Wydruk faktury z PDFa ?

Data: 2011-03-21 12:59:41
Autor: tomek
Wydruk faktury z PDFa ?
Jak co roku, dostałem od jednej z firm hostingowych emaila z
obrazem faktury w PDFie. Jak co roku w mailu napisali że należy PDFa
wydrukować bo to nie jest faktura elektroniczna.

O ile w latach poprzednich wydruk oczywiście nie wchodził w grę, o tyle zastanawiam się czy obecnie mogę już takiego PDFa wydrukować i zaksięgować i nie grać w ping-ponga z ich audiotele?
Ktoś przerabiał temat? Tomek

Data: 2011-03-22 19:52:03
Autor: Uśmiechnięta
Wydruk faktury z PDFa ?

Użytkownik "tomek" <tomekziel@op.pl> napisał w wiadomości news:20110321125941.7cd13299unk...
[...]

Po prostu pognieć fakturę jakby przyszła w kopercie i zaksięguj.
Przecież nie ma obowiązku, aby faktura była podpisana przez wystawcę!

Data: 2011-03-22 20:26:33
Autor: tomek
Wydruk faktury z PDFa ?
Dnia 2011-03-22, o godz. 19:52:03
Uśmiechnięta <usmiechnieta@onet.pl> napisał(a):

[...]

Czyżbym zrobił cross-posta na pl.alt.porady-expertow !?

Tomek

Data: 2011-03-22 21:01:12
Autor:
Wydruk faktury z PDFa ?
Po prostu pognieć fakturę jakby przyszła w kopercie i zaksięguj.
Przecież nie ma obowiązku, aby faktura była podpisana przez wystawcę!

Czyżbym zrobił cross-posta na pl.alt.porady-expertow !?

Nie, to praktyczna sugestia dla tych, co się boją i chcą otrzymać fakturę wydrukowaną na drukarce innej niż swoja.

Data: 2011-03-22 23:03:15
Autor: tomek
Wydruk faktury z PDFa ?
Dnia 2011-03-22, o godz. 21:01:12
<sympatyczna_poczta_a@amorki.pl> napisał(a):

>Czyżbym zrobił cross-posta na pl.alt.porady-expertow !?

Nie, to praktyczna sugestia dla tych, co się boją i chcą otrzymać
fakturę wydrukowaną na drukarce innej niż swoja.

Więc pytam czy to porady-expertow czy też pl.soc.*prawo* :-) ? Tomek

Data: 2011-03-22 23:28:04
Autor:
[OT] Re: Wydruk faktury z PDFa ?
Więc pytam czy to porady-expertow czy też pl.soc.*prawo* :-) ?

Tu nikt *normalny* porad nie udziela, szkoda kasy na ew. karę. My tu
dyskutujemy. Po poradę musisz się udać do doradcy podatkowego.

Poza tym przeczytaj post "Jak ja nienawidze Gotfryda... Fuj!" z 10 marca. Wówczas zrozumiesz, że nie zawsze trzeba słuchać "expertów" :)

Data: 2011-03-23 10:59:51
Autor: tomek
[OT] Re: Wydruk faktury z PDFa ?
Dnia 2011-03-22, o godz. 23:28:04
> [...]

Poza tym przeczytaj post "Jak ja nienawidze Gotfryda... Fuj!" z 10
marca. Wówczas zrozumiesz, że nie zawsze trzeba słuchać "expertów" :)

No ofence, ale coś mi się wydaje że albo nie wyłapujesz ironii,
albo obudziłeś się z jakiegoś letargu :-)

Tomek

Data: 2011-03-23 15:06:59
Autor: RoMan Mandziejewicz
[OT] Re: Wydruk faktury z PDFa ?
Hello tomek,

Wednesday, March 23, 2011, 10:59:51 AM, you wrote:

> [...]
No ofence, ale coś mi się wydaje że albo nie wyłapujesz ironii,
albo obudziłeś się z jakiegoś letargu :-)

Nie wykręcaj kota ogonem. Jesli ktokolwiek czegoś tu nie załapał, to
tylko i wyłącznie Ty.

--
Best regards,

Data: 2011-03-23 17:43:04
Autor: tomek
Wydruk faktury z PDFa ?
Dnia 2011-03-21, o godz. 12:59:41
tomek <tomekziel@op.pl> napisał(a):

[...]

Odpowiadając zbiorczo wszystkim ekspertom - to że sobie drukujecie i
składacie "na trzy" faktury np z Bluemedia, a kontrola to łyka, to
fajnie - ale związku z tematyką grupy nie ma to za dużego.

Moje pytanie nie dotyczyło sposobów chałupniczych tylko oficjalnych.

Tomek

Data: 2011-03-23 19:50:17
Autor:
Wydruk faktury z PDFa ?
[...]

Oficjalnie to z Blumedii mam faktury elektroniczne. W pełni prawne dokumenty w obrocie w PL.

Data: 2011-03-23 19:52:51
Autor:
Wydruk faktury z PDFa ?
Oficjalnie to z Blumedii mam faktury elektroniczne. W pełni prawne dokumenty w obrocie w PL.

Sory, pomyłka, teraz to z BluePay dostaję.

Data: 2011-03-26 13:23:22
Autor: Gotfryd Smolik news
Wydruk faktury z PDFa ?
On Wed, 23 Mar 2011, sympatyczna_poczta_a@amorki.pl wrote:

Oficjalnie to z Blumedii mam faktury elektroniczne. W pełni prawne dokumenty
w obrocie w PL.

  Skreślili już obowiązek posiadania przez wystawcę *pisemnej* zgody
(może być elektroniczna, podpisana certyfikatem :)) na akceptację
takiej formy?
(nie, nie wiem, nie chciało mi się sprawdzać!)

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-03-26 16:06:24
Autor:
[...]

Nie wiem, chyba nadal jest obowiązek otrzymania zgody. Ja swoją podpisałem jakiś czas temu.

Data: 2011-03-23 22:00:01
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Wydruk faktury z PDFa ?
W dniu 23.03.2011 17:43, tomek pisze:
Odpowiadając zbiorczo wszystkim ekspertom - to że sobie drukujecie i
składacie "na trzy" faktury np z Bluemedia, a kontrola to łyka, to
fajnie - ale związku z tematyką grupy nie ma to za dużego.

Faktur z Bluemedia się nie drukuje, bo to są faktury elektroniczne,
podpisane podpisem elektronicznym.

To znaczy ja je sobie drukuję, bo mam porządek w segregatorku wtedy.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2011-03-24 00:14:00
Autor: tomek
Wydruk faktury z PDFa ?
Dnia 2011-03-23, o godz. 22:00:01
Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl> napisał(a):

> [...]

podpisane podpisem elektronicznym.

To znaczy ja je sobie drukuję, bo mam porządek w segregatorku wtedy.

Możliwe że teraz są i nie trafiłem z przykładem, ale chyba wiadomo o
czym mowa

Tomek

Wydruk faktury z PDFa ?