Wydanie DR po kolizji

Data: 2011-05-11 14:09:18
Autor: Andy Niwiński
Wydanie DR po kolizji

"Icek" <icek@do.pl> >
Interesuje mnie czy jest jakiś zapis, że nie mogą mi wydać DR jak adres jest nieaktualny. Ustały w końcu przesłanki do zabrania.

Zaraz jakiś zapis. Pani urzędniczka wie lepiej. I nie podskakuj bo oprócz dowodu to Ci jeszcze auto zabiorą.

:)

Właściwie to powinno być :(((((((((((((((((

Debilizm tych skurwiałych biurw obojga płci w naszych urzędach przechodzi już wszelkie granice.

Data: 2011-05-11 15:16:31
Autor: mi
Wydanie DR po kolizji
On 11.05.2011 14:09, Andy Niwiński wrote:
Debilizm tych skurwiałych biurw obojga płci w naszych urzędach
przechodzi juĹĽ wszelkie granice.

To nie przyczyna, to skutek.

Wydanie DR po kolizji