Wyginam ¶mia³o cia³o...

Data: 2011-11-23 20:39:43
Autor: yamma
Wyginam ¶mia³o cia³o...
Kurczê, szok! Kto nie ogl±da³, niech ¿a³uje. Jeszcze przy stanie 1:0 ta gra by³a trochê szarpana, jeszcze Zag³êbie co¶ tam próbowa³o wykreowaæ ale po drugiej bramce, to ju¿ by³ popis jednego zespo³u. Ljuboja chyba dzisiaj wiêcej razy zagra³ pi³kê piêt± ni¿ normalnie. Wolski te¿ raz zagra³ tak± pi³kê, ¿e cz³owiek tylko wytrzeszczy³ oczy ze zdumienia. Hapal pope³ni³ kardynalny b³±d, bo nakaza³ swoim pi³karzom graæ otwart± pi³kê na £azienkowskiej i chyba powinien siê cieszyæ, ¿e skoñczy³o siê tylko takim wynikiem.
Niestety, chyba Radovic siê posypa³. :-(
A za 3 dni ca³a Warszawa kibicuje Wi¶le...;-)
yamma

Data: 2011-11-23 21:12:17
Autor: grzeda
Wyginam ¶mia³o cia³o...
W dniu 2011-11-23 20:39, yamma pisze:
Kurczê, szok! Kto nie ogl±da³, niech ¿a³uje. Jeszcze przy stanie 1:0 ta
gra by³a trochê szarpana, jeszcze Zag³êbie co¶ tam próbowa³o wykreowaæ
ale po drugiej bramce, to ju¿ by³ popis jednego zespo³u.

Szacun. Legia ewidentnie zaskoczyla. Pozostaje miec nadzieje, ze Skorza nic w zimie nie popsuje;)

A za 3 dni ca³a Warszawa kibicuje Wi¶le...;-)

Bedziesz mogl jedynie napisac "no coz, Slask mial jak zwykle farta, a do tego Wisla oddala ten mecz po zgodzie";)
We Wroclawiu makabryczne cisnienie. Bilety rozeszly sie 2 razy szybciej niz na Lechie (no ale zasluge przy tym mial poprawiony system dystrybucji). Po raz drugi stadion bedzie pelniutki.

pozdr
PG

Data: 2011-11-24 08:49:07
Autor: Rychu
Wyginam ¶mia³o cia³o...
W dniu 2011-11-23 21:12, grzeda pisze:
We Wroclawiu makabryczne cisnienie. Bilety rozeszly sie 2 razy szybciej
niz na Lechie (no ale zasluge przy tym mial poprawiony system
dystrybucji). Po raz drugi stadion bedzie pelniutki.

Po ile Wy te bilety macie, ¿e kolejny raz bêdziecie
graæ mecz przy komplecie na trybunach?

Rychu

Data: 2011-11-24 19:54:21
Autor: grzeda
Wyginam ¶mia³o cia³o...
W dniu 2011-11-24 08:49, Rychu pisze:
[...]

No ja kupilem za 35 (wzdluz lini bocznej). Naprzeciwko mojej jest za 45. Za bramkami po 20. Chyba nie jest jakos specjalnie drogo. Craxa wystawia bilety na grouponie po 6 zl ;)

pozdr
PG

Data: 2011-11-24 20:32:41
Autor: Cavallino
Wyginam ¶mia³o cia³o...
U¿ytkownik "grzeda" <awelp1983@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jam3s2$on$1inews.gazeta.pl...
[...]

¯e co?
To jest cholernie tanio i to wszystko t³umaczy.
Na Lechu jest minimum 2-4 razy dro¿ej.

Data: 2011-11-24 22:32:01
Autor: KASA
Wyginam ¶mia³o cia³o...
W dniu 2011-11-24 20:32, Cavallino pisze:

¯e co?
To jest cholernie tanio i to wszystko t³umaczy.
Na Lechu jest minimum 2-4 razy dro¿ej.

Móg³by¶ wyt³umaczyæ jak Ci wysz³o to "minimum 2-4 razy dro¿ej"? Bo z tego co ja widzê we wszystkich poza jednym przypadkiem ceny nie s± nawet dwa razy wiêksze. Bior±c pod uwagê mecz z Lechi± to ró¿nica wynosi raptem 10-15z³ (20-35, 35-45, 45-55). Przy meczu z Wis³± ró¿nica wynosi 20-25z³ (20-45, 35-55, 45-70).

Cholernie tanio z zespo³ów z nowym stadionem maj± na Cracovii (bilety od 10z³, kobiety za 1z³). Tanio jest te¿ w Lubinie (bilety od 15z³, na derby by³y za 5z³). W Gdañsku mniej wiêcej tyle co we Wroc³awiu. Na Wi¶le troszkê dro¿ej. Zdecydowanie najdro¿ej jest na Legii (bilety na prost± na dro¿szy mecz w cenach 90-130z³).

