Wyginiecie jak dinozaury

Data: 2010-05-29 12:55:59
Autor: Pistacjusz
Wyginiecie jak dinozaury
to do was plalfonsy.

Sprawa jest bardzo prosta. Agenci SB, WSI, kapusie, ruska agentura -
wszyscy są już bardzo zaawansowani wiekiem. Ile jeszcze pożyje Walter,
Wałęsa,
Bartoszewski, Kutz, Wajda, Olbrychski? A kogo mają w młodych kadrach?
Ludzi bezideowych, karierowiczów, nieukorzenione rodziny, ludzi
słabych, źle wykształconych i głupich. Na dodatek na tych ludzi nie ma
już takich haków jak na tatusiów i dziadków. Nie da się też stworzyć
tak silnej państwowej agentury bo państwo ledwo dycha. Dlatego to
młode pokolenie nie będzie najmniejszą przeszkodą. Wystarczy lekko
uderzyć a będą uciekać, wystarczy obiecać a będą się łasić.

Jedyną nadzieją układu jest więc obca zbrojna interwencja.

Ale tutaj pojawia się pewna przeszkoda.

Data: 2010-05-29 22:19:39
Autor: precz z gnomem
Wyginiecie jak dinozaury

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał

[...]

Ile jeszcze pożyje Rydzyk bez którego pis nic nie znaczy? Ile jeszcze pożyją mohery? Jak długo Kaczyński będzie jeszcze sprzedawał telefony na Jasnej Górze? Ile razy pisuarowy ciemnogród będzie się wycofywał z IV RP? Jak długo można ludziom wmawiac, że trzeba skończyc z wojną polsko - polską, jeżeli się tę wojnę wywołało? Jak długo można ludziom wmawiac, że jest jakiś układ, jeżeli się nie potrafi tego układu udowodnic? Jak długo jeszcze można siac nienawiśc w stosunku do sąsiadów? Itd, itp, et cetera.....

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-05-29 13:37:30
Autor: Pistacjusz
Wyginiecie jak dinozaury

[...]

To nie ma znaczenia. Wasze powiązania się nie utrzymają a nasze tak.
 Dużo ważniejsza jest jakość ludzi niż ilość.

Data: 2010-05-29 22:41:19
Autor: A
Wyginiecie jak dinozaury

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:dbf6ca29-9833-4763-bc02-8b30aa277c13z33g2000vbb.googlegroups.com...

To nie ma znaczenia.
Wasze powiązania się nie utrzymają a nasze tak.

To się nam układ objawił.

Data: 2010-05-29 22:26:55
Autor: Jacek Kawecki
Wyginiecie jak dinozaury
Użytkownik... he he - precz z gnomem raczył napisać:
[...]

Miejmy nadzieję, że powyzdychają szybciorem. Kostucha już puka do ich drzwi.
--
Wolisz karmić kota, czy kaszalota? Decyzja należy do ciebie!

Data: 2010-05-30 10:15:34
Autor: Rafał Lepudruk
Wyginiecie jak dinozaury

Użytkownik "Jacek Kawecki" <"pora.na"@telesfora.com.pl> napisał w wiadomości news:htrt9r$qtv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ładnio to tak podszywać się pod kogoś innego?! Jesteś kapusiem PiS czy PO?

R.L.

Data: 2010-05-30 17:12:36
Autor: cyc
Wyginiecie jak dinozaury

Użytkownik "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:htrsst$pn7$1inews.gazeta.pl...

[...]

Przeciez te pisodurnie sa  tak glupie , ze nawet nie widza rzeczywistosci taka jaka faktycznie  jest . Nie widza tego , ze ich elektorat to glownie prymitywni radiomaryjni starcy po 7 klasach i szczatkowa czesc mlodziezy  co najwyzej po zawodowkach  . To zreszta mozna zauwazyc rowniez na tej grupie . Same niemal prymitywy , chamy , glupcy  i koltuny .

cyc

Data: 2010-05-29 22:42:24
Autor: Lorn
Wyginiecie jak dinozaury
Pistacjusz pisze:
to do was plalfonsy.

Średni wiek wyborcy wskazuje na zupełnie inną partię niż PO :>

Data: 2010-05-29 14:08:16
Autor: Pistacjusz
Wyginiecie jak dinozaury
On 29 Maj, 22:42, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Pistacjusz pisze:

> to do was plalfonsy.

