Data: 2009-08-08 21:50:55 | |
Autor: de Fresz | |
Wydech = nierdzewka, carbon, tytan | |
On 2009-08-08 20:03:47 +0200, CUT_INZ <cut@cut.pl> said:
Czy może mi ktoś wyjaśnić czym w praktyce różnią się wydechy z nierdzewki od tytanowych i karbonowych? Przypuszczam, że wagą. Ale czym jeszcze? 1. Wagą 2. Stopniem lansu Kolejność zależna od osobistych preferencji. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-08-08 23:58:41 | |
Autor: Leszek Karlik | |
Wydech = nierdzewka, carbon, tytan | |
On Sat, 08 Aug 2009 21:50:55 +0200, de Fresz <defresz@nospamo2.pl> wrote:
[...] Czy może mi ktoś wyjaśnić czym w praktyce różnią się wydechy z nierdzewki od tytanowych i karbonowych? Przypuszczam, że wagą. Ale czym jeszcze? 1. Wagą 2. Ceną 2a. Stopniem lansu :-) Leslie -- Leszek 'Leslie' Karlik |
|
Data: 2009-08-09 00:00:29 | |
Autor: CUT_INZ | |
Wydech = nierdzewka, carbon, tytan | |
Leszek Karlik pisze:
To wyps bo podoba mi się devil z nierdzewki do mojej VFRki :) -- Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02 Honda VFR 800A V-TEC '08 NIE JESTEM Z WARSZAWY |
|
Data: 2009-08-09 00:26:59 | |
Autor: de Fresz | |
Wydech = nierdzewka, carbon, tytan | |
On 2009-08-09 00:00:29 +0200, CUT_INZ <cut@cut.pl> said:
2. Ceną Dźentylmeni nie rozmawiają o takich sprawach ;-) To wyps bo podoba mi się devil z nierdzewki do mojej VFRki :) To bierz. Masa ma znaczenie w wyścigach (albo w terenie), a fabryczne potrafią ważyć i naście kilo. Akcesoryjny i tak ma szansę być (niewiele) lżejszy. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-08-10 10:39:42 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
Wydech = nierdzewka, carbon, tytan | |
de Fresz napisał(a):
1. Wagą A temperatura? Karbon nie bedzie sie mniej nagrzewal? Mialem w SVce i normalnie szlo reke trzymac na wydechu. -- Kamil Nowak 'Amil' _motory_ pijadzio i susuki Krakuf |