Wygięty hak przerzutki

Data: 2012-07-28 20:38:58
Autor: Rafał VFR
Wygięty hak przerzutki
Mam następujący problem. Zauważyłem, że lekko wygięty jest w stronę koła hak przerzutki (w efekcie czego wózek lekko ociera na najweiększym przełożeniu o szprychy). Gdzieś tam czytałem, że można go odgiąć kluczem francuskim, natomiast to rama alu i nie wiem na ile bezpieczny jest taki zabieg

Witam
Do prostowania haka słuzy urządzenie do prostowania haka (http://www.rowerowysklep.pl/cyclus-przyrzad-do-prostowania-haka-przerzutki-720010-o_l_4690.html)
Mam takowe dlatego taki mądry jestem. Ma tę zaletę, że prostuje się taki hak względem obręczy i jest to dokładne, dobre etc.
W warunkach polowych ludzie wkręcają śruby  w miejsce przerzutki i też jakoś tgam mniej lub bardziej prostują.
W serwisie usługa rzędu 20 - 30 zł.
Jeśli to dość dobry rower a czytając widzę, że nie znasz tematu ja bym albo kupił nowy albo zostawił tę robotę dla kogoś - ale w sumie to ja się nie znam

Wygięty hak przerzutki