Wydzia艂 zab贸jstw ksi臋偶y

Data: 2013-11-08 10:25:28
Autor: Trybun
Wydzia艂 zab贸jstw ksi臋偶y
W dniu 2013-11-08 08:20, Mark Woydak pisze:

S艂ysza艂em dudnienie, bito tego m臋偶czyzn臋 tak, 偶e pa艂ki nie schodzi艂y z
niego. Jedna za drug膮. Bili go tak oko艂o pi臋tnastu minut.

Mo偶na by pomy艣le膰 偶e to m贸j przypadek, tylko 偶e mnie t艂ukli przez p贸艂 nocy, Ale po co ty durniu jeden robisz z tego spraw臋 polityczn膮? W MO by艂o sporo zwyrodnialc贸w, kt贸rzy nie mogli spa膰 jak komu艣 nie przy**lili i to jest prawda. Tych gnoi powinno si臋 dzisiaj 艣ciga膰 i skazywa膰 za sadyzm i cz臋sto morderstwa a robi膰 polowania na czarownice i nie obarcza膰 ich win by艂ym systemem politycznym.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
  Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-11-09 16:48:45
Autor: Towarzysz Gn贸j
Wydzia艂 zab贸jstw ksi臋偶y

U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l5ibv5$3ip$4node1.news.atman.pl...

| Mo偶na by pomy艣le膰 偶e to m贸j przypadek, tylko 偶e mnie t艂ukli przez p贸艂
| nocy

  ...i w ko艅cu was wychowali na wzorowego obywatela PRL. Nie ma czego 偶a艂owa膰 towarzyszu Trybun!

Data: 2013-11-09 18:27:17
Autor: u2
Wydzia艂 zab贸jstw ksi臋偶y
W dniu 2013-11-09 16:48, Towarzysz Gn贸j pisze:

> [...]
| nocy

   ...i w ko艅cu was wychowali na wzorowego obywatela PRL. Nie ma czego 偶a艂owa膰

bo trybun lubi jak sie go paluje. krzyczy wtedy niech zyje stalin ! ...-;)

--
"呕yd贸w gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, 偶e s膮 narodem wybranym. Czuj膮 si臋 oni upowa偶nieni do interpretowania wszystkiego, tak偶e doktryny katolickiej. Cokolwiek by艣my zrobili, i tak b臋dzie poddane ich krytyce - za ma艂o, 偶e 藕le, 偶e zbyt ma艂o ofiarnie. W moim najg艂臋bszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z 呕ydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, kt贸rzy u偶ywaj膮 s艂贸w 'antysemita', 'antysemicki', nale偶y traktowa膰 jak ludzi niegodnych debaty, kt贸rzy usi艂uj膮 niszczy膰 innych, gdy brakuje argument贸w merytorycznych. To oni tworz膮 mow臋 nienawi艣ci".

Wydzia艂 zab贸jstw ksi臋偶y