Wyglada na to, ze Bosak znalazl wreszcie kamuflaz :)

Data: 2009-09-23 19:26:00
Autor: Tzva Adonai
Wyglada na to, ze Bosak znalazl wreszcie kamuflaz :)
http://www.lansik.pl/15245/bosak-w-koncu-ma-dziewczyne

Łudząco podobna do mojej koleżanki z Ukrainy...

Data: 2009-09-23 19:42:01
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:506a.000000be.4aba5a28newsgate.onet.pl...
http://www.lansik.pl/15245/bosak-w-koncu-ma-dziewczyne

Łudząco podobna do mojej koleżanki z Ukrainy...

On nie wygląda na Polaka, a ona tak... Taki plastuś...

boukun

Data: 2009-09-23 19:44:39
Autor: Tzva Adonai
Wyglada na to, ze Bosak znalazl wreszcie kamuflaz :)
On nie wygląda na Polaka

Bo to wykapany Rusek, tylko mu Iwan na czole napisać...

http://www.youtube.com/watch?v=-wko_KEsp6s

Data: 2009-09-23 19:49:52
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:506a.000000c1.4aba5e87newsgate.onet.pl...
On nie wygląda na Polaka

Bo to wykapany Rusek, tylko mu Iwan na czole napisać...

http://www.youtube.com/watch?v=-wko_KEsp6s

W życiu, to semita jak nic... i do tego kostropaty...

boukun

Data: 2009-09-23 10:54:04
Autor: Tzva Adonai
Wyglada na to, ze Bosak znalazl wreszcie kamuflaz :)
On 23 Wrz, 19:49, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

W życiu, to semita jak nic...

To Rusek... Swojego bijesz...

Wyglada na to, ze Bosak znalazl wreszcie kamuflaz :)