Wydział trucizn

Data: 2010-09-03 10:07:20
Autor: u2
Wydział trucizn
... czyli wydział biologiczny istniał również w SB i przygotowali tam
m.in. otrucie Anny Walentynowicz :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Anna_Walentynowicz

W 1981 podczas spotkania z robotnikami w Radomiu dwĂłch funkcjonariuszy
SB we współpracy z TW "Karol" miało podjąć próbę otrucia Walentynowicz
za pomocą leku – furosemidu. W 2009 IPN postawił im zarzuty[6]. W
sierpniu 2010 warszawski pion śledczy IPN-u skierował sprawę przeciwko
Tadeuszwi G., Markowi K. i Wiesławowi S. do Sądu Okręgowego w Radomiu[7].

Data: 2010-09-03 10:22:41
Autor: Konrad
Wydział trucizn

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c80acb9$0$22811$65785112news.neostrada.pl...

W 1981 podczas spotkania z robotnikami w Radomiu dwĂłch funkcjonariuszy
SB we współpracy z TW "Karol" miało podjąć próbę otrucia Walentynowicz
za pomocą leku – furosemidu.

Furosemidem chcieli ją otruć? No normalnie zawodowcy - to już lepiej było jej mocną kawe zrobić - kofeina jest znacznie bardziej niebezpieczna a np. alkohol bardziej odwadnia.

K.

Data: 2010-09-03 11:04:49
Autor: u2
Wydział trucizn
W dniu 2010-09-03 10:22, Konrad pisze:

[...]

Widać, że masz w tym spore doświadczenie.

Data: 2010-09-03 09:19:28
Autor: Antenka
Wydział trucizn
On 3 Wrz, 11:04, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Furosemidem chcieli j± otruć? No normalnie zawodowcy - to już lepiej było jej mocn± kawe zrobić - kofeina jest znacznie bardziej niebezpieczna a np. alkohol bardziej odwadnia.

> K.

Widać, że masz w tym spore do¶wiadczenie.

Może brał udział w tym spisku? :-) Konrad,  pesudonim służbowy
"Truciciel" :D

Antenka

Data: 2010-09-03 11:13:36
Autor: Konrad
Wydział trucizn

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c80ba31$0$27041$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jak najbardziej - żarłem furosemid garściami jak chorowałem na stawy łącznie z każdym komu lekarz chciał trochę wody z organizmu spuścić bez względu na wiek i chorobę.

A.

Data: 2010-09-03 11:43:03
Autor: Panslavista
WydziaĹ? trucizn
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4c80acb9$0$22811$65785112news.neostrada.pl...
[...]

    A teraz podtruwaj± mnie, ale też stosuj± inne bronie - akustyczn± (infra i ultradĽwięki), elektromagnetyczn±  (HAARP) i biologiczn±. Tymi broniami traktowane s± tez całe narody.

Data: 2010-09-03 14:05:51
Autor: jadrys
WydziaĹ? trucizn
  W dniu 2010-09-03 11:43, Panslavista pisze:

     A teraz podtruwaj± mnie, ale też stosuj± inne bronie - akustyczn± (infra
i ultradĽwięki), elektromagnetyczn±  (HAARP) i biologiczn±. Tymi broniami
traktowane s± tez całe narody.

Ty też ich atakujesz. Nigdy nie pomy¶lałe¶ o tym że oni tylko się broni±?

Data: 2010-09-03 14:28:31
Autor: Panslavista
WydziaĹ? trucizn

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:i5qp0n$vqk$2news.onet.pl...
[...]

Tylko ustnie lub przez kompa.

Data: 2010-09-03 14:32:11
Autor: u2
WydziaĹ? trucizn
W dniu 2010-09-03 14:28, Panslavista pisze:
Tylko ustnie lub przez kompa.

Tak, ale zauważ, jakie dywizje i armaty tutaj wyci±gaj± , aby ciebie
zgnie¶ć :)

Data: 2010-09-03 15:29:05
Autor: jadrys
WydziaĹ? trucizn
[...]

To nic, - kto¶ m±dry powiedział kiedy¶ że "słowo moze być ostrzejsze od miecza", i miał rację.

Wydział trucizn