Wydajność pracy w ..

Data: 2012-01-10 19:30:39
Autor: jadrys
Wydajność pracy w ..
...Socjalizmie.

http://finanse.wp.pl/kat,58436,title,30-pieter-w-15-dni,wid,14153072,wiadomosc.html

Data: 2012-01-10 12:24:51
Autor: Marek
Wydajno¶æ pracy w ..
On 10 Sty, 19:30, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
..Socjalizmie.

http://finanse.wp.pl/kat,58436,title,30-pieter-w-15-dni,wid,14153072,...

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Przeciez celem socjalizmu nie jest to, zeby robotnicy sobie flaki
wypruwali, tylko , zeby mieli mieszkania, ochrone zdrowia, zapewniony
byt, i wyksztalcenie dla dzieci.

To napisz , moze, jak jest z tymi sprawami w Chinach...???

Data: 2012-01-11 20:55:55
Autor: jadrys
Wydajność pracy w ..
W dniu 2012-01-10 21:24, Marek pisze:
[...]

Bardzo wątpię żeby wypruwali sobie flaki. Po prostu dobra organizacja pracy, i to wszystko.

A tego co mi wiadomo - kwitnąco. Nawet gdybyś sam na własne życzenie chciał pozostać bez dachu nad głową to masz świadomość że łamiesz prawo. Policja ma nakaz umieszczać takich ludzi w lokalach mieszkalnych.. na czas do otrzymania kluczy do własnego lokalu.

Data: 2012-01-11 21:23:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Wydajność pracy w ..

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jekpdp$qmt$2node2.news.atman.pl...
[...]

A jeśli odmówią, to zostaną rozstrzelani.

Data: 2012-01-12 01:26:35
Autor: kogutek
Wydajno¶æ pracy w ..
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisa³(a):
On 10 Sty, 19:30, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> ..Socjalizmie.
>
> http://finanse.wp.pl/kat,58436,title,30-pieter-w-15-dni,wid,14153072,...
>
> --
> Kapitalizm jest chorob=B1 (zaraz=B1) z kt=F3r=B1 nale=BFy walczy=E6..
> Instaluj=B1c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kieru=
nku..

[...]

Z europejskiego punktu widzenia nieciekawie jest z ochron± zdrowia i
emeryturami i rentami. Nie istnieje powszechny oparty na sk³adkach system
solidarno¶ciowy. Jak kto¶ powa¿nie zachoruje to zdycha. Oczywi¶cie dotyczy to
robotników. Ci co maj± dostateczn± ilo¶æ pieniêdzy wykupuj± sobie
ubezpieczenie zdrowotne w firmach ubezpieczeniowych. Zakres us³ug zale¿y od
sk³adki. Tam nie dziwi nikogo ¿e jak kto¶ by³ prywatnie ubezpieczony i znalaz³
siê w szpitali bo dosta³ sraczki. I w szpitalu dosta³ zawa³u serca. To jak
jego ubezpieczenie nie obejmowa³o zawa³u i nie ma kasy ¿eby zap³aciæ za
leczenie zawa³u to mu EKG nie zrobi±. Niedawno pokazywali w tv filmik jak w
Chinach samochód przejecha³ dziecko.Nikt nie zadzwoni³ po ichnie pogotowie bo
jak dziecko by nie mia³o ubezpieczenia to dzwoni±cy zosta³ by obci±¿ony
kosztami leczenia. W Polsce jak by zlikwidowaæ ZUS. NFZ, Opiekê Spo³eczn± i
podobne instytucje to benzyna z dnia na dzieñ stania³a by o po³owê, wszystko
by stania³o. --

Data: 2012-01-10 19:35:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Wydajność pracy w ..

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jei03o$r8d$1node2.news.atman.pl...
..Socjalizmie.

http://finanse.wp.pl/kat,58436,title,30-pieter-w-15-dni,wid,14153072,wiadomosc.html

Ile zarabiają te zręczne i pracowite chińskie paluszki? Dziennie, tygodniowo, czy miesięcznie - wsio ryba byle były to prawdziwe dane.

Data: 2012-01-10 19:43:40
Autor: jadrys
Wydajność pracy w ..

[...]

