Wygięta korba

Data: 2011-05-21 03:22:24
Autor: Bogumił
Wygięta korba
Już zrobione. Potrzebna była po prostu długa dźwignia w narzędziu i poszło :)Samego narzędzia nie opiszę bo nie jestem serwisantem ale jakieś w domu miałem hydrauliczne chyba [bez elementów z płynami tylko dla hydraulika]. Była lekko wygięta dosłownie z centymetr ale stukała o ramę. A po prostu babeczka wjechała na mnie przy na przejeździe dla rowerów.. Skręcała w prawo i nie zauważyła mnie po prawej ba spojrzała w lewo. Jak się tłumaczyła patrzyła na autobus.Hamowała myślałem że dla mnie... jednak hamowała tak przez cały przejazd.

Wygięta korba