Wydłużenie GP przez zmianę dnia generowania wyci ągu

Data: 2009-09-04 04:42:41
Autor: Krzysiek
Wydłużenie GP przez zmianę dnia generowania wyci ągu
Przeglądałem stronę Polbanku i wyczytałem, że zmiana dnia generowana
wyciągu jest bezpłatna.
Czy to oznacza, że można w niektórych sytuacjach wydłużyć jednorazowo
GP?
Przykładowa dzień generowania wyciągu to 5-ty dzień miesiąca,
wykonujemy transakcję 6-tego,  ostatniego dnia miesiąca zmieniamy datę
generowania wyciągu na np. 25-ty.
Jeśli zmiana obowiązuje od natychmiast to termin spłaty tez się
wydłuży pewnie?

Data: 2009-09-04 14:28:44
Autor: kredytywkarpaczu
Wydłużenie GP przez zmianę dnia generowania wyciągu
Jeśli zmiana obowiązuje od natychmiast to termin spłaty tez się
wydłuży pewnie?

a może się skróci? zamiast jednego okresu rozliczeniowego dłuższego
o 25 dni będzie jeden krótkszy o sześć dni

Data: 2009-09-04 05:43:31
Autor: Krzysiek
On 4 Wrz, 14:28, kredytywkarpa...@op.pl wrote:

a może się skróci? zamiast jednego okresu rozliczeniowego dłuższego
o 25 dni będzie jeden krótkszy o sześć dni
całkiem możliwe, może ktoś testował?

Data: 2009-09-04 15:38:37
Autor: witek
Krzysiek wrote:
On 4 Wrz, 14:28, kredytywkarpa...@op.pl wrote:

a może się skróci? zamiast jednego okresu rozliczeniowego dłuższego
o 25 dni będzie jeden krótkszy o sześć dni
całkiem możliwe, może ktoś testował?

testował ale w innym banku.

akurat w moim przypadku się wydłużył.  Wyciąg zamiast na początku przyszedl na koncu miesieca zgodnie z nową datą. Data spłaty była 3 tygodnie od daty wyciągu.

Data: 2009-09-04 19:52:55
Autor: Paul
Wydłużenie GP przez zmianę dnia generowania wyciągu
W Citi działa to do d...

Nie dość że miałem ustawione polecenie zapłaty w 100% spłacające zadłużenie, to wyciąg wygenerował nową późniejszą datę spłaty, system naliczył odsetki od starego, a polecenie zapłaty zadziałało zgodnie z wyciągiem.... tzn. nie zadziałało bo zadłużenie musiałem spłacić wg starej daty.... po telefonie z działu windykacji....

Skończyło się na reklamacji, zwrocie odsetek i opłaty za monit listowny.... Mam za to gratis kartę darmową do końca życia.

Więc przy zmianach dnia generowania wyciągu polecam wzmożoną uwagę.

paul

Data: 2009-09-04 23:04:48
Autor: Mithos
Krzysiek pisze:
Czy to oznacza, że można w niektórych sytuacjach wydłużyć jednorazowo
GP?

Można. Działa to w Citi i w Millennium (chociaż w tym drugim naliczyli mi odsetki, które po reklamacji zwrócili - moja argumentacja : a skąd miałem wiedzieć, że coś mam spłacić skoro nie otrzymałem ani informacji w placówce, ani na wyciągu także nic nie było?).

--
Mithos

Data: 2009-09-04 23:43:11
Autor: MarekZ
"Mithos" <fake@adres.pl> wrote in message news:h7rve2$nnu$2news.onet.pl...

Można. Działa to w Citi i w Millennium (chociaż w tym drugim naliczyli mi odsetki, które po reklamacji zwrócili - moja argumentacja : a skąd

Bez jaj - zmieniłeś datę generowania wyciągów w Mille? To zaiste wyzwanie większe niż odpinanie KK w mBanku od eKonta, ale jeśli tego dokonałeś to i ja się pokuszę... ;-)

Zapewne masz jednak na myśli Multibank.

Data: 2009-09-05 01:06:18
Autor: Mithos
MarekZ pisze:
Bez jaj - zmieniłeś datę generowania wyciągów w Mille? To zaiste wyzwanie większe niż odpinanie KK w mBanku od eKonta, ale jeśli tego dokonałeś to i ja się pokuszę... ;-)

Zmieniłem typ karty i GP wzrosło o jakieś 20 dni :)

W Multibanku zmiana daty generowania wyciągu jest płatna.

--
Mithos

Data: 2009-09-05 09:02:39
Autor: MarekZ
"Mithos" <fake@adres.pl> wrote in message news:h7s6ht$au4$1news.onet.pl...

Zmieniłem typ karty i GP wzrosło o jakieś 20 dni :)

Nie rozumiem jak to zrobiłeś.... Jeśli już to dlaczego nie o 30 dni (bo jak rozumiem zadłużenie przeniosło się na nową kartę)? Mógłbyś wytłumaczyć?

Data: 2009-09-05 11:14:31
Autor: Mithos
MarekZ pisze:
Nie rozumiem jak to zrobiłeś.... Jeśli już to dlaczego nie o 30 dni (bo jak rozumiem zadłużenie przeniosło się na nową kartę)? Mógłbyś wytłumaczyć?

Zmieniasz typ karty i przenosisz zadłużenie ze starej na nową. Wobec tego zyskujesz czas do wygenerowania się kolejnego wyciągu, a następnie do jego spłaty.

Stara karta zostaje zamknięta więc nic na nią nie wpłacisz, poza tym całe zadłużenie jest już na nowej karcie. Natomiast na tej nowej nie wygenerował się jeszcze wyciąg, bo jak wiadomo ma to miejsce 1 każdego miesiąca.

Może faktycznie jest to 30 dni...

--
Mithos

Wydłużenie GP przez zmianę dnia generowania wyci ągu