Wydajny laptop do gier. Jaki?

Data: 2010-11-05 15:03:14
Autor: Piotr F.
Wydajny laptop do gier. Jaki?
Witam,
Czy moze mi ktos cos poradzic jaki bedzie najbardziej wydajny i stabilny laptop do gier. Ogolnie multimedia. Duzo symulatorowego grania typu Flight Sim X. Budzet ok 1500EURO (6000PLN). Preferowana firma - ASUS, Toshiba, Dell. Tylko bez propozycji typu "laptop nie warto tylko stacjonarny". Pracuje duzo poza domem i dlatego pytam o lapka. Dzieki za wszelkie pporady i wskazowki co do konfiguracji.

Piotr

Data: 2010-11-05 15:17:35
Autor: Yakhub
Wydajny laptop do gier. Jaki?
Dnia Fri, 05 Nov 2010 15:03:14 +0100, Piotr F. napisał(a):
laptop *do gier*. /.../ *Pracuje* duzo poza domem

:)
BPNMSP

--
Yakhub

Data: 2010-11-05 15:38:17
Autor: Piotr F.
Wydajny laptop do gier. Jaki?
W dniu 2010-11-05 15:17, Yakhub pisze:
Dnia Fri, 05 Nov 2010 15:03:14 +0100, Piotr F. napisał(a):
laptop *do gier*. /.../ *Pracuje* duzo poza domem

:)
BPNMSP

No ja bym sie nie czepial. :-) Czlowiek jest takie zwierze, ze nie pracuje 24h/dobe. ;-)

Data: 2010-11-05 15:17:47
Autor: Marcin Stankiewicz
Wydajny laptop do gier. Jaki?
Dnia Fri, 05 Nov 2010 15:03:14 +0100, Piotr F. na pl.comp.pecet napisał(a):

Preferowana firma - ASUS, Toshiba, Dell.

Alienware. Czyli Dell.

"Odmień swoje życie nie tylko z wiosn±, ale również w ¶rodku zimy pomaluj
oblodzone szybki. (Werniks) William Wharton"

Data: 2010-11-05 15:18:16
Autor: Santana
Wydajny laptop do gier. Jaki?

UĆŒytkownik "Piotr F." <owd@poczta.onet.pl> napisaƂ w wiadomoƛci news:ib12r2$q8a$1news.onet.pl...
[...]

Dell Alienware M17x. Cena troche wyĆŒsza i design kontrwersyjny ale do gier wprost stworzony :)

Data: 2010-11-05 15:40:40
Autor: Piotr F.
Wydajny laptop do gier. Jaki?
W dniu 2010-11-05 15:18, Santana pisze:

[...]

No wlasnie ten design troche zabija i zastanawiam sie czy to nie przerost formy nad trescia. Czy to nie placenie wlasnie za design.

Data: 2010-11-05 15:44:45
Autor: Maciej Browarczyk
Wydajny laptop do gier. Jaki?
W dniu 10-11-05 15:40, Piotr F. pisze:

No wlasnie ten design troche zabija i zastanawiam sie czy to nie
przerost formy nad trescia. Czy to nie placenie wlasnie za design.

Chcesz typowego laptopa do gier to plac. Tam sie placi najwiecej za komponenty (mocne karty graficzne mobilne sa drogie).

--
Pozdrawiam,
Maciej

Wydajny laptop do gier. Jaki?