"Wygaszanie Polski".

Data: 2015-06-11 01:50:27
Autor: Ikselka
"Wygaszanie Polski".
Wygaszanie Polski 1989-2015

Nowak Andrzej Bujak Adam Kawecki Janusz

Wydawnictwo: BIAŁY Kruk

Objetosc: 232 stron

Oprawa: Twarda z obw

ISBN: 9788375531817

Rok wydania: 2015

Waga: 1.105 kg

Format: 20.50x25.00 cm

"Od 1989 r., od Okrągłego Stołu, gdzie doszło do zawarcia kontraktu między
komunistycznym establishmentem a częścią przedstawicieli "Solidarności",
którzy zdradzili idee Sierpnia'80 i ogłosili się samozwańczo elitą narodu,
rozpoczęły się powolny demontaż i wyprzedaż polskiego państwa za plecami
społeczeństwa. Wraz z niszczeniem państwa dokonuje się od lat zamierzone i
w szczegółach zaplanowane niszczenie polskości - zarówno wielowiekowej
polskiej tradycji i dorobku kulturalnego opartego na chrześcijańskich
wartościach, jak i współczesnej polskiej gospodarki, zwłaszcza przemysłu.
Ów tragiczny proceder nazywamy w tej książce "wygaszaniem Polski", bo, jak
wykazała walka rządu z górnikami, teraz niczego się nie likwiduje, np.
kopalń, lecz "wygasza", kolejne oszukańcze słowo w lewackiej nowomowie.
Wygaszanie Polski lawinowo nabrało na sile po śmierci św. Jana Pawła II i
jeszcze przyspieszyło po katastrofie smoleńskiej. Dwudziestu jeden
wybitnych autorów - naukowców, publicystów, posłów, specjalistów z wielu
dziedzin dokonuje niezwykle trafnej, przenikliwej analizy obecnej sytuacji
w naszym kraju. Ci wybitni patrioci analizując postępującą gwałtownie
degrengoladę państwa, potrafią zarazem dać odpowiedź na pytanie: co robić,
by zatrzymać dokonujący się na naszych oczach kolejny rozbiór Polski.

Adam Bujak - wygaszanie Krzyża, fotografie jako celny komentarz do tekstów
Prof. Bogdan Chazan - wygaszanie służby zdrowia
Prof. Piotr Gliński - wygaszanie społeczeństwa obywatelskiego
Marek Gróbarczyk - wygaszanie gospodarki morskiej
Andrzej Jaworski - wygaszanie stoczni
Prof. Janusz Kawecki - wygaszanie szkolnictwa wyższego
Jerzy Kłosiński - kronika wygaszania Polski od 1989
Dr Grzegorz Kwaśniak - wygaszanie sił zbrojnych
Antoni Macierewicz - wygaszanie obronności
Krzysztof Masłoń - wygaszanie literatury i czytelnictwa
Piotr Naimski - wygaszanie energetyki polskiej
Prof. Andrzej Nowak - wygaszanie pamięci narodowej
Ks. prof. Dariusz Oko - wygaszanie rodziny
Wojciech Reszczyński - wygaszanie polskich mediów
Prof. Marek Sitarz - wygaszanie kolejnictwa
Leszek Sosnowski - wygaszanie zarządzania na przykładzie górnictwa
Temida Stankiewicz-Podhorecka - wygaszanie polskiej kultury i teatru
Prof. Krzysztof Szczerski - wygaszanie polskiej dyplomacji
Janusz Szewczak - wygaszanie polskiej bankowości
Prof. Jan Szyszko - wygaszanie lasów państwowych
Prof. Artur Śliwiński - wygaszanie polskiej własności

Nie jest bowiem tak, że Polska znajduje się już w sytuacji bez wyjścia,
zdana na cudzą łaskę lub niełaskę, że nie ma w tym kraju ludzi, którzy
potrafią zaradzić postępującemu złu. Tak nie jest - trzeba tylko tych ludzi
zacząć uważnie słuchać. Tych i wielu im podobnych. Natomiast stanowczo i
szybko trzeba podziękować obecnym nieudolnym, aroganckim i zadufanym w
sobie "sternikom" naszego kraju ? "Wygaszanie Polski" wyjaśnia dlaczego."

http://www.ceneo.pl/36364414#tab=click_scroll

--
XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

Data: 2015-06-10 17:15:26
Autor: kogutek444
"Wygaszanie Polski".
W dniu czwartek, 11 czerwca 2015 01:50:29 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
[...]

Wartość użytkowa tej książki to waga x cena makulatury na skupie.

Data: 2015-06-11 12:09:20
Autor: Przesmiewca
"Wygaszanie Polski".
kogutek444@gmail.com napisał(a):

Wartość użytkowa tej książki to waga x cena makulatury na skupie.

Idz poczytac Harlequina, lektura nie wymagajaca myslenia.

Data: 2015-06-11 10:32:51
Autor: masti
"Wygaszanie Polski".
Przesmiewca wrote:

kogutek444@gmail.com napisał(a):

Wartość użytkowa tej książki to waga x cena makulatury na skupie.

Idz poczytac Harlequina, lektura nie wymagajaca myslenia.

widać, że nic więcej nie jesteś w stanie zrozumieć. Nawet tego jaka jest
tematyka grupy

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-06-12 13:06:18
Autor: Przesmiewca
"Wygaszanie Polski".
masti <gone@to.hell> napisał(a):

widać, że nic więcej nie jesteś w stanie zrozumieć. Nawet tego jaka jest
tematyka grupy

oczywiscie, ze offtop, tylko co to ma wspolnego z odpowiedzia koguta mistrzu? :)

Data: 2015-06-16 12:22:27
Autor: masti
"Wygaszanie Polski".
Przesmiewca wrote:

masti <gone@to.hell> napisał(a):

widać, że nic więcej nie jesteś w stanie zrozumieć. Nawet tego jaka jest
tematyka grupy

oczywiscie, ze offtop, tylko co to ma wspolnego z odpowiedzia koguta mistrzu? :)

nie odróżniasz OT od NTG miszczu

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-06-17 09:39:53
Autor: Przesmiewca
"Wygaszanie Polski".
masti <gone@to.hell> napisał(a):

oczywiscie, ze offtop, tylko co to ma wspolnego z odpowiedzia koguta mistrzu? :)

nie odróżniasz OT od NTG miszczu

nie zrozumiales pytania?

Data: 2015-06-12 01:56:22
Autor: Ikselka
"Wygaszanie Polski".
Dnia Wed, 10 Jun 2015 17:15:26 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

[...]

Bo też żadnej innej wartości książek niż UŻYTKOWA tacy jak ty nie znają -
kupując ksiązki "na metry" i "pod kolor" :->

Data: 2015-06-12 02:41:48
Autor: kogutek444
napisał(a):

Bo też żadnej innej wartości książek niż UŻYTKOWA tacy jak ty nie znają -
kupując ksiązki "na metry" i "pod kolor" :->
-- XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

jaka może być wartość informacji z czasu przeszłego w minimum 3/4 nieprawdziwych? Na dodatek żadnych ze zdarzeń cofnąć się nie da bo według prawa uległy przedawnieniu.

Data: 2015-06-12 13:04:02
Autor: Przesmiewca
"Wygaszanie Polski".
kogutek444@gmail.com napisał(a):

jaka może być wartość informacji z czasu przeszłego w minimum 3/4 nieprawdziwych?

o, kogutek sie zaciekawil i przeczytal ksiazke :)

Data: 2015-06-12 18:45:01
Autor: Qrczak
"Wygaszanie Polski".
Dnia 2015-06-11 02:15, obywatel kogutek444@gmail.com uprzejmie donosi:
[...]

Żeby było w temacie grupy: da się w piecu palić, ale na długo nie starczy tego żaru.

Data: 2015-06-12 15:14:05
Autor: kogutek444
"Wygaszanie Polski".
W dniu piątek, 12 czerwca 2015 18:45:03 UTC+2 użytkownik Qrczak napisał:

> Wartość użytkowa tej książki to waga x cena makulatury na skupie.

Żeby było w temacie grupy: da się w piecu palić, ale na długo nie starczy tego żaru.

-- nie wiem, nie znam się, zarobiona jestem

Jasne. Spróbuj spalić książkę. Teraz w papierze jest najmniej papieru.

Data: 2015-06-13 00:44:40
Autor: Ikselka
"Wygaszanie Polski".
Dnia Fri, 12 Jun 2015 15:14:05 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

[...]

Ktoś mądry widać przewidział, że w społeczeństwie zaczną dominować
użytkownicy książek - zamiast czytelników :->

Data: 2015-06-12 15:50:28
Autor: kogutek444
napisał(a):

Ktoś mądry widać przewidział, że w społeczeństwie zaczną dominować
użytkownicy książek - zamiast czytelników :->
-- XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

Przeczytaj i streść.

