Wydajna ladowarka samochodowa micro usb

Data: 2011-07-04 14:28:07
Autor: atm
Wydajna ladowarka samochodowa micro usb
Witam,
Obecnie mam jakas tania ladowarke z Allegro. Gdy podlacze do niej Galaxy S z odpalona nawigacja poziom baterii w zasadzie pozostaje bez zmian - przed podlaczeniem bylo 86% za pol godziny 87%.
Mozecie polecic sprawdzona, wydajna ladowarke? Nie chcialbym kupowac
w ciemno, przedstawione w opisach cyferki nie zawsze przekladaja sie na rzeczywistosc.
Pozdrawiam......Rafal

Data: 2011-07-04 23:36:51
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-07-04, atm <_@vp.pl> wrote:
Witam,
Obecnie mam jakas tania ladowarke z Allegro. Gdy podlacze do niej Galaxy S z odpalona nawigacja poziom baterii w zasadzie pozostaje bez zmian - przed podlaczeniem bylo 86% za pol godziny 87%.

Mój SGS przy włączonym gpsie i nawigacji ładuje się w tempie +/- 4% na
godzine. Chyba ten typ tak ma... Ładowarka którejś z popularnych firm,
jak napiszesz do mnie na priva to jutro sprawdzę jaka. Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Wydajna ladowarka samochodowa micro usb