Wyginam ¶mia³o cia³o...

Data: 2011-11-24 01:51:04
Autor: smiglostopy
Wyginam ¶mia³o cia³o...
yamma <yamma@wp.pl> napisa³(a):
Kurczê, szok! Kto nie ogl±da³, niech ¿a³uje. Jeszcze przy stanie 1:0 ta gra by³a trochê szarpana, jeszcze Zag³êbie co¶ tam próbowa³o wykreowaæ ale po drugiej bramce, to ju¿ by³ popis jednego zespo³u. Ljuboja chyba dzisiaj wiêcej razy zagra³ pi³kê piêt± ni¿ normalnie. Wolski te¿ raz zagra³ tak± pi³kê, ¿e cz³owiek tylko wytrzeszczy³ oczy ze zdumienia.

Juz z Lechia zagrali bardzo ladnie. Od zwyciestwa ze Spartakiem jakby cos sie odetkalo. Graja ladnie, skutecznie i na luzie. Mozna wreszcie ogladac mecz dla widowiska pilkarskiego, a nie tylko dlatego, ze gra Legia. Dawno juz tak nie bylo.

Hapal pope³ni³ kardynalny b³±d, bo nakaza³ swoim pi³karzom graæ otwart± pi³kê na £azienkowskiej i chyba powinien siê cieszyæ, ¿e skoñczy³o siê tylko takim wynikiem.

Pewnie by przegrali tak czy srak. Dobrze ze nie murowal. Przynajmniej sobie chlopaki pograli i nie musza sie wstydzic.
Niestety, chyba Radovic siê posypa³. :-(

Mam nadzieje ze nie. Dobrze jednak zeby sobie odpoczal przed PSV. Jest komu grac.

A za 3 dni ca³a Warszawa kibicuje Wi¶le...;-)

Yamma, ty nie bluznij bo az w oczy kluje. Slask niech sobie gra co ma grac. Nie ma sie co na innych ogladac. Wystarczy wygrac wszystko do konca sezonu i mamy Mistrza:)

Data: 2011-11-24 08:10:59
Autor: yamma
Wyginam ¶mia³o cia³o...
smiglostopy  wrote:
yamma <yamma@wp.pl> napisa³(a):

Niestety, chyba Radovic siê posypa³. :-(

Mam nadzieje ze nie. Dobrze jednak zeby sobie odpoczal przed PSV.
Jest komu grac.

Ja tam bym na miejscu Skor¿y jednak nie szala³ z PSV. Awans jest a PSV, to jednak wy¿sza pó³ka i chyba nie ma co zamêczaæ podstawowego sk³adu w meczu, który i tak bêdzie bardzo ciê¿ko wygraæ. Zw³aszcza, ¿e potem mamy powtórkê z Zag³êbiem a oni w tê pi³kê jednak trochê graæ potrafi±, wczoraj kilka razy ograli naszych defensorów. Najlepiej gdyby wystawi³ tych, którzy maj± i¶æ pod m³otek: Rze¼niczak a¿ przebiera nó¿kami, mo¿e Knezevic, np. dla takiego £ukasika, to by³aby ogromna inwestycja w przysz³o¶æ - niech ch³opaki poka¿± siê z jak najlepszej strony.

[...]

No dobra! Ostatecznie mo¿e byæ remis. :-)
yamma

Data: 2011-11-24 15:57:47
Autor: Fedor
Wyginam ¶mia³o cia³o...
W dniu 2011-11-24 08:10, yamma pisze:
Ja tam bym na miejscu Skor¿y jednak nie szala³ z PSV. Awans jest a PSV,
to jednak wy¿sza pó³ka i chyba nie ma co zamêczaæ podstawowego sk³adu w
meczu, który i tak bêdzie bardzo ciê¿ko wygraæ.

Wg skorzy to bedzie mecz o 1. miejsce i nie beda odpuszczac i kombinowac. [z konferencji po meczu z Zaglebiem]

Data: 2011-11-25 15:57:17
Autor: smiglostopy
Wyginam ¶mia³o cia³o...
Fedor <nie@mam.ru> napisa³(a):
Wg skorzy to bedzie mecz o 1. miejsce i nie beda odpuszczac i kombinowac. [z konferencji po meczu z Zaglebiem]

No i mam nadzieje ze tak wyjda. Wiadomo ze PSV to zdecydowanie najsilniejsza druzyna w grupie, ale awans jest zapewniony i nie ma nic do stracenia. Latwiej bedzie przelknac porazke po ladnej, ofensywnej grze (choc wiem, ze jesli tak zagraja to bedzie do przodu;), niz ciulac 0:0 ultra defensywna taktyka.

Data: 2011-11-25 17:11:18
Autor: grzeda
Wyginam ¶mia³o cia³o...
W dniu 2011-11-25 16:57, smiglostopy pisze:

Latwiej
bedzie przelknac porazke po ladnej, ofensywnej grze (choc wiem, ze jesli tak
zagraja to bedzie do przodu;),

O, to jest dobre;) Gdyby Wisla sie nie bronila w meczach z APOELem, to tez by byla do przodu;)

pozdr
PG

Data: 2011-11-25 18:02:39
Autor: smiglostopy
Wyginam ¶mia³o cia³o...
grzeda <awelp1983@gazeta.pl> napisa³(a):
> [...]

> zagraja to bedzie do przodu;),

O, to jest dobre;) Gdyby Wisla sie nie bronila w meczach z APOELem, to tez by byla do przodu;)

A co Wisla ma wspolnego z gra Legii w pucharach? --

Data: 2011-11-26 00:19:46
Autor: grzeda
Wyginam ¶mia³o cia³o...
W dniu 2011-11-25 19:02,  smiglostopy pisze:

A co Wisla ma wspolnego z gra Legii w pucharach?

To, ze Legia moze sobie chciec grac ofensywnie. Myslisz, ze Wisla chciala sie bronic?

pozdr
PG

Data: 2011-11-25 23:55:13
Autor: smiglostopy
Wyginam ¶mia³o cia³o...
> [...]

> A co Wisla ma wspolnego z gra Legii w pucharach?

To, ze Legia moze sobie chciec grac ofensywnie. Myslisz, ze Wisla chciala sie bronic?

No i mam nadzieje, ze znowu bedzie chciala i zagra. Zreszta tak jak do tej pory (z wyjatkiem meczu z Turkiem). O Wisle w LM byl juz watek i chyba wszystko zostalo tam napisane. Jak na razie, wystepy w pucharach Legii i Wisly to dwa bieguny, wiec nie porownuj. Legia z PSV wcale nie stoi na straconej pozycji. Obie druzyny maja zapewniony awans i nie wiadomo z jakim nastawieniem Holendrzy przyjada do Warszawy. Legia jest na fali, gramy u siebie. Jestem dobrej mysli. Poza tym, idziemy po puchar, tak wiec z kim wygrywac jak nie z PSV?;)

Data: 2011-11-26 12:50:24
Autor: Cavallino
Wyginam ¶mia³o cia³o...
U¿ytkownik "grzeda" <awelp1983@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jap7qg$l9r$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-11-25 19:02,  smiglostopy pisze:

A co Wisla ma wspolnego z gra Legii w pucharach?

To, ze Legia moze sobie chciec grac ofensywnie. Myslisz, ze Wisla chciala sie bronic?

Ja dok³adnie tak uwa¿am, ¿e taki by³ plan.
Maaskant nigdy innego nie stosowa³.

Wyginam ¶mia³o cia³o...