Wydajność stacji na 2 Xeonach

Data: 2018-11-21 15:21:39
Autor: n
Wydajność stacji na 2 Xeonach
Lub ilością pamięci operacyjnej RAM.
I czasem dyskiem (szczególnie przepustowością szyny Sata idealnie 6Gb/s).

-- -- -
jeśli nie wyrabia z wydajnością, ratować można się głównie silniejszym procesorem.

Data: 2018-11-21 15:29:18
Autor: Maciek
Dnia Wed, 21 Nov 2018 15:21:39 +0100, n napisał(a):

Lub ilością pamięci operacyjnej RAM.

Przecież 32-bitowa aplikacja nie wykorzysta więcej niż 4 GB, a tyle mam.

I czasem dyskiem (szczególnie przepustowością szyny Sata idealnie 6Gb/s).

Dysk mam szybki, zresztą tu problemem nie jest odczyt ani zapis.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2018-11-21 16:25:49
Autor: n
Wydajność stacji na 2 Xeonach
A system ile zajmuje? A pozostałe aplikacje w tle? A grafika ile "wynajmuje" od RAM?
Przy czym zakładam, że system jest 64-bitowy.

-- -- -