Data: 2012-07-31 06:46:44 | |
Autor: pablo eldiablo | |
Wygięty hak przerzutki | |
Vince <wujek_dobra_rada@o2.pl> napisał(a):
Witam! Cześć, po pierwsze nie rozcentrowuj koła, nie przeciągaj naciągu szprych, nie piłuj przerzutki ani nie rób podobnych bzdur, jakie w tym wątku można przeczytać. Masz skrzywiony hak i to hak trzeba wyprostować. Jak nie masz odpowiedniego klucza do prostowania haka, to pożycz od kolegi tylne koło ze standardową ośką, odkręć szybkozacisk i wyjmij szpilkę zacisku z ośki. Swoje koło miej normalnie zamontowane w tylnych widełkach ramy. Drugie koło wkręcasz w skrzywiony hak i chwytając za obręcz działasz jak dżwignią, prostując hak przerzutki do takiej pozycji, by oba koła tworzyły równoległe płaszczyzny. Nie wal żadnymi młotkami, w ten sposób a) nie będziesz w stanie równo ustawić haka, a najmniejsze skrzywienie w dowolną stronę zaburza pracę przerzutki zmieniając indeksację i b) najłtwiej złamiesz hak. Pozdr., pablo -- |
|
Data: 2012-08-01 05:23:01 | |
Autor: Ignac | |
Wygięty hak przerzutki | |
pablo eldiablo <jazzee@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): po pierwsze nie rozcentrowuj koła, nie przeciągaj naciągu szprych, nie piłuj
przerzutki ani nie rób podobnych bzdur, jakie w tym wątku można przeczytać. Ponieważ nie lubię rozwiązań siłowych to się grzecznie zapytam a co robimy jeżeli (nowa) przerzutka t. jest na śrubę? Ignac -- |
|