Wygięta korba

Data: 2011-05-19 04:25:32
Autor: Bogumił
Wygięta korba
Problem z odgięt± korb± po przyłożeniu przez blaszan± puchę na przejeĽdzie rowerowym. Ociera o ramę. Czy jest do naprawy i ile taka naprawa się ceni ?

Data: 2011-05-19 11:32:23
Autor: Ryszard Mikke
Wygięta korba
Bogumił <kania.bogumil@gmail.com> napisał(a):
Problem z odgi=EAt=B1 korb=B1 po przy=B3o=BFeniu przez blaszan=B1 puch=EA n=
a przeje=BCdzie rowerowym. Ociera o ram=EA. Czy jest do naprawy i ile taka =
naprawa si=EA ceni ?

To sie wymienia na koszt puszkarza.

rmikke

Data: 2011-05-19 13:51:31
Autor: Jacek Maciejewski
Wygięta korba
Dnia Thu, 19 May 2011 04:25:32 -0700 (PDT), Bogumił napisał(a):

Problem z odgięt± korb±

Bodaj przedwczoraj prostowałem stalow± korbę na imadle i kowadle duuuzym
młotem. Skutek pozytywny. Ale te dzisiejsze korby... jakie¶ tam aluminium z
jakim¶ cynkiem... choć jak się zgięła to i odgi±ć się musi. WeĽ i spróbuj o
ile masz dostatecznie duży młotek :)
--
Jacek

Data: 2011-05-19 12:36:52
Autor: Ryszard Mikke
Wygięta korba
Jacek Maciejewski <jacmacwytnij@o2.pl> napisał(a):
> [...]

jakim¶ cynkiem... choć jak się zgięła to i odgi±ć się musi. WeĽ i spróbuj o

...o ile to korba sie zgiela, a nie np. os suportu.

rmikke

Data: 2011-05-19 14:53:13
Autor: cytawa
Wygięta korba
Jacek Maciejewski pisze:
jakim¶ cynkiem... choć jak się zgięła to i odgi±ć się musi.

Swiete slowa. Najlepiej jednak miec dluga rure.  Odkrec pedal, naluz rure na korbe  to wyprostujesz bez problemu.

Jan Cytawa

Data: 2011-05-19 23:21:57
Autor: Saurus
Wygięta korba
Bodaj przedwczoraj prostowałem stalow± korbę na imadle i kowadle duuuzym
młotem. Skutek pozytywny. Ale te dzisiejsze korby... jakie¶ tam aluminium z
jakim¶ cynkiem... choć jak się zgięła to i odgi±ć się musi.

Musi, nie musi, odegnie się tuż obok a jedno z tych miejsc będzie pierwszym gdzie ewentualnie (albo i nie) pęknie.

Data: 2011-05-21 00:41:25
Autor: Dariusz K. Ładziak
Wygięta korba
Użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
Bodaj przedwczoraj prostowałem stalow± korbę na imadle i kowadle duuuzym
młotem. Skutek pozytywny. Ale te dzisiejsze korby... jakie¶ tam aluminium z
jakim¶ cynkiem... choć jak się zgięła to i odgi±ć się musi.

Nie musi. Ma jeszcze do wyboru pękn±ć. Od razu albo zło¶liwiej, w czasie jazdy.

--
Darek

Data: 2011-05-20 00:29:06
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wygięta korba
Bogumił, Thu, 19 May 2011 04:25:32 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
Problem z odgięt± korb± po przyłożeniu przez blaszan± puchę na przejeĽdzie rowerowym. Ociera o ramę. Czy jest do naprawy i ile taka naprawa się ceni ?

Jak napisał Ryszard - takie rzeczy jak cena Cię nie interesuj± (o ile
kolizja nie nast±piła z Twojej winy).

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Wygięta korba