Wyginanie kierownicy - szukam producenta

Data: 2011-02-01 07:05:00
Autor: PeJot
Wyginanie kierownicy - szukam producenta
W dniu 2011-01-31 15:16, Piotr Åšmiech pisze:
Czy znacie w Polsce jakiś zakład - producenta kierownic rowerowych?
Sprawa nie jest prosta, bo kierownica musi być z odpowiedniego stopu, tak aby
się nie połamała w nieoczekiwanym momencie.
Samo gięcie będzie proste: ~22.5st., promień wynikający ze średnicy rurki
(1"), rurka nie musi być cieniowana na końcach, ani anodowana.
Niestety nie znalazłem żadnego zakładu "spoza branży". Próbowałem giąć na
gorąco stop PA38 (z piaskiem w środku), ale "gówno wyszło" (wygiął się ładnie,
ale stracił na wytrzymałości bardzo).

Spytaj może na pl.sci.inzynieria. I nie oczekuj,  że część custom made bÄ™dzie lekka i mocna jak fabryczna.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Wyginanie kierownicy - szukam producenta