Data: 2009-08-08 20:03:47 | |
Autor: CUT_INZ | |
Wydech = nierdzewka, carbon, tytan | |
Czy może mi ktoś wyjaśnić czym w praktyce różnią się wydechy z nierdzewki od tytanowych i karbonowych? Przypuszczam, że wagą. Ale czym jeszcze?
-- Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02 Honda VFR 800A V-TEC '08 NIE JESTEM Z WARSZAWY |
|
Data: 2009-08-08 21:50:55 | |
Autor: de Fresz | |
Wydech = nierdzewka, carbon, tytan | |
On 2009-08-08 20:03:47 +0200, CUT_INZ <cut@cut.pl> said:
Czy może mi ktoś wyjaśnić czym w praktyce różnią się wydechy z nierdzewki od tytanowych i karbonowych? Przypuszczam, że wagą. Ale czym jeszcze? 1. Wagą 2. Stopniem lansu Kolejność zależna od osobistych preferencji. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-08-08 23:58:41 | |
Autor: Leszek Karlik | |
Wydech = nierdzewka, carbon, tytan | |
On Sat, 08 Aug 2009 21:50:55 +0200, de Fresz <defresz@nospamo2.pl> wrote:
[...] Czy może mi ktoś wyjaśnić czym w praktyce różnią się wydechy z nierdzewki od tytanowych i karbonowych? Przypuszczam, że wagą. Ale czym jeszcze? 1. Wagą 2. Ceną 2a. Stopniem lansu :-) Leslie -- Leszek 'Leslie' Karlik |
|
Data: 2009-08-09 00:00:29 | |
Autor: CUT_INZ | |
Wydech = nierdzewka, carbon, tytan | |
Leszek Karlik pisze:
To wyps bo podoba mi się devil z nierdzewki do mojej VFRki :) -- Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02 Honda VFR 800A V-TEC '08 NIE JESTEM Z WARSZAWY |
|
Data: 2009-08-09 00:26:59 | |
Autor: de Fresz | |
Wydech = nierdzewka, carbon, tytan | |
On 2009-08-09 00:00:29 +0200, CUT_INZ <cut@cut.pl> said:
2. Ceną Dźentylmeni nie rozmawiają o takich sprawach ;-) To wyps bo podoba mi się devil z nierdzewki do mojej VFRki :) To bierz. Masa ma znaczenie w wyścigach (albo w terenie), a fabryczne potrafią ważyć i naście kilo. Akcesoryjny i tak ma szansę być (niewiele) lżejszy. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-08-10 10:39:42 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
Wydech = nierdzewka, carbon, tytan | |
de Fresz napisał(a):
1. Wagą A temperatura? Karbon nie bedzie sie mniej nagrzewal? Mialem w SVce i normalnie szlo reke trzymac na wydechu. -- Kamil Nowak 'Amil' _motory_ pijadzio i susuki Krakuf |
|
Data: 2009-08-10 10:44:51 | |
Autor: Magic | |
Wydech = nierdzewka, carbon, tytan | |
CUT_INZ pisze:
Czy może mi ktoś wyjaśnić czym w praktyce różnią się wydechy z nierdzewki od tytanowych i karbonowych? Przypuszczam, że wagą. Ale czym jeszcze? Karbon się nie nagrzewa, za to jest jednorazowy, jak go popsujesz to idzie na śmietnik. Tytan jest z reguły lekki i cieniutki, ale w razie W ciężko go naprawić bo tytan mało kto spawa, i to nie dlatego że nie umi (chociaż też) tylko z powodu horrendalnych cen i małej dostępności drutu tytanowego. Rada - w razie uszkodzenia pozbierać WSZYSTKIE kawałki tłumika, można je potem wykorzystać do spawania. Nierdzewka - najcięższa, ale najtrwalsza i łatwa do naprawienia. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-08-11 18:07:38 | |
Autor: marider | |
Wydech = nierdzewka, carbon, tytan | |
Magic pisze:
CUT_INZ pisze: Dzwiekiem! :) Nierdzewka - najcięższa, ale najtrwalsza i łatwa do naprawienia. Oraz najszybciej sie grzeje wypalajac w srodku wszystko jak leci przez co jest glosniejsza. Za to carbon bardziej basowy jest i cichszy ale potrafi zrobic sie ryzy albo rudy jak moto mocno dostaje w palnik :) Tytan jest najlzejszy ale jak sie raz szlifnie, to bieda lub wymiana powloki. Pzdr PS: przerzucilem troche wydechow w R1 ale zostalem w koncu przy carbonie, jakos najbardziej mi odpowiada. Sasiadom rowniez ;) -- marider Wsciekla R1 + dodatki http://tinyurl.com/yvjtdk |
|
Data: 2009-08-11 19:00:09 | |
Autor: Kuczu | |
Wydech = nierdzewka, carbon, tytan | |
marider pisze:
Oraz najszybciej sie grzeje wypalajac w srodku wszystko jak leci przez co jest glosniejsza. Grzeje sie i odbarwia gdy jest zle wytlumiony wata. Albo nie ma jej wcale. Dobrze izolowany wydech z nierdzewki ani sie mocno nie grzeje ani nadmiernie szybko nie wypala. Mam na mysli oczywiscie tlumik koncowy. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|