Wydział zabójstw księży

Data: 2013-11-19 14:29:24
Autor: Towarzysz Gnój
Wydział zabójstw księży

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomości

| Słyszałem dudnienie, bito tego mężczyznę tak, że pałki nie schodziły z
| niego. Jedna za drugą. Bili go tak około piętnastu minut. Reakcją były
| tylko jęki, zaraz potem ucichł, nic nie krzyczał, a pałki uderzały jak w
| drzewo – oto fragment zeznania świadka śmiertelnego pobicia przez
| funkcjonariuszy MSW Mariana Bednarskiego. Czym zasłużył na tak okrutny
| koniec? Miał inne poglądy na rzeczywistość niż oficjalnie obowiązujące...
|
| W PRL przez całe lata pokutował pogląd, że wprawdzie rodzima bezpieka
| potrafi uprzykrzyć życie, ale nie jest tak niebezpieczna jak NRD-owska
> [...]

Wyjaśnijcie no obywatelu Woydak, jaką to konkretnie 'opozycyjną działalność' prowadził Kosciół Katolicki?  Wszak sami pisaliście, że z czasem jego owieczki zaczęły współpracować z władzą ludową nie pod wpływem przymusu, lecz z poczucia patriotyzmu. Bo skoro Prymas Tyciąclecia modlił się za tą władzę i wzywał do uczciwej pracy dla ludowej ojczyzny, to co waszym zdaniem jest bardziej uczciwe: współpraca, czy sprawianie władzy kłopotów działalnością opozycyjną?
A jeśli już niektórym trzeba było spuścić łomot, to nie wyobrażajcie sobie obywatelu Woydak, że na tej grzesznej ziemi wszyscy jesteśmy Chrystusami. Towarzysz Trybun też swego czasu dostał wpierdol od stróżów prawa i zobaczcie, na jakiego lojalnego wyrósł obywatela.
gru.pl

Wydział zabójstw księży