Wydaje się, że oszalał.

Data: 2011-09-02 15:30:33
Autor: stevep
Wydaje się, że oszalał.
# Wyciąganie przez PO polityków lewicy, przed konwencją SLD, to  najobrzydliwsza rzecz, jaką widziałem ostatnio w mediach. Skojarzyła mi  się z łamaniem kręgosłupów opozycjonistom w stanie wojennym, które  następnie przedstawiano Polakom w telewizji, żeby opluwali byłych kolegów  z opozycji - mówi Sławomir Sierakowski, lider "Krytyki Politycznej", w  rozmowie z Barbarą Dziedzic i Joanną Miziołek.

Która partia w Polsce ma Pana zdaniem najwięcej substancji ideowej?
PiS uchodzi za najbardziej zaangażowany, ale to populistyczna mobilizacja  emocji.

PiS nie wierzy w hasła, które głosi?
A myślicie, że Jarosław Kaczyński wierzy w zamach?

Tego nikt nie może ocenić.
Wydaje mi się, że Kaczyński, który potrafił powiedzieć, że droga do  dechrystianizacji Polski prowadzi przez ZChN, dobrze wie, jak i dlaczego  funkcjonują w Polsce takie instytucje jak Radio Maryja. Więc jeśli on  korzysta z Radia Maryja, to jedynie po to, aby uzyskać jakiś efekt  wyborczy.

Jarosław Kaczyński jest hipokrytą?
Albo był. Bo teraz wydaje się, jakby oszalał. Chociaż bardzo długo  broniłem się przed tą tezą.

Bo liczył Pan, że coś się zmieni?
Bo nie chciałem obniżać poprzeczki drugiej stronie, robiąc z PiS  faszystów. Populizm to nie faszyzm. Jednak wydaje mi się, że Jarosław  Kaczyński ma rodzaj paranoi. To rodzaj szaleństwa politycznego, takiego  samego jak w przypadku Antoniego Macierewicza. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5sgz

--
stevep

Data: 2011-09-02 17:24:17
Autor: Leprechaun
Wydaje się, że oszalał.

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v06ns7ynv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Co Sławek robił w stanie wojennym, współpracował z obecnym prezesem PiS?

BomBel

Wydaje się, że oszalał.