ciebie identyfikuje.

Data: 2018-09-05 17:24:59
Autor: Pajdak
PSYCHOL SIE WYBUDZIŁ! Re: Wydaje się, że Rosjanie w czasie lotu podmienili Tupolewa
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pmo6r3$1pr4$1gioia.aioe.org...

Nie kombinuj Srajdaku.

Nie kombinuj PSYCHOLU!

Jak ciężką schizofrenię trzeba mieć,

Ty masz nasrane w tym łbie. To nie ty? Gnido! Znam cie to twoja robota!

aby pisać z kilkudziesięciu nicków,

Pisze z jednego (CL) i tylko z albasani.net (serwer rejestrowany).

później pieprzyć, że to nie ja.

Oczywiście, że to ty PSYCHOLU!

Podrabiać nagłówki, system z pendrive, itp...

Widzę, że korzystasz z kilku komputerów! Ilu was tam jest, parobków Nowogrodzkiej?

Jesteś tutaj od lat rozpoznawalny.

Durnowaty BUCU! Masz nasarane we łbie! To wszystko dzieje się w twoim łbie! Jesteś chory psychicznie!

Sam bełkot, który tu serwujesz ciebie identyfikuje.

To co ty tu kopiujesz to PRL-owski bełkot przerobiony na "PiS-owski". Ten sam styl jak w Trybunie Ludu. Jesteś kanalia. Nie potrafisz walczyć na argumenty więc stosujesz UB-eckie metody! Pluję na takie gnidy jak ty! Pfffu!!! Pfuuu!

CL

Data: 2018-09-06 01:00:58
Autor: Lord Donald
W dniu 05.09.2018 o 17:24, Pajdak pisze:
[...]

To widać tam na niemieckim serwerze jakaś ulga jest na szwabskie dziwki obalające jak nas nazywasz "polaczków". 50EUR miesięcznie za jedno konto mając ich kilkadziesiąt raczej sam byś nie opłacił. Widać srajdaczku żeś szwabski agent i gnida. Rzeczywiście wieczorami po całodniowym targaniu cegieł na budowie dorabiasz do tej swojej michy zupy plując na nasz kraj. Nie dość, że dupy nastawiasz to jeszcze siedzisz i klepiesz ten hejt na szwabskie zlecenie na nas Polaków. Takie gnidy jak ty raczej nie mają szans aby wypromowali te swoje POsrane jak je nazywasz wasze "niemieckie PO". Takie szwabskie dziwki gnidy tutaj śmierdzą na cały internet. Srajdak chociaż byś się tutaj zesrał i z siniał z zawiści na nas Polaków, to twoje niemieckie POsrańcy do władzy już tutaj nie wrócą.

Data: 2018-09-06 08:35:07
Autor: Pajdak
PARANOIK lord z czworaków znów SIĘ WYBUDZIŁ!
PSYCHOL i PARANOIK  "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
[...]

Najwyraźniej. Zaraz, zaraz.

Jaki to POpularny serwis wychwalający PiS ma tam
swój serwer?  ;-))

obalające jak nas nazywasz "polaczków".

PO raz kolejny PSYCHOLU - nie wrobisz mnie w te swoje UB-eckie fałszywki.

50EUR miesięcznie za jedno konto

Skąd wiesz, korzystasz? ;-)))

mając ich kilkadziesiąt raczej sam byś nie opłacił.

Nowogrodzka mi dopłaca! ;-)))

Widać srajdaczku

Witać tak stary osrany cymbale! ;-)))

żeś szwabski agent i gnida.

Tylko nie szwabski ty kacapie! ;))))

Gnide to ty widzisz w swoim lusterku!

Rzeczywiście wieczorami po całodniowym targaniu cegieł na budowie
dorabiasz do tej swojej michy zupy

Opowiedz nam o tym, opowiedz!
Za ile obciagałes murarzom?
Za rubla transferowego? ;-)))

plując na nasz kraj.

Ten kraj jest mój! Twój jest za Uralem.