Z pewnością im wystarcza na chleb, opłaty, ogrzewanie i lekarstwa, a także na nowe auta które tam są niewyobrażalnie dla Polaka tanie.

Data: 2012-01-10 19:52:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Wydajność pracy w ..

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jei12g$sb4$2node2.news.atman.pl...

[...]

Prosiłem o dane, a nie twoje impresje. Jeśli nie wiesz, to napisz, a nie zawracaj....... no..... gitary.

Data: 2012-01-10 20:09:14
Autor: jadrys
Wydajność pracy w ..

[...]

Jestem specjalistą od analizowania sytuacji a nie wklejaczem linków do prawdy która powstaje w kuźniach propagandy kapitalistycznej. Zdajesz sobie Bogdan sprawę jaki tryumfalny ryk by się rozległ na świecie gdyby w jakiejś chińskiej fabryce wybuchł strajk niezadowolonych. To milczenie i tylko puste szczekanie o wyzysku i niskich pensjach świadczy o jednym - kapitalistyczna gospodarka przegrywa!

Data: 2012-01-10 19:43:47
Autor: Obserwator
Wydajno¶æ pracy w ..
jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a): Zdajesz sobie Bogdan sprawê jaki tryumfalny ryk by siê rozleg³ na ¶wiecie gdyby w jakiej¶ chiñskiej fabryce wybuch³ strajk niezadowolonych. To milczenie i tylko puste szczekanie o wyzysku i niskich pensjach ¶wiadczy o jednym - kapitalistyczna gospodarka przegrywa!

**************************************

w Chinach jest gospodarka komunistyczno-kapitalistyczna i protesty co chwile
wybuchaja, ale chinskie wladze blokuja te informacje (np . internet).

Nie plec glupot, dezinformatorze.

Data: 2012-01-11 09:26:11
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Wydajność pracy w ..

[...]

Co jeszcze robisz w kraju?

BBR

Data: 2012-01-11 20:55:48
Autor: jadrys
Wydajność pracy w ..
W dniu 2012-01-11 09:26, Pan hrabia Bobrowski pisze:

[...]

EmerytujÄ™.  A co byÅ› zaproponowaÅ‚? Te oklepane przez kapitalistycznych oszoÅ‚omów na psp propozycje wyjazdu do Korei PÅ‚n, na KubÄ™ czy do Chin nie wchodzÄ… w rachubÄ™... Po prostu o wizie na staÅ‚y pobyt Polak może tylko pomarzyć.

Data: 2012-01-11 21:25:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Wydajność pracy w ..

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jekpdr$qmt$5node2.news.atman.pl...
[...]

Przecież pisałeś że masz emeryturę. Masz 40 lat, przepracowałeś 20 i masz zajebistą emeryturę.
Ależ ciołek z ciebie.

Data: 2012-01-10 20:34:37
Autor: Marek Czaplicki
Wydajno¶æ pracy w ..
jadrys pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 10 styczeñ 2012 19:30:

..Socjalizmie.

http://finanse.wp.pl/kat,58436,title,30-pieter-w-15-
dni,wid,14153072,wiadomosc.html

Piramidy budowano te¿ szybko. :-) Rozwi±zywa³o to problem mieszkalnictwa w staro¿ytnym Egipcie?

Data: 2012-01-11 20:55:51
Autor: jadrys
Wydajność pracy w ..
jadrys pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 10 styczeń 2012 19:30:

..Socjalizmie.

http://finanse.wp.pl/kat,58436,title,30-pieter-w-15-
dni,wid,14153072,wiadomosc.html
Piramidy budowano też szybko. :-) Rozwiązywało to problem mieszkalnictwa w
starożytnym Egipcie?

Na pewno nie było ludzi bez dachu nad głową.

Data: 2012-01-11 01:05:17
Autor: MH
Wydajno¶æ pracy w ..
jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):
...Socjalizmie.

http://finanse.wp.pl/kat,58436,title,30-pieter-w-15-dni,wid,14153072,wiadomosc.
html

To w Chinach jest socjalizm? Chyba Ciê pogiê³o !!  A ten hotel zapewne jest
pañstwowy...

MH

--

Wydajność pracy w ..