Wydłużenie GP przez zmianę dnia generowania wyciągu

Data: 2009-09-04 19:52:55
Autor: Paul
Wydłużenie GP przez zmianę dnia generowania wyciągu
W Citi działa to do d...

Nie dość że miałem ustawione polecenie zapłaty w 100% spłacające zadłużenie, to wyciąg wygenerował nową późniejszą datę spłaty, system naliczył odsetki od starego, a polecenie zapłaty zadziałało zgodnie z wyciągiem.... tzn. nie zadziałało bo zadłużenie musiałem spłacić wg starej daty.... po telefonie z działu windykacji....

Skończyło się na reklamacji, zwrocie odsetek i opłaty za monit listowny.... Mam za to gratis kartę darmową do końca życia.

Więc przy zmianach dnia generowania wyciągu polecam wzmożoną uwagę.

paul

Wydłużenie GP przez zmianę dnia generowania wyciągu