Nie wrobisz mnie w te swoje UB-eckie fałszywki PSYCHOLU!

Nie dość, że dupy nastawiasz

Opowiedz nam o tym, opowiedz.

Czy to prawda,
że po nocach wciąż ssiesz swój palec
by nie wypaść z wprawy? ;-)))

Nadstawialeś swój odbyt sekretarzom
gminnym czy wyższego szczebla?

to jeszcze siedzisz i klepiesz ten hejt

Hejt to jest to co tu uprawiasz fetyszysto!

na szwabskie zlecenie

No coś ty, to twoja robota.
Ja pracuję dla Nowogrodzkiej!

na nas Polaków.

Ty Polak? Ty jesteś Sowiet, kacap i gnida! ;-)))

Takie gnidy jak ty

Ta gnida w twoim lusterku to ty cymbale! ;-))))

raczej nie mają szans

Chyba że stosując hejt ;-)))))

aby wypromowali te swoje POsrane jak je nazywasz wasze "niemieckie PO".

Po raz kolejny PSYCHOLU - nie wrobisz mnie w swoje UB-ecki fałszywki.

Takie szwabskie dziwki

Jak ty ;-)))

gnidy

Jak ty ;-)))(

tutaj śmierdzą na cały internet.

Bo mieszkasz w wychodku i masz
ciagle zasrane gacie ty stary PSYCHOLU! ;-)))

Srajdak

Ty jesteś srajdak bo masz zasrane kalesony ;-)))

chociaż byś się tutaj zesrał

Jednak to prawda, że masz ENKOPRESJĘ! ;)))

i z siniał z zawiści

Jednak to prawda, że masz też ENCEFALOPATIĘ! ;-)))

A może to TOKSOPLAZMOZA? ;-)))

Nażarłeś się koopsztali czy PSYLOCYBINY? ;-))))

na  nas Polaków,

Ty nie jesteś Polakiem, ty jestes KACAPEM! ;-))

to twoje niemieckie

Stary świrze, nie wrobisz mnie w te swoje niemieckie fobie i urojenia!
Fiksacja i psychoza to twój problem nie mój! ;-)))

POsrańcy do władzy już tutaj nie wrócą.

PRL i PZPR to taki sam relikt jak ty! ;-)))

Podobało się POjebańcu? ;-)))

Jak było na teście Rorschacha? Co widziałeś? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-09-08 18:37:36
Autor: jsen
W dniu czwartek, 6 września 2018 08:37:20 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]

Ty Polak? Ty jesteś Sowiet, kacap i gnida! ;-)))

> Takie gnidy jak ty

Ta gnida w twoim lusterku to ty cymbale! ;-))))

Chyba że stosując hejt ;-)))))

> aby wypromowali te swoje POsrane jak je nazywasz wasze "niemieckie PO".

Po raz kolejny PSYCHOLU - nie wrobisz mnie w swoje UB-ecki fałszywki..

> Takie szwabskie dziwki

Jak ty ;-)))

> gnidy

Jak ty ;-)))(

> [...]

PRL i PZPR to taki sam relikt jak ty! ;-)))

Podobało się POjebańcu? ;-)))

Jak było na teście Rorschacha? Co widziałeś? ;-)))

dobra, CeLiniaczek, nie graj podwojnego agenta, bo tylko siebie zgubisz.
mowic wystarczy prawde; nic wiecej w tych dyskusjach nie potrzeba.

pozdrawiam,
jacek

Data: 2018-09-09 10:45:26
Autor: Pajdak
W dniu czwartek, 6 września 2018 08:37:20 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
Jak było na teście Rorschacha? Co widziałeś? ;-)))

-- Pajdak

dobra, CeLiniaczek,

Tylko bez pieszczot w augustowskie noce. Nie ten adres.

nie graj podwojnego agenta,

Ty też masz fobie i zwidy?

bo tylko siebie zgubisz.

Dziękuje za "chrześcijańską" troskę.
Jakoś ci nie przeszkadza styl lorda.
Dlaczego nie zwrócisz uwagi na jego opuwanie POlaków?
Jesteś taka sama kanalią jak on czy nim jesteś?

mowic wystarczy prawde;

Jasne. Ty jesteś swiecącym przykładem.

nic wiecej w tych dyskusjach nie potrzeba.

Oprócz wyzwisk typu: "szwabska dziwka", "POsraniec", "zdrajca Polski" itp.

Jakież to "chrzescijańskie".

--
Pajdak

Data: 2018-09-09 16:38:05
Autor: jsen
> [...]
>
> -- > Pajdak

>dobra, CeLiniaczek,

Tylko bez pieszczot w augustowskie noce. Nie ten adres.

Ty też masz fobie i zwidy?

> [...]

> nic wiecej w tych dyskusjach nie potrzeba.

Oprócz wyzwisk typu: "szwabska dziwka", "POsraniec", "zdrajca Polski" itp.

co do szwabskiej dziwki, to takich slow bym nie użył, choć to prawda.

Data: 2018-09-10 07:47:45
Autor: Pajdak
fryzeusz <jsen@op.pl> napisał w wiadomości news:713b61d2-e6b0-4667-8d96-a9a3151d9076googlegroups.com...
[...]

Więc ja uzyję! Jesteś "szwabską dziwka", farzyeuszem i zwykła kanalią!

--
Pajdak

Data: 2018-10-07 15:54:37
Autor: jsen
> [...]

>co do szwabskiej dziwki, to takich slow bym nie użył, choć to prawda.

Więc ja uzyję! Jesteś "szwabską dziwka", farzyeuszem i zwykła kanalią!

-- Pajdak IDIOTA

Data: 2018-10-08 13:11:51
Autor: Pajdak
napisał:

> Jakież to "chrzescijańskie".
>
> -- > Pajdak

>co do szwabskiej dziwki, to takich slow bym nie użył, choć to prawda.

Prawda jest taka, że jesteś taka samą gnidą jak lordzik czy zenuś, a może
nawet jednym i drugim, maniek.

Więc ja uzyję! Jesteś "szwabską dziwka", farzyeuszem i zwykła kanalią!

Mam to w 4 literach to co ty sobie użyjesz.
Jesteście kanaliami! Umysłowymi dziwkami i gnidami.
Udajecie katolików. Nie jesteście warci kopnięcia w zadek.
Tacy jak wy sa zakałą naszego kraju!

--
Pajdak

Data: 2018-09-08 18:24:14
Autor: jsen
W dniu środa, 5 września 2018 17:35:23 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pmo6r3$1pr4$1gioia.aioe.org...

> Nie kombinuj Srajdaku.

Nie kombinuj PSYCHOLU!

> [...]

To co ty tu kopiujesz to PRL-owski bełkot przerobiony na "PiS-owski".. Ten sam styl jak w Trybunie Ludu. Jesteś kanalia. Nie potrafisz walczyć na argumenty więc stosujesz UB-eckie metody! Pluję na takie gnidy jak ty! Pfffu!!! Pfuuu!

nie pluj CeLiniaczku, bo sam sie opluwasz:)
nie widzisz, ze wiatr historii prosto w oczy wam wieje:)
choc nikt nie wieje:)

jacek

Data: 2018-09-09 10:32:20
Autor: Pajdak
Użytkownik <jsen@op.pl> napisał w wiadomości news:f03c5bc2-8fe7-432b-a617-887edfdd2b34googlegroups.com...
[...]

Tylko bez pieszczot w augustowskie noce maniek!

Oko za oko, ząb za ząb! Czy to nie po chrześcijańsku?

--
Pajdak

Data: 2018-09-09 16:03:43
Autor: jsen
> [...]

nie widzisz, ze wiatr historii prosto w oczy wam wieje:)
choc nikt nie wieje:)

Tylko bez pieszczot w augustowskie noce maniek!

masz manie Maniek:)

Oko za oko, ząb za ząb! Czy to nie po chrześcijańsku?

nie.
ale możesz próbować:)