Pozdrawiam
KASA

Data: 2011-11-25 18:44:55
Autor: Cavallino
Wyginam ¶mia³o cia³o...
U¿ytkownik "KASA" <nietoperz.onk@g.m.a.i.l> napisa³ w wiadomo¶ci news:

Móg³by¶ wyt³umaczyæ jak Ci wysz³o to "minimum 2-4 razy dro¿ej"?

*2 to ju¿ sam policzy³e¶, zreszt± ¼le, bo bilet na prost± kosztuje na Lechu 70 z³, a na ¦l±sku 35, czyli ró¿nica na interesuj±ce miejsca jest dwukrotna.
No i nie ma biletów rodzinnych, wiêc id±c w 2+2 wej¶cie na Lecha kosztuje 210 z³, a na ¦l±sk 50.
Ponad 4 razy dro¿ej.

Data: 2011-11-26 02:46:33
Autor: KASA
Wyginam ¶mia³o cia³o...
Da³em Ci szansê na wyt³umaczenie, b³êdnie liczy³em, ¿e przyznasz siê do b³êdu ale widzê, ¿e nie ma na to szans. Wcze¶niej poda³em ró¿nice w cenach odpowiadaj±cych sobie kategorii. Mieszaj±c kategorie mo¿na sobie udowodniæ wszystko, ale przecie¿ nie o to chodzi...

W dniu 2011-11-25 18:44, Cavallino pisze:
bilet na prost± kosztuje na
Lechu 70 z³, a na ¦l±sku 35, czyli ró¿nica na interesuj±ce miejsca jest
dwukrotna.

Oczywi¶cie "zapomnia³e¶" napisaæ ¿e bilet na prost± na Lechu kosztuje te¿ 55z³ a na ¦l±sku 45z³. Przy meczach tañszych bilety na prost± na Lechu kosztuj± 45z³ czyli tyle samo co na ¦l±sku.

No i nie ma biletów rodzinnych, wiêc id±c w 2+2 wej¶cie na Lecha
kosztuje 210 z³, a na ¦l±sk 50.
Ponad 4 razy dro¿ej.

Osoba poni¿ej 13 roku ¿ycia za bilet na prost± na mecz z Lechi± na Lechu zap³aci 23z³, we Wroc³awiu na takie samo miejsce bilet bêdzie kosztowa³ 40z³. I w tym momencie uprawiaj±c Cavallinologiê móg³bym napisaæ, ¿e bilety we Wroc³awiu s± prawie dwa razy dro¿sze od biletów w Poznaniu.

KASA

Data: 2011-11-26 13:02:07
Autor: Cavallino
Wyginam ¶mia³o cia³o...
U¿ytkownik "KASA" <nietoperz.onk@g.m.a.i.l> napisa³ w wiadomo¶ci news:japge6$7qp$1inews.gazeta.pl...
Da³em Ci szansê na wyt³umaczenie, b³êdnie liczy³em, ¿e przyznasz siê do b³êdu ale widzê, ¿e nie ma na to szans.

Ale jakiego znowu b³êdu?
Wszystko siê zgadza, wjazd dla rodziny na ¦l±sk to 50 z³, na Lecha 210 z³.
4 razy dro¿ej.

Wjazd dla jednej osoby na ¶rodek prostej na ¦l±sk to 35 z³, na Lecha 70 z³.
2 razy dro¿ej.

Dok³adnie tak napisa³em, 2-4 razy dro¿ej.
Do jakiego b³êdu niby mia³by siê przyznawaæ?

Je¶li ju¿ to Ty powiniene¶, przynajmniej dopóki nie wyka¿esz, ¿e 210-50=25

Wcze¶niej poda³em ró¿nice w
cenach odpowiadaj±cych sobie kategorii.

Nie, nie poda³e¶.
Na ¶rodku prostej bilety na Lechu s± dro¿sze ni¿ na koñcówkach.,
A ¿e w³a¶nie tam zwyk³em siadaæ na meczach, to w³a¶nie te ceny porównywa³em.

[...]

Na koñcówkê prostej - i owszem.

a na ¦l±sku 45z³. Przy meczach tañszych bilety na prost± na Lechu kosztuj± 45z³ czyli tyle samo co na ¦l±sku.

Dziwne, bo ja widzê 35 z³ na trybunê C na ¦l±sku i 55 z³ za kategoriê A na Lechu.

Je¶li u ciebie to tyle samo, czyli 55=35 to nie dziwiê siê, ¿e siê nie dogadamy, mnie takiej matematyki nie uczyli.

[...]

