Wydział trucizn

Data: 2010-09-03 10:22:41
Autor: Konrad
Wydział trucizn

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c80acb9$0$22811$65785112news.neostrada.pl...

W 1981 podczas spotkania z robotnikami w Radomiu dwóch funkcjonariuszy
SB we współpracy z TW "Karol" miało podjąć próbę otrucia Walentynowicz
za pomocą leku – furosemidu.

Furosemidem chcieli ją otruć? No normalnie zawodowcy - to już lepiej było jej mocną kawe zrobić - kofeina jest znacznie bardziej niebezpieczna a np. alkohol bardziej odwadnia.

K.

Data: 2010-09-03 11:04:49
Autor: u2
Wydział trucizn
W dniu 2010-09-03 10:22, Konrad pisze:

[...]

Widać, że masz w tym spore doświadczenie.

Data: 2010-09-03 09:19:28
Autor: Antenka
Wydzia³ trucizn
On 3 Wrz, 11:04, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Furosemidem chcieli j± otruæ? No normalnie zawodowcy - to ju¿ lepiej by³o jej mocn± kawe zrobiæ - kofeina jest znacznie bardziej niebezpieczna a np. alkohol bardziej odwadnia.

> K.

Widaæ, ¿e masz w tym spore do¶wiadczenie.

Mo¿e bra³ udzia³ w tym spisku? :-) Konrad,  pesudonim s³u¿bowy
"Truciciel" :D

Antenka

Data: 2010-09-03 11:13:36
Autor: Konrad
Wydział trucizn

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c80ba31$0$27041$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jak najbardziej - żarłem furosemid garściami jak chorowałem na stawy łącznie z każdym komu lekarz chciał trochę wody z organizmu spuścić bez względu na wiek i chorobę.

A.

Wydział trucizn