Wyglada na to, ze Bosak znalazl wreszcie kamuflaz :)

Data: 2009-09-23 10:06:55
Autor: VicAbarca
Wyglada na to, ze Bosak znalazl wreszcie kamuflaz :)
Data: 2009-09-23 12:39:36
Autor: jadrys
Wyglada na to, ze Bosak znalazl wreszcie kamuflaz :)
VicAbarca pisze:
http://www.lansik.pl/15245/bosak-w-koncu-ma-dziewczyne

-- Vic

Nawet ładna. Tylko czy nie za "potężna" jak dla niego?

Data: 2009-09-23 13:48:42
Autor: VicAbarca
jadrys пишет:
Nawet ładna. Tylko czy nie za "potężna" jak dla niego?

Och, to bez znaczenia. Liczy sie kamuflaz :)

--
Vic

Data: 2009-09-23 05:02:06
Autor: Antenka
On 23 Wrz, 13:48, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
jadrys пишет:

> Nawet ładna. Tylko czy nie za "potężna" jak dla niego?

Och, to bez znaczenia. Liczy sie kamuflaz :)

--
Vic

Vicek, ty nie musisz się kamuflować, bo nawet pięciolatek z marszu cię
rozgryzie :D. Krzysio Boska to bardzo fajny chłopak i na pewno nie
żaden pedał, co sugerujesz w nagłówku. Idź się leczyć razem ze
zbigiem. Jeszcze raz powtórzę : do MW nie ma wstępu żaden pedał.

Antenka

Data: 2009-09-23 14:19:38
Autor: jadrys

jadrys пишет:

[...]

E tam. W Niemczech kiedyÅ› byÅ‚a taka organizacja która sie nazywaÅ‚a SA (Sturmabteilung), sami Aryjczycy heteroseksualni, a jednak później siÄ™ okazaÅ‚o że sam jej szef - Ernst Rohm byÅ‚ homoseksualistÄ… i  na dodatek współżyÅ‚ z czÅ‚onkami swojej organizacji.
Zupełnie nie mam pojęcia dlaczego komuś w czymś może przeszkadzać preferencja seksualna jakiegoś człowieka.. :-(

Data: 2009-09-23 14:21:04
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
Nawet ładna. Tylko czy nie za "potężna" jak dla niego?

Och, to bez znaczenia. Liczy sie kamuflaz :)

-- Vic

To pewnie przez to ona taka "duża" - żeby była dobrze widoczna.

Data: 2009-09-23 05:43:55
Autor: Antenka
On 23 Wrz, 14:21, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
VicAbarca pisze:

> Och, to bez znaczenia. Liczy sie kamuflaz :)

> --
> Vic

To pewnie przez to ona taka "duża" - żeby była dobrze widoczna.

A Ty lubisz takie małe 150 cm w kapeluszu, tak? :D

Antenka

Data: 2009-09-23 18:39:08
Autor: jadrys

VicAbarca pisze:

jadrys пишет:

[...]

Na pewno nie wyższe i "potężniejsze"od siebie. :-D  Ja nie muszÄ™ sie kamuflować.. Taki Bosak no, no  kto by pomyÅ›laÅ‚. OczywiÅ›cie ja nie mam mu tej jego dewiacji za zÅ‚e. To ludzka rzecz, ale po co sie z tym kryć?

Data: 2009-09-23 10:25:11
Autor: Antenka
On 23 Wrz, 18:39, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> A Ty lubisz takie małe 150 cm w kapeluszu, tak? :D

> Antenka

Na pewno nie wyższe i "potężniejsze"od siebie. :-D  Ja nie muszę sie
kamuflować.. Taki Bosak no, no  kto by pomyślał. Oczywiście ja nie mam
mu tej jego dewiacji za złe. To ludzka rzecz, ale po co sie z tym kryć?

InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Jadryś, co Ty wygadujesz? Krzyś jest absolutnym heterykiem ( nie mylić
z heretykiem :D) ! Dziewczyna jest postawna, wysoka, ale ma platformy
na nogach, czyli dodała sobie wzrostu i ja ją rozumiem :D. Może
K.Bosak gustuje w dużych  jak dla niego dziewczynach? Gusta nie
podlegają dyskusji. On chyba jest mizernej postury, więc każda
dziewczyna słusznego wzrostu będzie przy nim wyglądać na
"potężną" :-). Nie rozumiem, po co wydepilował sobie te gęste ładne
brwi...kompletna głupota. Chyba nóg sobie nie ogolił? :D

Antenka

Antenka

Data: 2009-09-23 20:36:06
Autor: jadrys

VicAbarca pisze:

jadrys пишет:

[...]

No to skąd taka a nie inna opinia o nim? To depilowanie brwi też o czymś może świadczyć.. :-\

Data: 2009-09-23 11:38:43
Autor: Antenka
On 23 Wrz, 20:36, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> Antenka

> Antenka

No to skąd taka a nie inna opinia o nim? To depilowanie brwi też o czymś

No taka, że się jeszcze nie ożenił i tyle. A po co młody bądź co bądź
wciąż chłopak ma sobie pęta na ręce nakładać? Jeszcze ma czas. :)

Antenka

Data: 2009-09-23 20:53:45
Autor: jadrys

VicAbarca pisze:

jadrys пишет:

[...]

E tam, jest dużo młodych nieżonatych, ale ich nikt nie nazywa gejami. Oczywiście nie twierdzę że on jest gejem, może to jakaś głupia plotka.. Jednak sama chyba przyznasz że jego zachowanie jest trochę nietypowe jak na heteryka. :-\

Data: 2009-09-23 21:15:42
Autor: VicAbarca
Antenka пишет:
Nie rozumiem, po co wydepilował sobie te gęste ładne
brwi...kompletna głupota.

Mezczyzni o jego orientacji bardzo dbaja o swoj wyglad po prostu.

Chyba nóg sobie nie ogolił? :D

Na pewno ma wydepilowane :)

--
Vic

Data: 2009-09-23 15:07:05
Autor: VicAbarca
jadrys пишет:
To pewnie przez to ona taka "duża" - żeby była dobrze widoczna.

W kategoriach kamuflazu jej wielkosc jest nie do przecenienia. Powinna jeszcze mocno udzielac sie w kolorowych pisemkach - ale to jak widzimy juz sie zaczelo :)

--
Vic

Data: 2009-09-23 20:41:37
Autor: matusm
Wyglada na to, ze Bosak znalazl wreszcie kamuflaz :)

U¿ytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:h9ctt2$ho0$2news.onet.pl...
VicAbarca pisze:
http://www.lansik.pl/15245/bosak-w-koncu-ma-dziewczyne

-- Vic

Pewnie kombinuje jak tu napisac list z poparciem do Jaruzelskiego alebo jak inaczej osmieszyc ruch narodowy ,ale co sie dziwic  w koncu nadal,,,,,,,,,,

--
"S³u¿ba Bezpieczeñstwa mo¿e i powinna kreowaæ ró¿ne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie g³êboko infiltrowaæ

Data: 2009-09-23 14:56:42
Autor: zbig
Wyglada na to, ze Bosak znalazl wreszcie kamuflaz :)

U¿ytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h9ckvq$jv8$2mx1.internetia.pl...
http://www.lansik.pl/15245/bosak-w-koncu-ma-dziewczyne

W firmie w³±czy³ mi siê filtr, który selekcjonuje u nas dostêp do niektórych stron z wyja¶nieniem "Adult content".
O , ciê Florek!
Co tam musi byæ na tym zdjêciu?
Bosak w objêciach jakiego¶ transwestyty?

Data: 2009-09-23 15:08:47
Autor: VicAbarca
Wyglada na to, ze Bosak znalazl wreszcie kamuflaz :)
zbig пишет:
Co tam musi być na tym zdjęciu?
Bosak w objęciach jakiegoś transwestyty?

Calkiem ladna, sporych rozmiarow (w porownaniu z Bosaczkiem) dziewczyna. Ubrana. Niestety.

--
Vic

Data: 2009-09-23 19:26:00
Autor: Tzva Adonai
Wyglada na to, ze Bosak znalazl wreszcie kamuflaz :)
http://www.lansik.pl/15245/bosak-w-koncu-ma-dziewczyne

£udz±co podobna do mojej kole¿anki z Ukrainy...

Data: 2009-09-23 19:42:01
Autor: boukun
Wyglada na to, ze Bosak znalazl wreszcie kamuflaz :)

U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:506a.000000be.4aba5a28newsgate.onet.pl...
http://www.lansik.pl/15245/bosak-w-koncu-ma-dziewczyne

£udz±co podobna do mojej kole¿anki z Ukrainy...

On nie wygl±da na Polaka, a ona tak... Taki plastu¶...

boukun

Data: 2009-09-23 19:44:39
Autor: Tzva Adonai
Wyglada na to, ze Bosak znalazl wreszcie kamuflaz :)
On nie wygl±da na Polaka

Bo to wykapany Rusek, tylko mu Iwan na czole napisaæ...

http://www.youtube.com/watch?v=-wko_KEsp6s

Data: 2009-09-23 19:49:52
Autor: boukun
Wyglada na to, ze Bosak znalazl wreszcie kamuflaz :)

U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:506a.000000c1.4aba5e87newsgate.onet.pl...
On nie wygl±da na Polaka

Bo to wykapany Rusek, tylko mu Iwan na czole napisaæ...

http://www.youtube.com/watch?v=-wko_KEsp6s

W ¿yciu, to semita jak nic... i do tego kostropaty...

boukun

Data: 2009-09-23 10:54:04
Autor: Tzva Adonai
Wyglada na to, ze Bosak znalazl wreszcie kamuflaz :)
On 23 Wrz, 19:49, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

W ¿yciu, to semita jak nic...

To Rusek... Swojego bijesz...

Wyglada na to, ze Bosak znalazl wreszcie kamuflaz :)