Średni wiek wyborcy wskazuje na zupełnie inną partię niż PO :>

Bardzo się mylisz ale to dobrze.
Ludzi którzy głosują na PiS to jest 15-20 procent społeczeństwa i
podobnie jest z PO.
Średnia wieku tych co przychodzą na zebrania i wiece jest nawet wyższa
w PO, sam widziałem.
Fanatycznie PO popierają ludzie przeważnie po 60tce. Wrażenie tego, że
PO popierają młodzi wynika
stąd, że na uczelniach organizuje się spędy które potem pokazuje
telewizja a także stąd, że udało się wam raz zmobilizować młodą
emigrację.
Ale nawet gdybyś miał rację to nie w tym rzecz. Wasz problem polega na
tym, że nie macie kim zastąpić ludzi którzy są waszymi opiekunami..

Data: 2010-05-29 23:14:05
Autor: Lorn
Wyginiecie jak dinozaury
Pistacjusz pisze:

to do was plalfonsy.
Średni wiek wyborcy wskazuje na zupełnie inną partię niż PO :>

Bardzo się mylisz

Nie sądzę :>

Ale nawet gdybyś miał rację

Mam rację.

Wasz problem polega na
tym, że nie macie kim zastąpić ludzi którzy są waszymi opiekunami.

Jaruś zatrudnił w rządzie opiekuna Komorowskiego, który posłał go do paki. :> O takich opiekunach piszesz? :>

Data: 2010-05-29 14:34:48
Autor: Pistacjusz
Wyginiecie jak dinozaury
On 29 Maj, 23:14, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Pistacjusz pisze:

> Bardzo się mylisz

Nie sądzę :>

Tym lepiej.

> Ale nawet gdybyś miał rację

Mam rację.

> Wasz problem polega na
> tym, że nie macie kim zastąpić ludzi którzy są waszymi opiekunami.

Jaruś zatrudnił w rządzie opiekuna Komorowskiego, który posłał go do
paki. :> O takich opiekunach piszesz? :>

Oczywiście, że o takich też.
Zresztą sam pomyśl, umiera Walter i zostaje syn. Stara się ale ma już
mniej zobowiązań. Zresztą też nie jest młody.

Data: 2010-05-29 23:42:59
Autor: Lorn
Wyginiecie jak dinozaury

Pistacjusz pisze:
[...]

Martwiłbym się bardziej mediami publicznymi i bajzlem jaki tam panuje. Nie pamiętam takiego burdelu od 1989. Nawet za SLD nie było tak tragicznie. Póki co stary Walter dobrze się trzyma, a prawo dziedziczenia pozostaje w mocy. :>

Data: 2010-05-29 16:29:47
Autor: Pistacjusz
Wyginiecie jak dinozaury

[...]

TVP była kiedyś bardziej instytucją nie taką w której inni mają wpływy
ale taką która sama ma wpływy.W dalszym ciągu to jest bardzo
specyficzne i zamknięte środowisko. Przejęcie TVP przez Agorę niewiele
wam da teraz - czasy się trochę zmieniły, trzeba było brać od Rywina
albo lepiej popsuć śmigłowiec. Zresztą Agorę nie stać teraz na
inwestycje.
Walter to stary dziad, faktycznie wszystko od ok pięciu lat załatwia
syn, stary tylko przekazuje instrukcje. Już widać, że jak starego
zabraknie to syn trzy razy skalkuluje zanim wykona polecenie.
No więc wygląda na to, że wasza cała nadzieja na przyszłość to jednak
Bundeswera albo Ruscy.

Data: 2010-05-30 01:45:01
Autor: Lorn
Wyginiecie jak dinozaury
Pistacjusz pisze:
[...]

Szczególnie gdy wyrzuca się redaktorów za odmienne poglądy kolidujące z zarządem TVP.

Przejęcie TVP przez Agorę niewiele
wam da teraz

Przez Agorę? TVP póki co finansowana jest z budżetu Państwa... Nie przypominam sobie prywatyzacji TVP.

czasy się trochę zmieniły, trzeba było brać od Rywina
albo lepiej popsuć śmigłowiec. Zresztą Agorę nie stać teraz na
inwestycje.

