Wydaje się, że Rosjanie w czasie lotu podmienili Tupolewa

Data: 2018-09-05 06:51:08
Autor: Pajdak
Wydaje się, że Rosjanie w czasie lotu podmienili Tupolewa
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:pml8c5$ttl$1gioia.aioe.org...
"10 kwietnia 2010 r. w Smoleńsku Rosjanie znaleźli nieuszkodzone rejestratory lotu polskiego tupolewa, które po zapakowaniu w worki zostały zabrane z wrakowiska i zniknęły. W ich miejscu kilka godzin później pojawiły się identycznie wyglądające skrzynki - tyle że z poważnymi uszkodzeniami" - informuje dziennik.

Jest robota dla Antoniego i Wacusia! Będzie kasa na balangi bo "prawda jest coraz bliżej" ;-)))

CL

Data: 2018-09-05 10:01:24
Autor: Lepudruk
W dniu 05.09.2018 o 06:51, Pajdak pisze:
[...]

Jak nasz niemiecki Pan przywróci nasze niemieckie PO do władzy, to będzie trzeba zrobić porządek z tymi pisiorami. Niech se polaczki nie myślą, że mogą sami rządzić bez naszego nie niemieckiego Pana. Przez te trzy lata to im się w dupach poprzewracało.

CL

Data: 2018-09-05 02:01:20
Autor: japanizer
On Wednesday, September 5, 2018 at 11:01:25 AM UTC+3, Lepudruk wrote:

Jak nasz niemiecki Pan przywróci nasze niemieckie PO do władzy, to będzie trzeba zrobić porządek z tymi pisiorami. Niech se polaczki nie myślą, że mogą sami rządzić bez naszego nie niemieckiego Pana. Przez te trzy lata to im się w dupach poprzewracało.

Łot, jak ciężką schizofrenię pisoidalną trzeba mieć, by raz pisać jako Lord Donald, a innym razem podszywać się pod inne osoby na grupie:

From: Lord Donald <ld...@dojcze.de>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Tue, 4 Sep 2018 17:59:08 +0200

From: Lepudruk <dwa...@enekumena.org>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Wed, 5 Sep 2018 10:01:24 +0200

From: Lord Donald <ld...@dojcze.de>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Tue, 4 Sep 2018 17:59:08 +0200

From: Lepudruk <dwa...@enekumena.org>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Wed, 5 Sep 2018 10:01:24 +0200

Nie kombinuj Srajdaku. Jak ciężką schizofrenię trzeba mieć, aby pisać z kilkudziesięciu nicków, później pieprzyć, że to nie ja. Podrabiać nagłówki, system z pendrive, itp... Jesteś tutaj od lat rozpoznawalny. Sam bełkot, który tu serwujesz ciebie identyfikuje.

Data: 2018-09-05 17:24:59
Autor: Pajdak
PSYCHOL SIE WYBUDZIŁ! Re: Wydaje się, że Rosjanie w czasie lotu podmienili Tupolewa
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pmo6r3$1pr4$1gioia.aioe.org...

Nie kombinuj Srajdaku.

Nie kombinuj PSYCHOLU!

Jak ciężką schizofrenię trzeba mieć,

Ty masz nasrane w tym łbie. To nie ty? Gnido! Znam cie to twoja robota!

aby pisać z kilkudziesięciu nicków,

Pisze z jednego (CL) i tylko z albasani.net (serwer rejestrowany).

później pieprzyć, że to nie ja.

Oczywiście, że to ty PSYCHOLU!

Podrabiać nagłówki, system z pendrive, itp...

Widzę, że korzystasz z kilku komputerów! Ilu was tam jest, parobków Nowogrodzkiej?

Jesteś tutaj od lat rozpoznawalny.

Durnowaty BUCU! Masz nasarane we łbie! To wszystko dzieje się w twoim łbie! Jesteś chory psychicznie!

Sam bełkot, który tu serwujesz ciebie identyfikuje.

To co ty tu kopiujesz to PRL-owski bełkot przerobiony na "PiS-owski". Ten sam styl jak w Trybunie Ludu. Jesteś kanalia. Nie potrafisz walczyć na argumenty więc stosujesz UB-eckie metody! Pluję na takie gnidy jak ty! Pfffu!!! Pfuuu!

CL

Data: 2018-09-06 01:00:58
Autor: Lord Donald
W dniu 05.09.2018 o 17:24, Pajdak pisze:
[...]

To widać tam na niemieckim serwerze jakaś ulga jest na szwabskie dziwki obalające jak nas nazywasz "polaczków". 50EUR miesięcznie za jedno konto mając ich kilkadziesiąt raczej sam byś nie opłacił. Widać srajdaczku żeś szwabski agent i gnida. Rzeczywiście wieczorami po całodniowym targaniu cegieł na budowie dorabiasz do tej swojej michy zupy plując na nasz kraj. Nie dość, że dupy nastawiasz to jeszcze siedzisz i klepiesz ten hejt na szwabskie zlecenie na nas Polaków. Takie gnidy jak ty raczej nie mają szans aby wypromowali te swoje POsrane jak je nazywasz wasze "niemieckie PO". Takie szwabskie dziwki gnidy tutaj śmierdzą na cały internet. Srajdak chociaż byś się tutaj zesrał i z siniał z zawiści na nas Polaków, to twoje niemieckie POsrańcy do władzy już tutaj nie wrócą.