Nie - zap³aci od 23 do 28 z³, w zale¿no¶ci od miejsca które wybierze.

we Wroc³awiu na takie samo miejsce bilet bêdzie kosztowa³ 40z³. I

Na ¦l±sku zap³aci za tañszy mecz na trybunie C równie¿ 28 z³.
A jak pójdzie z rodzicami, to nie zap³aci nic, bo wejdzie za friko.
Mo¿esz sobie pomno¿yæ 0 * ile chcesz i nadal bêdzie to prawda, wiêc bilety na ¦l±sku mog± byæ tañsze od tych na Lecha o miliony razy, jak dobrze wyszukasz takie sytuacje.

Data: 2011-11-24 23:44:34
Autor: grzeda
Wyginam ¶mia³o cia³o...
W dniu 2011-11-24 20:32, Cavallino pisze:

¯e co?
To jest cholernie tanio i to wszystko t³umaczy.

Do tego lider, mecz z mistrzem, ze zgoda, nowy stadion itd. Nastepne 2 mecze to tez pewnie beda komplety (inauguracja wiosny z Ruchem, a pozniej Legia).

Na Lechu jest minimum 2-4 razy dro¿ej.

No troche Cie ponioslo;)

pozdr
PG

Data: 2011-11-25 18:45:18
Autor: Cavallino
Wyginam ¶mia³o cia³o...
U¿ytkownik "grzeda" <awelp1983@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:

Na Lechu jest minimum 2-4 razy dro¿ej.

No troche Cie ponioslo;)

Niestety nie, umiem liczyæ.

Data: 2011-11-26 00:26:43
Autor: grzeda
Wyginam ¶mia³o cia³o...
W dniu 2011-11-25 18:45, Cavallino pisze:
U¿ytkownik "grzeda" <awelp1983@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:

Na Lechu jest minimum 2-4 razy dro¿ej.

No troche Cie ponioslo;)

Niestety nie, umiem liczyæ.

Znalazlem poznanskie ceny na Legie. Strzelam, ze w Poznaniu drozszych nie bedzie. Od 55 do 75 zl. Ulgowe pomijam.

Tylko nie wyjezdzaj z pucharami.

pozdr
PG

Data: 2011-11-26 12:51:25
Autor: Cavallino
Wyginam ¶mia³o cia³o...
U¿ytkownik "grzeda" <awelp1983@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jap87m$mec$1inews.gazeta.pl...
[...]

No w³a¶nie.
Za 1 osobê.
Na ¦l±sk za 50 z³ wesz³aby ca³a moja rodzina.

Ulgowe pomijam.

Czyli 4*75=300.
Na ¦l±sku 50.
6 razy taniej.

Data: 2011-11-24 01:51:04
Autor: smiglostopy
Wyginam ¶mia³o cia³o...
yamma <yamma@wp.pl> napisa³(a):
[...]

Juz z Lechia zagrali bardzo ladnie. Od zwyciestwa ze Spartakiem jakby cos sie odetkalo. Graja ladnie, skutecznie i na luzie. Mozna wreszcie ogladac mecz dla widowiska pilkarskiego, a nie tylko dlatego, ze gra Legia. Dawno juz tak nie bylo.

Hapal pope³ni³ kardynalny b³±d, bo nakaza³ swoim pi³karzom graæ otwart± pi³kê na £azienkowskiej i chyba powinien siê cieszyæ, ¿e skoñczy³o siê tylko takim wynikiem.

Pewnie by przegrali tak czy srak. Dobrze ze nie murowal. Przynajmniej sobie chlopaki pograli i nie musza sie wstydzic.
Niestety, chyba Radovic siê posypa³. :-(

Mam nadzieje ze nie. Dobrze jednak zeby sobie odpoczal przed PSV. Jest komu grac.

A za 3 dni ca³a Warszawa kibicuje Wi¶le...;-)

Yamma, ty nie bluznij bo az w oczy kluje. Slask niech sobie gra co ma grac. Nie ma sie co na innych ogladac. Wystarczy wygrac wszystko do konca sezonu i mamy Mistrza:)

Data: 2011-11-24 08:10:59
Autor: yamma
Wyginam ¶mia³o cia³o...
smiglostopy  wrote:
yamma <yamma@wp.pl> napisa³(a):

Niestety, chyba Radovic siê posypa³. :-(

Mam nadzieje ze nie. Dobrze jednak zeby sobie odpoczal przed PSV.
Jest komu grac.

