Wyglada na to ze Tuska rodzina mnie dla odmiany atakuje electronicznie w USA

Data: 2010-08-13 13:46:25
Autor: Me
Wyglada na to ze Tuska rodzina mnie dla odmiany atakuje electronicznie w USA
           Wyglada na to ze Tuska rodzina mnie dla odmiany atakuje
electronicznie w USA

Facet wyglada jak Tusk, ale jest starszy i gestykuluje ( najwyrazniej
aby mnie zagluszyc) po rosyjsku;
Sladu po Putynie nie ma, ale pojechal rano do philadelfii specjalnym
wozem dla niedoleznych szpiegow
( aby sie tak chowac)

Data: 2010-08-13 13:53:22
Autor: magdaverakosiorek
On Aug 13, 3:46 pm, Me <agnesche...@gmail.com> wrote:
[...]

To możliwe, moją ciotkę-babkę śledził Breżniew przez rury
kanalizacyjne. Dlatego jej mąż musiał zrezygnować z poważnego
stanowiska w Moskwie.

magdavera

Wyglada na to ze Tuska rodzina mnie dla odmiany atakuje electronicznie w USA