Data: 2018-09-06 08:35:07
Autor: Pajdak
PARANOIK lord z czworaków znów SIĘ WYBUDZIŁ!
PSYCHOL i PARANOIK  "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
[...]

Najwyraźniej. Zaraz, zaraz.

Jaki to POpularny serwis wychwalający PiS ma tam
swój serwer?  ;-))

obalające jak nas nazywasz "polaczków".

PO raz kolejny PSYCHOLU - nie wrobisz mnie w te swoje UB-eckie fałszywki.

50EUR miesięcznie za jedno konto

Skąd wiesz, korzystasz? ;-)))

mając ich kilkadziesiąt raczej sam byś nie opłacił.

Nowogrodzka mi dopłaca! ;-)))

Widać srajdaczku

Witać tak stary osrany cymbale! ;-)))

żeś szwabski agent i gnida.

Tylko nie szwabski ty kacapie! ;))))

Gnide to ty widzisz w swoim lusterku!

Rzeczywiście wieczorami po całodniowym targaniu cegieł na budowie
dorabiasz do tej swojej michy zupy

Opowiedz nam o tym, opowiedz!
Za ile obciagałes murarzom?
Za rubla transferowego? ;-)))

plując na nasz kraj.

Ten kraj jest mój! Twój jest za Uralem.

Nie wrobisz mnie w te swoje UB-eckie fałszywki PSYCHOLU!

Nie dość, że dupy nastawiasz

Opowiedz nam o tym, opowiedz.

Czy to prawda,
że po nocach wciąż ssiesz swój palec
by nie wypaść z wprawy? ;-)))

Nadstawialeś swój odbyt sekretarzom
gminnym czy wyższego szczebla?

to jeszcze siedzisz i klepiesz ten hejt

Hejt to jest to co tu uprawiasz fetyszysto!

na szwabskie zlecenie

No coś ty, to twoja robota.
Ja pracuję dla Nowogrodzkiej!

na nas Polaków.

Ty Polak? Ty jesteś Sowiet, kacap i gnida! ;-)))

Takie gnidy jak ty

Ta gnida w twoim lusterku to ty cymbale! ;-))))

raczej nie mają szans

Chyba że stosując hejt ;-)))))

aby wypromowali te swoje POsrane jak je nazywasz wasze "niemieckie PO".

Po raz kolejny PSYCHOLU - nie wrobisz mnie w swoje UB-ecki fałszywki.

Takie szwabskie dziwki

Jak ty ;-)))

gnidy

Jak ty ;-)))(

tutaj śmierdzą na cały internet.

Bo mieszkasz w wychodku i masz
ciagle zasrane gacie ty stary PSYCHOLU! ;-)))

Srajdak

Ty jesteś srajdak bo masz zasrane kalesony ;-)))

chociaż byś się tutaj zesrał

Jednak to prawda, że masz ENKOPRESJĘ! ;)))

i z siniał z zawiści

Jednak to prawda, że masz też ENCEFALOPATIĘ! ;-)))

A może to TOKSOPLAZMOZA? ;-)))

Nażarłeś się koopsztali czy PSYLOCYBINY? ;-))))

na  nas Polaków,

Ty nie jesteś Polakiem, ty jestes KACAPEM! ;-))

to twoje niemieckie

Stary świrze, nie wrobisz mnie w te swoje niemieckie fobie i urojenia!
Fiksacja i psychoza to twój problem nie mój! ;-)))

POsrańcy do władzy już tutaj nie wrócą.

PRL i PZPR to taki sam relikt jak ty! ;-)))

Podobało się POjebańcu? ;-)))

Jak było na teście Rorschacha? Co widziałeś? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-09-08 18:37:36
Autor: jsen
W dniu czwartek, 6 września 2018 08:37:20 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]

Ty Polak? Ty jesteś Sowiet, kacap i gnida! ;-)))

> Takie gnidy jak ty

Ta gnida w twoim lusterku to ty cymbale! ;-))))

Chyba że stosując hejt ;-)))))

> aby wypromowali te swoje POsrane jak je nazywasz wasze "niemieckie PO".

Po raz kolejny PSYCHOLU - nie wrobisz mnie w swoje UB-ecki fałszywki..

> Takie szwabskie dziwki

Jak ty ;-)))

> gnidy

Jak ty ;-)))(

> [...]

