Wydajnosc Intel Atom

Data: 2009-06-12 18:20:28
Autor: iTomasz
Wydajnosc Intel Atom
Witka,

Chcialbym zmienic obecny pecet na cos nowszego. Uzywam AthlonXP-M@2,0 ghz+1GB ram na przyzwoitej plycie. Zastanawia mnie przesiadka na INTEL D945GCLF2 z powodu rozmiarow ITX, zuzycia pradu. Pecet ma sluzyc jako standardowy desktop (Linux,Win) multitask, chcialbym takze miec mozliwosc uruchomienia na raz kilku (4-5) maszyn wirtualnych do testow roznych rzeczy. Wsadzilbym 2GB ram. Teraz moje pytanie brzmi, czy ktos spotkal sie z ta plyta i co moze powiedziec o jej wydajnosci, czy poczuje duza roznice po przesiadce? Googlowalem za testami, chce jednak opinii kogos kto mial to w rece, reply mile widziane, pozdro!

--
TT.
Admin pewnego portalu na O

Data: 2009-06-12 18:55:25
Autor: Andrzej Libiszewski
Wydajnosc Intel Atom
iTomasz pisze:
[...]

Maszyny wirtualne na Atomie? Kogo chcesz torturować wydajnością tego rozwiązania?

--
| Andrzej Libiszewski,          JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 |
|   Computers don't make errors - What they do, they do on purpose.    |

Data: 2009-06-12 19:12:42
Autor: iTomasz
Wydajnosc Intel Atom
Andrzej Libiszewski wrote:
iTomasz pisze:
[...]

Jesli w ogolnych testach ta platforma wychodzi lepiej niz moja obecna powinno to w miare dzialac (tak mi sie wydaje). Nie mowie tutaj o tym, ze kazda maszyna bedzie miala 100% load.

Pozdros.

Data: 2009-06-15 18:00:15
Autor: Zbylut
Wydajnosc Intel Atom
Andrzej Libiszewski zapodal(a):

[...]

do tego dla 4-5 maszyn wirtualnych naraz najpewniej zabraknie pamięci
i będzie dużo swapować. --
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-06-12 19:53:00
Autor: Wojtek Pietruszewski
Wydajnosc Intel Atom

"iTomasz" <poczta@@itomasz.com> wrote in message news:h0tv3e$ote$1opal.futuro.pl...
[...]

Co do procesora... wrażenia z pracy odpowiadają Celeronowi 1.2.
Sortowanie 65000 elementowej tablicy liczb losowych: Intel Duo 2.0 (533) z Intel Atom 9:27 sekund

Data: 2009-06-13 15:00:09
Autor: Piter
Wydajnosc Intel Atom
[...]

http://www.madshrimps.be/vbulletin/f22/intel-atom-230-1-6ghz-4w-tdp-does-superpi-1m-92-766-seconds-44465/

i porównaj z obecnym

Data: 2009-07-05 21:19:11
Autor: Radosław Sokół
Wydajnosc Intel Atom
W dniu 12.06.2009 18:20, iTomasz pisze:
[...]

No to raczej celuj w procesory wielordzeniowe (może trzyrdze-
niowe Phenomy?), a nie w Atoma.

roznych rzeczy. Wsadzilbym 2GB ram. Teraz moje pytanie brzmi, czy ktos

Do maszyn wirtualnych widziałbym co najmniej 4 GiB pamięci.
Pamięć jest tania.

Wydajnosc Intel Atom