Data: 2009-08-10 10:44:51 | |
Autor: Magic | |
Wydech = nierdzewka, carbon, tytan | |
CUT_INZ pisze:
Czy może mi ktoś wyjaśnić czym w praktyce różnią się wydechy z nierdzewki od tytanowych i karbonowych? Przypuszczam, że wagą. Ale czym jeszcze? Karbon się nie nagrzewa, za to jest jednorazowy, jak go popsujesz to idzie na śmietnik. Tytan jest z reguły lekki i cieniutki, ale w razie W ciężko go naprawić bo tytan mało kto spawa, i to nie dlatego że nie umi (chociaż też) tylko z powodu horrendalnych cen i małej dostępności drutu tytanowego. Rada - w razie uszkodzenia pozbierać WSZYSTKIE kawałki tłumika, można je potem wykorzystać do spawania. Nierdzewka - najcięższa, ale najtrwalsza i łatwa do naprawienia. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-08-11 18:07:38 | |
Autor: marider | |
Wydech = nierdzewka, carbon, tytan | |
Magic pisze:
CUT_INZ pisze: Dzwiekiem! :) Nierdzewka - najcięższa, ale najtrwalsza i łatwa do naprawienia. Oraz najszybciej sie grzeje wypalajac w srodku wszystko jak leci przez co jest glosniejsza. Za to carbon bardziej basowy jest i cichszy ale potrafi zrobic sie ryzy albo rudy jak moto mocno dostaje w palnik :) Tytan jest najlzejszy ale jak sie raz szlifnie, to bieda lub wymiana powloki. Pzdr PS: przerzucilem troche wydechow w R1 ale zostalem w koncu przy carbonie, jakos najbardziej mi odpowiada. Sasiadom rowniez ;) -- marider Wsciekla R1 + dodatki http://tinyurl.com/yvjtdk |
|
Data: 2009-08-11 19:00:09 | |
Autor: Kuczu | |
Wydech = nierdzewka, carbon, tytan | |
marider pisze:
Oraz najszybciej sie grzeje wypalajac w srodku wszystko jak leci przez co jest glosniejsza. Grzeje sie i odbarwia gdy jest zle wytlumiony wata. Albo nie ma jej wcale. Dobrze izolowany wydech z nierdzewki ani sie mocno nie grzeje ani nadmiernie szybko nie wypala. Mam na mysli oczywiscie tlumik koncowy. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|