Co ma Agora do TVP?

[...]

Czyli mamy tak z natury Polskich doświadczeń nienawidzić Niemców i Rosjan? Przepraszam, ale ma Pan lat 70? Czy się Pan zastanowił nad przyszłością swoich dzieci? Wnuków? Należy prowadzić politykę zagraniczną rozważnie... Tak jak teraz jest prowadzona... Przyjaciele, ale od naszych spraw wara,. Zamiast tupać nóżkami i obrażać się, należy korzystać z tego co nasze i z tego co można zyskać od sąsiadów. Przypomnę, że mamy XXI wiek, jeśli to Panu umknęło. :>

Data: 2010-05-29 17:59:18
Autor: Pistacjusz
Wyginiecie jak dinozaury

> [...]
> specyficzne i zamknięte środowisko.

Szczególnie gdy wyrzuca się redaktorów za odmienne poglądy kolidujące z

W wyrzucaniu za poglady dużo lepsza jest GW, Tok Fm, Wprost, Newswek
itd,.
A ostanio Supersatcja. Natomiast w TVP toleruje się całą gamę
poglądów, ot choćby Lisa czy
Kraśkę. W Polityce, GW czy TVN w ogóle nie ma szansy zatrrudnienia bez
"właściwych" pogladów.
Została wam już tylko cenzura i przemoc.
To oznaka słabości a nie siły.

> Przejęcie TVP przez Agorę niewiele
> wam da teraz

Przez Agorę? TVP póki co finansowana jest z budżetu Państwa... Nie
przypominam sobie prywatyzacji TVP.

Bo do niej nie doszło, Michnik miał za mało kasy, chciał kupić taniej.

> czasy się trochę zmieniły, trzeba było brać od Rywina
> albo lepiej popsuć śmigłowiec. Zresztą Agorę nie stać teraz na
> inwestycje.

Co ma Agora do TVP?

Pan raczy żartować? Od dawna próbowali przejąć przynajmniej trójkę i
regionalne.

> [...]

korzystać z tego co nasze i z tego co można zyskać od sąsiadów.
Przypomnę, że mamy XXI wiek, jeśli to Panu umknęło. :>

Zmienia Pan temat. Nie utrzymacie władzy w ten sposób. Wasze kadry to
stare dziadki
szachujące się teczkami i współpracą z GRU. Póki te dziadki żyją macie
mniej więcej
kontrolę nad całością ale coraz słabszą. Tyle chciałem powiedzieć.

Ale skoro poruszył Pan nowy temat to odpowiem pytaniem. Skoro wokół
sami "przyjaciele" to czemu Niemcy utrzymują sporą armię? Na parady
wsród "przyjaciół"? A w obwodzie kaliningradzkim to pewnie FR szykuje
się na desant czeczenów z Bałtyku?

Widzę, że jest Pan zwolennikiem miłości z naszymi "przyjaciółmi'.
Radzę zastanowić się już teraz kogo bardziej Pan kocha. Później wybór
może być już ograniczony. Wlaściwie to wypadałoby zapytać też żonę
córkę itd. Wie Pan, Rosjanie kochają podobno bardziej intensywnie ale
Niemcy są czyściejsi.

Data: 2010-05-30 10:14:13
Autor: Rafał Lepudruk
Wyginiecie jak dinozaury

[...]

Gdybyś potrafił logicznie myśleć nie pisałbyś takch bzdur. Jarosław
Kaczyński mimo, że wciąż jest kawalerem i wzrostu dzieciaka z podstawówki do
młodzieży nie należy. To staruszek kończący w czerwcu 62 lata.
SZEDŚĆDZIESIĄT DWA!  To to samo pokolenie co ty. Wyginiecie jak dinozaury!
;-).

R.L.

Data: 2010-05-30 14:07:45
Autor: matusm
Wyginiecie jak dinozaury

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c021ebb$0$17083$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Słuszna uwaga bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-05-30 14:06:26
Autor: matusm
Wyginiecie jak dinozaury

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:00d65f89-d7f1-4ad8-9d3f-44e5b8e2a979m21g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

To jest zaledwie przyczółek  ,ktoś nadzoruje wykonanie poleceń,dalej mają ukradzione społeczeństwu pieniądze,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Wyginiecie jak dinozaury