Wygięty hak przerzutki

Data: 2012-07-30 23:32:28
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Wygięty hak przerzutki
W dniu 2012-07-27 13:16, Vince pisze:
Witam!

Mam następujący problem. Zauważyłem, że lekko wygięty jest w stronę koła
hak przerzutki (w efekcie czego wózek lekko ociera na najweiększym
przełożeniu o szprychy). Gdzieś tam czytałem, że można go odgiąć kluczem
francuskim, natomiast to rama alu i nie wiem na ile bezpieczny jest taki
zabieg

Można go dogiąć w miarę bezpiecznie, ale z wyczuciem.

Zazwyczaj się do tego używa specjalnego klucza z końcówka wkręcaną
w gwint w haku, ten sam gwint w który się wkręca przerzutkę.

Z braku klucza możesz użyć ośki od piasty (wraz z przedłużką z rurki), oska ma ten sam gwint co otwór w haku.

Pozostawiając jak jest ryzykujesz, że szprychy w końcu zahaczą o wózek przerzutki i ją wyrwą z haka/złamią hak lub inne rewelacje.

Prosty hak zapewnia bardziej kulturalną pracę przerzutki w całym zakresie przełożeń.

Pozdrawiam i powodzenia.

Seco

--
Szukam pracy: