Wydymka z brodą

Data: 2015-06-30 19:18:03
Autor: Mark Woydak
Wydymka z brodą
http://teleshow.wp.pl/gid,17669446,title,Conchita-Wurst-Po-zejsciu-ze-sceny-wygladam-zupelnie-inaczej,tpl,4,galeria.html

"Conchita to mój sceniczny wygląd. Na co dzień wyglądam zupełnie inaczej, choć jeśli jest się osobą publiczną, to wciąż jest się na widoku - przyznaje w wywiadzie, jakiego udzieliła TVN. - Zawsze marzyłam, by być na scenie, ale chciałam też mieć życie prywatne - tłumaczy tę dwoistą naturę. Ile czasu zajmuje jej przemiana w Conchitę?

- Ledwie godzinę, bo tyle trwa malowanie twarzy i brody. Włosy są gotowe, ponieważ to peruka. - Sukienki też zawsze są spakowane, więc to wszystko nie jest aż takie skomplikowane - zdradza austriacka drag queen."

Ciekawe co na to "Anna Grodzka"?

MW

Wydymka z brodą