Ja tam bym na miejscu Skor¿y jednak nie szala³ z PSV. Awans jest a PSV, to jednak wy¿sza pó³ka i chyba nie ma co zamêczaæ podstawowego sk³adu w meczu, który i tak bêdzie bardzo ciê¿ko wygraæ. Zw³aszcza, ¿e potem mamy powtórkê z Zag³êbiem a oni w tê pi³kê jednak trochê graæ potrafi±, wczoraj kilka razy ograli naszych defensorów. Najlepiej gdyby wystawi³ tych, którzy maj± i¶æ pod m³otek: Rze¼niczak a¿ przebiera nó¿kami, mo¿e Knezevic, np. dla takiego £ukasika, to by³aby ogromna inwestycja w przysz³o¶æ - niech ch³opaki poka¿± siê z jak najlepszej strony.

[...]

No dobra! Ostatecznie mo¿e byæ remis. :-)
yamma

Data: 2011-11-24 15:57:47
Autor: Fedor
Wyginam ¶mia³o cia³o...
W dniu 2011-11-24 08:10, yamma pisze:
Ja tam bym na miejscu Skor¿y jednak nie szala³ z PSV. Awans jest a PSV,
to jednak wy¿sza pó³ka i chyba nie ma co zamêczaæ podstawowego sk³adu w
meczu, który i tak bêdzie bardzo ciê¿ko wygraæ.

Wg skorzy to bedzie mecz o 1. miejsce i nie beda odpuszczac i kombinowac. [z konferencji po meczu z Zaglebiem]

Data: 2011-11-25 15:57:17
Autor: smiglostopy
Wyginam ¶mia³o cia³o...
Fedor <nie@mam.ru> napisa³(a):
Wg skorzy to bedzie mecz o 1. miejsce i nie beda odpuszczac i kombinowac. [z konferencji po meczu z Zaglebiem]

No i mam nadzieje ze tak wyjda. Wiadomo ze PSV to zdecydowanie najsilniejsza druzyna w grupie, ale awans jest zapewniony i nie ma nic do stracenia. Latwiej bedzie przelknac porazke po ladnej, ofensywnej grze (choc wiem, ze jesli tak zagraja to bedzie do przodu;), niz ciulac 0:0 ultra defensywna taktyka.

Data: 2011-11-25 17:11:18
Autor: grzeda
Wyginam ¶mia³o cia³o...
W dniu 2011-11-25 16:57, smiglostopy pisze:

Latwiej
bedzie przelknac porazke po ladnej, ofensywnej grze (choc wiem, ze jesli tak
zagraja to bedzie do przodu;),

O, to jest dobre;) Gdyby Wisla sie nie bronila w meczach z APOELem, to tez by byla do przodu;)

pozdr
PG

Data: 2011-11-25 18:02:39
Autor: smiglostopy
Wyginam ¶mia³o cia³o...
grzeda <awelp1983@gazeta.pl> napisa³(a):
> [...]

> zagraja to bedzie do przodu;),

O, to jest dobre;) Gdyby Wisla sie nie bronila w meczach z APOELem, to tez by byla do przodu;)

A co Wisla ma wspolnego z gra Legii w pucharach? --

Data: 2011-11-26 00:19:46
Autor: grzeda
Wyginam ¶mia³o cia³o...
W dniu 2011-11-25 19:02,  smiglostopy pisze:

A co Wisla ma wspolnego z gra Legii w pucharach?

To, ze Legia moze sobie chciec grac ofensywnie. Myslisz, ze Wisla chciala sie bronic?

pozdr
PG

Data: 2011-11-25 23:55:13
Autor: smiglostopy
Wyginam ¶mia³o cia³o...
> [...]

> A co Wisla ma wspolnego z gra Legii w pucharach?

To, ze Legia moze sobie chciec grac ofensywnie. Myslisz, ze Wisla chciala sie bronic?

No i mam nadzieje, ze znowu bedzie chciala i zagra. Zreszta tak jak do tej pory (z wyjatkiem meczu z Turkiem). O Wisle w LM byl juz watek i chyba wszystko zostalo tam napisane. Jak na razie, wystepy w pucharach Legii i Wisly to dwa bieguny, wiec nie porownuj. Legia z PSV wcale nie stoi na straconej pozycji. Obie druzyny maja zapewniony awans i nie wiadomo z jakim nastawieniem Holendrzy przyjada do Warszawy. Legia jest na fali, gramy u siebie. Jestem dobrej mysli. Poza tym, idziemy po puchar, tak wiec z kim wygrywac jak nie z PSV?;)

Data: 2011-11-26 12:50:24
Autor: Cavallino
Wyginam ¶mia³o cia³o...
U¿ytkownik "grzeda" <awelp1983@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jap7qg$l9r$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-11-25 19:02,  smiglostopy pisze:

A co Wisla ma wspolnego z gra Legii w pucharach?

To, ze Legia moze sobie chciec grac ofensywnie. Myslisz, ze Wisla chciala sie bronic?

Ja dok³adnie tak uwa¿am, ¿e taki by³ plan.
Maaskant nigdy innego nie stosowa³.

Wyginam ¶mia³o cia³o...