PRL i PZPR to taki sam relikt jak ty! ;-)))

Podobało się POjebańcu? ;-)))

Jak było na teście Rorschacha? Co widziałeś? ;-)))

dobra, CeLiniaczek, nie graj podwojnego agenta, bo tylko siebie zgubisz.
mowic wystarczy prawde; nic wiecej w tych dyskusjach nie potrzeba.

pozdrawiam,
jacek

Data: 2018-09-09 10:45:26
Autor: Pajdak
Użytkownik <jsen@op.pl> napisał w wiadomości
W dniu czwartek, 6 września 2018 08:37:20 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
Jak było na teście Rorschacha? Co widziałeś? ;-)))

-- Pajdak

dobra, CeLiniaczek,

Tylko bez pieszczot w augustowskie noce. Nie ten adres.

nie graj podwojnego agenta,

Ty też masz fobie i zwidy?

bo tylko siebie zgubisz.

Dziękuje za "chrześcijańską" troskę.
Jakoś ci nie przeszkadza styl lorda.
Dlaczego nie zwrócisz uwagi na jego opuwanie POlaków?
Jesteś taka sama kanalią jak on czy nim jesteś?

mowic wystarczy prawde;

Jasne. Ty jesteś swiecącym przykładem.

nic wiecej w tych dyskusjach nie potrzeba.

Oprócz wyzwisk typu: "szwabska dziwka", "POsraniec", "zdrajca Polski" itp.

Jakież to "chrzescijańskie".

--
Pajdak

Data: 2018-09-09 16:38:05
Autor: jsen
W dniu niedziela, 9 września 2018 10:46:23 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]
>
> -- > Pajdak

>dobra, CeLiniaczek,

Tylko bez pieszczot w augustowskie noce. Nie ten adres.

Ty też masz fobie i zwidy?

> [...]

> nic wiecej w tych dyskusjach nie potrzeba.

Oprócz wyzwisk typu: "szwabska dziwka", "POsraniec", "zdrajca Polski" itp.

co do szwabskiej dziwki, to takich slow bym nie użył, choć to prawda.

Data: 2018-09-10 07:47:45
Autor: Pajdak
fryzeusz <jsen@op.pl> napisał w wiadomości news:713b61d2-e6b0-4667-8d96-a9a3151d9076googlegroups.com...
[...]

Więc ja uzyję! Jesteś "szwabską dziwka", farzyeuszem i zwykła kanalią!

--
Pajdak

Data: 2018-10-07 15:54:37
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 10 września 2018 07:48:16 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]

>co do szwabskiej dziwki, to takich slow bym nie użył, choć to prawda.

Więc ja uzyję! Jesteś "szwabską dziwka", farzyeuszem i zwykła kanalią!

-- Pajdak IDIOTA

Data: 2018-10-08 13:11:51
Autor: Pajdak
napisał:

> Jakież to "chrzescijańskie".
>
> -- > Pajdak

>co do szwabskiej dziwki, to takich slow bym nie użył, choć to prawda.

Prawda jest taka, że jesteś taka samą gnidą jak lordzik czy zenuś, a może
nawet jednym i drugim, maniek.

Więc ja uzyję! Jesteś "szwabską dziwka", farzyeuszem i zwykła kanalią!

Mam to w 4 literach to co ty sobie użyjesz.
Jesteście kanaliami! Umysłowymi dziwkami i gnidami.
Udajecie katolików. Nie jesteście warci kopnięcia w zadek.
Tacy jak wy sa zakałą naszego kraju!

--
Pajdak

Data: 2018-09-08 18:24:14
Autor: jsen
W dniu środa, 5 września 2018 17:35:23 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pmo6r3$1pr4$1gioia.aioe.org...

> Nie kombinuj Srajdaku.

Nie kombinuj PSYCHOLU!

> [...]

To co ty tu kopiujesz to PRL-owski bełkot przerobiony na "PiS-owski".. Ten sam styl jak w Trybunie Ludu. Jesteś kanalia. Nie potrafisz walczyć na argumenty więc stosujesz UB-eckie metody! Pluję na takie gnidy jak ty! Pfffu!!! Pfuuu!

nie pluj CeLiniaczku, bo sam sie opluwasz:)
nie widzisz, ze wiatr historii prosto w oczy wam wieje:)
choc nikt nie wieje:)

jacek

Data: 2018-09-09 10:32:20
Autor: Pajdak
Użytkownik <jsen@op.pl> napisał w wiadomości news:f03c5bc2-8fe7-432b-a617-887edfdd2b34googlegroups.com...
[...]

Tylko bez pieszczot w augustowskie noce maniek!

Oko za oko, ząb za ząb! Czy to nie po chrześcijańsku?

--
Pajdak

Data: 2018-09-09 16:03:43
Autor: jsen
W dniu niedziela, 9 września 2018 10:46:22 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]

nie widzisz, ze wiatr historii prosto w oczy wam wieje:)
choc nikt nie wieje:)

Tylko bez pieszczot w augustowskie noce maniek!

masz manie Maniek:)

Oko za oko, ząb za ząb! Czy to nie po chrześcijańsku?

nie.
ale możesz próbować:)