Wydymani na swiatlach mijania

Data: 2009-04-22 19:17:55
Autor: neelix
Wydymani na swiatlach mijania

Użytkownik ""Voyant <he®sk>"" <~€brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:sfguu4t02b28lromg3csub9488codo4ui44ax.com...
"Otóż pieniądze pochodzące z opłaty recyklingowej
w kwocie 1,2 mld złotych, które uzbierały się do
tej pory zamiast być zainwestowane w branżę np. na
dopłaty dla kierowców chętnych do zmiany samochodów
na nowe tak jak w wielu krajach europejskich,
pieniądze przeznaczone zostały na… kanalizację
w kilku polskich gminach."

http://miniurl.pl/wydymanyszofer

a szykuje sie kolejny pdoatek, tym razem "ekologiczny".
to kara za zwiekszone o 1% zuzycie paliwa przy jezdzie
na wlaczonych cala dobe swiatlach mijania. brawo!

Jeszcze nie jedna niesPOdzianka czeka nas ze strony tych miłujących słowami POd sondażowe słupki. Żeby było do rymu: kto na nich głosował? Głupki.
neelix

Data: 2009-04-22 19:54:32
Autor: Inead
Wydymani na swiatlach mijania

Jeszcze nie jedna niesPOdzianka czeka nas ze strony tych miłuj±cych słowami POd sondażowe słupki. Żeby było do rymu: kto na nich głosował? Głupki.
neelix

ale ¶wiatła to kaczęta wprowadziły

Data: 2009-04-23 10:16:16
Autor: neelix
Wydymani na swiatlach mijania

Użytkownik "Inead" <a.frost@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gsnlku$h5u$1inews.gazeta.pl...

[...]

NIE. Pomysł PO przeszedł w sejmie. Fakt, że nie został zablokowany w senacie. Była szansa go odrzucić.
neelix

Data: 2009-04-22 20:15:32
Autor: moje_przedmioty
Wydymani na swiatlach mijania

Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gsnjjs$sih$1atlantis.news.neostrada.pl...

Użytkownik ""Voyant <heRsk>"" <~?brednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:sfguu4t02b28lromg3csub9488codo4ui44ax.com...
"Otóż pieni±dze pochodz±ce z opłaty recyklingowej
w kwocie 1,2 mld złotych, które uzbierały się do
tej pory zamiast być zainwestowane w branżę np. na
dopłaty dla kierowców chętnych do zmiany samochodów
na nowe tak jak w wielu krajach europejskich,
pieni±dze przeznaczone zostały na. kanalizację
[...]

A ja jestem zadowolony :)
Zasiłeczek dla bezrobotnych
Dotacja dla nowych firm
Same plusy w takim Panstwie
Pozniej w planach dotacja na inwalide z PFRONU
Nie wiem co wam sie nie podoba
:)

Data: 2009-04-22 19:10:45
Autor: masti
Dnia Wed, 22 Apr 2009 20:15:32 +0200, moje_przedmioty napisał(a):

Pozniej w planach dotacja na inwalide z PFRONU Nie wiem co wam sie nie
podoba
:)
na umysłowych nie dają

--
mst <at> gazeta <.> pl
Jeep Grand Cheeroke 4.0L, Ford Mondeo 1,8

Data: 2009-04-22 22:45:19
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Wydymani na swiatlach mijania
Powitanko,

na umysłowych nie daj±

Daja, daja i to sporo:
http://www.sejm.gov.pl/poslowie/lista6.htm

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±?
pavel(ten_smieszny_znaczek)aster.pl  <<<<*******

Wydymani na swiatlach mijania