Wydupcyłemją ...

Data: 2009-11-02 22:41:11
Autor: MH
Wydupcyłemją ...
.... jak ostatnią dziwkę. Tą górną trójkę co mi się udupcyła ...

Ale powiem Wam , tak się suka trzymała , że dentysta szarpał się z nią ponad pół
godziny. Rozcinanie dziąsła , podpiłowywanie , dźwignia jednostronna , potem
szycie... Qrrva , masakra. Ale mam to z głowy..  Nikomu tego nie życzę , ale gdyby była taka konieczność , to się nie ma czego bać !!!  Dzisiejsze środki
znieczulające są perfekcyjne !!  Nic nie boli !!  Ale i tak mało się nie
zesrałem ze strachu ..

MH

Data: 2009-11-02 22:44:30
Autor: Piotr
Wydupcyłemją ...
Dnia Mon, 02 Nov 2009 22:41:11 +0100, MH napisał(a):

[...]

Nu, maładiec! To teraz się napij wódki.

Data: 2009-11-02 22:46:11
Autor: VicAbarca
Wydupcyłemją ...
Piotr пишет:
Nu, maładiec! To teraz się napij wódki.

Wodka jest dobra na wszystko. Na problemy zarowno fizyczne jak i psychiczne...

--
Vic

Data: 2009-11-02 22:52:10
Autor: Piotr
Wydupcyłemją ...
Dnia Mon, 02 Nov 2009 22:46:11 +0100, VicAbarca napisał(a):

Wodka jest dobra na wszystko. Na problemy zarowno fizyczne jak i psychiczne...

Hm... No, nie wiem...
Ale do jutra na pewno pomoże.
Piotr

Data: 2009-11-02 23:07:34
Autor: VicAbarca
Wydupcyłemją ...
Piotr пишет:
Hm... No, nie wiem...
Ale do jutra na pewno pomoĹźe.

Dosc sporo czasu spedzilem w Rosji. Poznalem kiedys wlasciciela sporej firmy przewozowej - czlowieka sukcesu, ktory powiedzial mi, ze ludzie w Rosji sporo pija. On nie :) On tylko z rana walnie setke i idzie do roboty, a pod wieczor najwyzej dwie sety. Czyli praktycznie nie pije :)))))

--
Vic

Data: 2009-11-03 10:29:33
Autor: awe
Wydupcyłemją ...

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:hcnkj4$j4u$1nemesis.news.neostrada.pl...
Piotr ?????:
Nu, maładiec! To teraz się napij wódki.

Wodka jest dobra na wszystko. Na problemy zarowno fizyczne jak i psychiczne...

-- Vic
-- -- -- -- -- -- --
vic przeciez ty jestes fanem taniego wina
awe

Data: 2009-11-05 22:12:54
Autor: VicAbarca
Wydupcyłemją ...
awe ďčřĺň:
vic przeciez ty jestes fanem taniego wina

Jestes analfabeta funkcjonalnym :) Czytac potrafisz, ale z interpretacja przeczytanego juz duzo gorzej...

--
Vic

Data: 2009-11-06 21:33:08
Autor: awe
Wydupcyłemją ...

Uzytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:hcvfop$avo$1nemesis.news.neostrada.pl...
awe ďčřĺň:
vic przeciez ty jestes fanem taniego wina

Jestes analfabeta funkcjonalnym :) Czytac potrafisz, ale z interpretacja przeczytanego juz duzo gorzej...

--
-- -- -- -- -- -- -- -
nie kituj bo pamietam dobrze jak zachwalales tanie wino

Data: 2009-11-08 21:40:18
Autor: VicAbarca
Wydupcyłemją ...
awe ďčřĺň:
nie kituj bo pamietam dobrze jak zachwalales tanie wino

Bylo o tym, ze w Lidlu jest tanie wino (GRONOWE), a nie najgorsze...

--
Vic

Data: 2009-11-02 22:46:24
Autor: MH
Wydupcyłemją ...
> [...]

> znieczulające są perfekcyjne !!  Nic nie boli !!  Ale i tak mało się nie

Dobry pomysł !!

MH

Data: 2009-11-02 22:49:43
Autor: Piotr
Wydupcyłemją ...
Dnia Mon, 02 Nov 2009 22:46:24 +0100, MH napisał(a):

Nu, maładiec! To teraz się napij wódki.

Dobry pomysł !!

Albo przestań pić, wiesz ja nie jestem na bieżąco...
Piotr

Data: 2009-11-02 22:51:55
Autor: MH
Wydupcyłemją ...

Albo przestań pić, wiesz ja nie jestem na bieżąco...

No to qrrva w końcu co?? Walnąć lufę , czy nie ?!

MH

Data: 2009-11-02 23:00:30
Autor: MH
Wydupcyłemją ...

Pij.

Na zdrowie ,

MH

Data: 2009-11-02 23:08:14
Autor: VicAbarca
Wydupcyłemją ...
MH пишет:
No to qrrva w końcu co?? Walnąć lufę , czy nie ?!

Pewnie, ze walnac!!!

--
Vic

Data: 2009-11-05 23:53:03
Autor: Andrzej Kokakolski
Wydupcyłemją ...
Czy heroiczne boje na fotelu dentystycznym to wlasciwy temat na psp?

AK

--

Wydupcyłemją ...