Data: 2015-06-13 01:09:18
Autor: Ikselka
"Wygaszanie Polski".

napisał(a):

[...]

Te 5 linijek tekstu na maturze z polskiego do tej pory śni Ci się po
nocach?

Data: 2015-06-13 11:03:44
Autor: krys

napisał:
[...]

Czytelnicy dawno siedzą na Kindlu

J.

www.kontestacja.com

Data: 2015-06-13 16:09:48
Autor: Ikselka

napisał:
[...]

Książka dla mnie - tylko papierowa. --

Data: 2015-06-13 20:35:15
Autor: Qrczak
"Wygaszanie Polski".

napisał:
[...]

Dlatego - specjalnie dla Ciebie - ciągle tylko na papierze.

doceń to

Data: 2015-06-17 09:50:33
Autor: Przesmiewca
"Wygaszanie Polski".
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

Książka dla mnie - tylko papierowa.

Zalezy.
Papierowa fajnie w domu wieczorem przed kominkiem,
w podrozy czy delegacji jednak wole kindla.

Data: 2015-06-12 19:07:42
Autor: Jarosław Sokołowski
"Wygaszanie Polski".
Qrczak pisze:

[...]

https://youtu.be/N2k12eseF5I -- trochę pracochłonne, ale podobno wyniki
bardzo dobre. Potem wszystko zależy od tego, czy szabaśnik dobry i długo
trzyma ciepło.

--
Jarek

Data: 2015-06-12 19:36:28
Autor: Qrczak
"Wygaszanie Polski".
Dnia 2015-06-12 19:07, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:
Qrczak pisze:

[...]

Jednakże na zimną zimę dzieł trzeba chyba trochę kupić. Mam wyczerpać nakład?

Data: 2015-06-12 21:32:26
Autor: Jarosław Sokołowski
"Wygaszanie Polski".
Qrczak pisze:

[...]

Trzeba szukać też po innych iesbeenach i patrzeć na podawaną wagę.
Ciężkie czasy, człowiek musi ze wszystkim się liczyć.

--
Jarek

Data: 2015-06-12 22:02:07
Autor: Qrczak
"Wygaszanie Polski".
Dnia 2015-06-12 21:32, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:
Qrczak pisze:

[...]

Wiem, ale ważne, a ba! najważniejsze, żeby nie wygasło.

Data: 2015-06-12 22:12:02
Autor: Jarosław Sokołowski
"Wygaszanie Polski".
Qrczak pisze:

[...]

Jeśli jednak wygaśnie, można podeprzeć się fotowoltaiką. Chyba.

--
Jarek

Data: 2015-06-15 12:19:35
Autor: zhbick
"Wygaszanie Polski".

Użytkownik "Jarosław Sokołowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnmnmf8k.ffj.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

Jeśli jednak wygaśnie, można podeprzeć się fotowoltaiką. Chyba.

Bez względu na to, mógłbyś się zainteresować tematem cięcia cytatów przy odpowiadaniu na grupach dyskusyjnych.

Data: 2015-06-15 12:32:04
Autor: Jarosław Sokołowski
"Wygaszanie Polski".
zhbick pisze:

[...]

Kiedyś na ten temat napisałem dłuższe opracowanie. Dawno temu to
było, w ubiegłym wieku jeszcze, ale temat wciąż aktualny. Na pewno
nie zaszkodzi się zapoznać.

--
Jarek

Data: 2015-06-12 20:32:59
Autor: FEniks
"Wygaszanie Polski".
W dniu 2015-06-12 o 18:45, Qrczak pisze:
[...]

To dobrze, będzie zgodnie z zamysłem autora.

Ewa

Data: 2015-06-12 21:33:02
Autor: Jarosław Sokołowski
"Wygaszanie Polski".
Pani Ewa napisała:

[...]

Może nawet z zadumą. To słowo chyba bardziej pasuje.

--
Jarek

Data: 2015-06-13 07:39:41
Autor: cef
"Wygaszanie Polski".
W dniu 2015-06-11 o 01:50, Ikselka pisze:

ISBN: 9788375531817
Rok wydania: 2015
Waga: 1.105 kg
Format: 20.50x25.00 cm

Zabrakło ceny - 50zł. Ale żniwa!

Data: 2015-06-13 09:20:18
Autor: Qrczak
"Wygaszanie Polski".
Dnia 2015-06-13 07:39, obywatel cef uprzejmie donosi:
[...]

Prawdziwy Polak Patriota nie kupi przecie byle czego za 4,99 z kosza w Biedronce.

"Wygaszanie Polski".